Citaat:
Net de overwinningsspeech van Baudet zitten kijken. Sommige uitspraken lijken letterlijk vertaald te zijn van uitspraken van een zekere AH uit Duitsland. En, Nederland de ultieme beschaving vroeger? Wil iemand hem even herinneren aan Nederlands-Indie, Suriname, VOC, slavernij etc etc?
Ik vind het een gevaarlijk mannetje. Leuk dat je de reacties hilarisch vind Relaxed, ik hoop voor je dat je er over een paar jaar nog zo over denkt. Bah, bah, bah.
Alsof bah roepen lekker respectvol is.
Er zijn trouwens zat bedrijven waar de dieren wel gewoon buiten komen maar ze worden allemaal over één kam geschoren. Daarnaast ziet het er voor ons misschien heel leuk uit dat de koeien in de wei staan maar het is zomers al gauw te warm voor ze en dan staan ze bij het hek te wachten tot ze weer naar binnen mogen. Mijn vriend geeft ze vaak de keus en zet de staldeuren gewoon open maar de helft gaat na een uurtje buiten staan weer naar binnen. Mijn schoonouders hebben trouwens een heel klein bedrijf, geen megastal. Maar de koeien hier in de omgeving die wel in een megastal staan hebben het absoluut niet slechter. In tegendeel soms omdat ze het veel luxer hebben.
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 23-04-19 20:12, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd