Peter R de Vries neergeschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 07:47

idylle schreef:
Heb er gewoon enorm slecht van geslapen, ben wel 10-15 x wakker geweest met de gedachte dat het echt is,dat hij er echt niet meer is en dat alle lopende en onopgeloste zaken nu zonder hem (verder) moeten.... Bah. Echt laat ze die daders ajb levenslang geven...

Ik heb eerlijk gezegd redelijk goed geslapen sinds een week.
Maar onwerkelijk is het nog wel -O-

Bambi1995

Re: Peter R de Vries neergeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 08:58

Ik werd huilend wakker uit een droom die over hem ging |( Ik vind het zo heftig, zo oneerlijk, zo niet te bevatten. Het raakt me diep Y;(

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 09:46

Ik kijk nu boulevard terug. Vivienne is volgens mij vanaf minuut 1 al aan het vechten om niet gewoon keihard in huilen uit te barsten ;(
Heftig hoor, ik doe het ze niet na om zo’n uitzending te maken.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 10:34

Renee1991 schreef:
Ik luister al jaren naar Eddie Vedder en Pearl Jam, maar ik las de songtekst van Guaranteed nu vanuit dit perspectief en jeetje, wat is die tekst passend.

Ik kende Eddie Vedder niet, maar jeetje zeg.. kippenvel!

Heb bijzonder slecht geslapen. Dit alles doet me meer dan ik verwacht had.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 10:41

Goh -O- ....sprak net iemand uit mijn sport groepje. Ik ken haar nog niet zolang maar zij kende Peter persoonlijk. Hij heeft ooit een zaak voor ze opgelost en haar man werkt(e) bij RTL.

We hebben ff gepraat . Ze stond daar met tranen in haar ogen. (die van mij komen gewoon niet meer, opgedroogd ben ik)
Ik heb haar maar ff een knuffel gegeven :knuffel: :(:)

De groepsles ging niet door dus is ze ook maar even wat anders gaan doen.
We hebben elkaar maar sterkte gewenst...en ja we moeten ook door.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 15:28

Zat net 't stukje terug te kijken met Peter R als Emmy Beautycase. Dat gaf voor mij ook nog extra een stukje karakter aan, dat hij daaraan mee deed. Onbevreesd in meer vlakken dan één. Respect.

https://youtu.be/0fR6s_r3yps
't bracht een lach en een traan op m'n gezicht

'Blessed are those who hunger and thirst for righteousness'
Laatst bijgewerkt door Ierpier op 16-07-21 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 15:31

Ierpier schreef:
Zat net 't stukje terug te kijken met Peter R als Emmy Beautycase. Dat gaf voor mij ook nog extra een stukje karakter aan, dat hij daaraan mee deed. Onbevreesd in meer vlakken dan één. Respect.

De reactie van Nikkie ook "Dit is iedereen behalve Peter, hij doet dit nooit" en dat ie dan alleen goedenavond hoeft te zeggen en iedereen weet dat hij dat is. Vond het toen al zo mooi en nu ook zo bijzonder Y;(

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 15:56

Op twitter zag ik van een collega van Peter R, een soort oproep om overal in Nederland een roos neer te leggen, ter ere van Peter R. Vind het best een mooi initiatief, uit het werk gelijk een bosje rozen meegenomen en die ga ik straks bij ons in het parkje in het dorp neerleggen met een kaarsje erbij.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 18:20

Ik hoor net op TV dat vanavond het laatste interview met Peter word uitgezonden... Meer in Boulevard.

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 19:06

Op npo1 om 20.30: tv monument

Laatste interview van Peter

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 19:38

Relaxed schreef:
Ierpier schreef:

De reactie van Nikkie ook "Dit is iedereen behalve Peter, hij doet dit nooit" en dat ie dan alleen goedenavond hoeft te zeggen en iedereen weet dat hij dat is. Vond het toen al zo mooi en nu ook zo bijzonder Y;(

Ja prachtig! Was ook wel een opvallende manier waarop hij dat altijd zei. Goedenavund.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 19:43

Ben niet zo snel een jankerd, maar hield het gisteren niet droog. Zo triest.

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 21:28

Mooi interview met Han Peekel op Omroep Max. Y;( Ik ben benieuwd of en wanneer er meer naar buiten komt over het afscheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 02:12

Behalve een fragment op 538 heb ik nog geen nieuws/interviews kunnen kijken. Ik hoop dit weekend tijd te hebben om ook de aflevering van Boulevard terug te kijken.

Vanavond na stal met een vriendin een bloementje gebracht naar de plek van de gebeurtenis. Een bizar contrast. Toen we om 23.30 het plein opliepen liepen er uiteraard overal dronken jongeren en heerste daar een feeststemming op het terras. Normaal hadden we graag een rondje mee gedaan zegmaar :P maar je merkt gewoon dat je daar geen behoefte aan hebt even door alle gebeurtenissen.

Op de plek van hing er een hele bijzondere sfeer. Het was drukbezocht maar iedereen was zo respectvol en ook duidelijk erg geëmotioneerd. Uiteraard kenden ook wij Peter niet persoonlijk, maar ik denk dat een ieder hem wel kent van TV en het gewoon zeer onwerkelijk en oneerlijk is. Er hingen prachtige gedichten en teksten en een enorme bloemenzee, vol tranen. Mooi ook hoe veel mensen ook met bloemen, een kaarsje aankwamen en even stil stonden bij dit stukje onrecht.

Ondanks dat ik hier al zo vaak geweest ben, besef je nu pas hoe vreselijk druk en bewoond deze straat is. Ongekend dat dit gebeurd is.

Afbeelding

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 06:51

Ik vond het zo mooi die vliegtuigjes met Peter zijn lijfspreuk erachter op een doek, slik Y;(

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:01

De kinderen nodigen iedereen voor wie Peter iets heeft betekent om afscheid te komen nemen in een pagina grote rouwadvertentie. De details zullen later bekend gemaakt worden. Het wordt iig erg druk stel ik me voor!

Edit heb de advertentie ook gevonden, heel mooi en erg lief!

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:23

Dat zal dan coronagewijs wel in goede banen moeten worden geleid want het zou weleens heel druk kunnen worden.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 17-07-21 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:26

Ik kan me niet voorstellen dat ze daar niet over nagedacht hebben en ik ga ervanuit dat ze wel weten dat het betekent dat dat heel erg druk wordt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:29

Ppffff zit weer met kipppenvel.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:42

Suzanne F. schreef:
Dat zal dan coronagewijs wel in goede banen moeten worden geleid want het weleens heel druk kunnen worden.

Ik heb het vermoeden dat het wel eens in de Johan Cruyff Arena kan plaats gaan vinden.
Veel ruimte om de covid regels aan te kunnen houden en natuurlijk Peter's plek.

De advertentie is idd heel mooi ;(

https://fb.watch/6OcM4oOLt9/

Mooie woorden van Frank Dane.

Ik heb gisteren het laatste interview gezien, alsof hij maandag gewoon weer aan de desk bij Boulevard staat. ;( Hij gaat nog heel lang heel erg gemist worden bij heel veel mensen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:58

Inderdaad mooi van Frank Dane !

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:06

luxx schreef:
De kinderen nodigen iedereen voor wie Peter iets heeft betekent om afscheid te komen nemen in een pagina grote rouwadvertentie. De details zullen later bekend gemaakt worden. Het wordt iig erg druk stel ik me voor!

Edit heb de advertentie ook gevonden, heel mooi en erg lief!

[ [url=m/heo8LI.png]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooie advertentie. Nu je op TV zoveel filmpjes en foto’s van hem ziet, valt het me op dat naarmate hij ouder werd, hij knapper werd. Mooie markante kop.
Rust zacht, Peter.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:16

Super sexy man! En inderdaad een man die hoe ouder hoe knapper wordt. Dat hebben sommige mannen... Sowieso sinds hij gedag tegen zijn snor gezegd had, maar dat is persoonlijke smaak denk ik, ik houd echt niet van snorren, sowieso niet van gezichtshaar

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:21

luxx schreef:
Super sexy man! En inderdaad een man die hoe ouder hoe knapper wordt. Dat hebben sommige mannen... Sowieso sinds hij gedag tegen zijn snor gezegd had, maar dat is persoonlijke smaak denk ik, ik houd echt niet van snorren, sowieso niet van gezichtshaar

Huh? Verkeerde topic, denk niet heel gepast in dit topic.. :n

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:24

Hoezo?

Ah ik zie het al, jij bent on topic meisje