Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Betreft salah, ik weet niet of hij zou praten, ik kan, gelukkig, niet in zijn hoofd kijken.
Hij had zich op moeten blazen bij Stade de france. Dit heeft hij niet gedaan. Heeft hij het wel geprobeert? Heeft hij zich bedacht? Ik weet het niet.
Gister was op de radio een vrouw die aangaf dat ze de kans klein achtte dat het een vergeldingsactie voor salah was, omdat er toch aardig wat organisatie aan vooraf gaat.
Gister was Parijs, waarbij 130 doden vielen, 130 dagen geleden.... Waarschijnlijk betekend het niets, maar vond het toch weer opvallend, evenals de ontploffing in de metro om 9.11....
Las ook dat de verwachting is dat het dodental nog verder op zal lopen, gezien de mensen die nog in kritieke toestand in het ziekenhuis liggen.
Wat ik ook dacht.... Spijkerbommen.... Wat is de volgende stap?
Lisitano schreef:Wat verschrikkelijk. Deze ouders zoeken hun kinderen nadat de verbinding verbroken werd na een ontploffing en ze hebben nog niets van hen gehoord.
http://m.hbvl.be/cnt/dmf20160322_021977 ... na-aanslag
Abercrombie schreef:Emmaa_ schreef:Maar waar waren de christenen die zich distantieerden dan toen een blanke man uit de naam van zijn geloof een zwarte kerk overhoop schoot? Die hoeven niet te zeggen dat het niet hun geloof is?
Ik geloof sowieso nergens in. Dr komt alleen maar ellende van.