Jungles schreef:Oei, omdat ik oei zeg. Ik volg dit topic vanaf het begin en ik vind dat er hier uitspraken worden gedaan alsof men erbij zou zijn geweest tijdens het vermeende misbruik. Ik heb niet de behoefte mijn beroep hier kenbaar te maken, maar je mag er vanuit gaan dat ik al jaren meedraai in de strafrechtwereld en heel veel zaken voorbij heb zien komen, waardoor ik uit ervaring weet dat sluitend bewijs - zoals jij zelf zegt - dikwijls onhaalbaar is. En dat is voor de slachtoffers natuurlijk meer dan afschuwelijk.
Ik ga niet invullen dat jij bewijs niet belangrijk acht, maar jij bent wel één van de velen in dit topic die zich totaal laat meeslepen door de mediahype. Je mag het ontkennen, maar ik lees wat ik lees.
In deze casus (MJ) ben ik het eens dat er veel punten zijn welke, tezamen, wijzen op hetgeen waarvan MJ beschuldigd wordt. Ik vind het alleen belangrijk, in het algemeen, dat de daadwerkelijke veroordeling aan de rechterlijke macht wordt over gelaten en niet aan het publiek en RTL Boulevard kijkers. Je kan en mag er vanuit gaan dat rechters, nog beter dan jij zelfs!, alle punten kennen en afwegen, wanneer ze een zaak voor zich krijgen. We kunnen slechts speculeren, en aangeven dat we vermoeden dat MJ schuldig is. Zeker weten doet niemand het. Zo simpel is het en het is zeer ergerlijk dat bepaalde zaken als voldongen feiten worden gepresenteerd.
Ik hoef niets te ontkennen als jij dingen leest en dus invult/interpreteert.
Kan mezelf niet verantwoordelijk maken voor jouw interpretatie.