Wat ik nl zo mooi vind, is dat jij en nog een paar alleen maar generaliserend kunnen praten in hokjes en denken daarmee politiek netjes te zijn en ondertussen aan de andere lijn net zo zijn als dat ze van anderen verwijten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tcm62 schreef:Ik denk dat je de mensen in de achterstandswijken bedoelt waar 80% allochtoon is? Of bedoel je mij waarin onze familie 50% van buitenlandse oorsprong is? Voor de wet ben ik zelfs allochtoon omdat mijn vader van buitenlandse afkomst is...
Tcm62 schreef:Wat ik nl zo mooi vind, is dat jij en nog een paar alleen maar generaliserend kunnen praten in hokjes en denken daarmee politiek netjes te zijn en ondertussen aan de andere lijn net zo zijn als dat ze van anderen verwijten..
Tcm62 schreef:O kijk cowboy, daar ga je weer....nu hebben we het weer over zelfhaat.
Misschien hebben mensen een mening omdat ze nl niet alleen maar naar the sunny side kijken...
Ik vind je nl opruiend met je statements over wat men kennelijk als complex heeft...angstcomplex, xenofoob, zelfhaat....what next???
Fehu schreef:Servië, Kroatië en Hongarije zouden zich de ballen uit hun broek moeten schamen. Blijkbaar zijn ze even vergeten dat zij nog niet zo heel lang geleden zelf hebben moeten vluchten toen het geweer vuur aan hun schenen lag. Nu laten zij mensen verrotten aan hun grenzen; zonder eten, zonder onderdak.
Tegengeluiden? Ik vind dat de Nederlandse bevolking nog aardig passief is. We zitten vooral te schelden achter onze beeldschermen maar echt verzet heb ik tot nu toe niet gezien.
Tcm62 schreef:O kijk cowboy, daar ga je weer....nu hebben we het weer over zelfhaat.
Misschien hebben mensen een mening omdat ze nl niet alleen maar naar the sunny side kijken...
Ik vind je nl opruiend met je statements over wat men kennelijk als complex heeft...angstcomplex, xenofoob, zelfhaat....what next???
ravellie schreef:Tcm62 schreef:O kijk cowboy, daar ga je weer....nu hebben we het weer over zelfhaat.
Ik zal het nogmaals herhalen, niet op 'cowboy' reageren.
ravellie schreef:Fehu schreef:Servië, Kroatië en Hongarije zouden zich de ballen uit hun broek moeten schamen. Blijkbaar zijn ze even vergeten dat zij nog niet zo heel lang geleden zelf hebben moeten vluchten toen het geweer vuur aan hun schenen lag. Nu laten zij mensen verrotten aan hun grenzen; zonder eten, zonder onderdak.
Tegengeluiden? Ik vind dat de Nederlandse bevolking nog aardig passief is. We zitten vooral te schelden achter onze beeldschermen maar echt verzet heb ik tot nu toe niet gezien.
Wat wil je dan? grenzen open laten?.
Je moet een geluid af geven, die enorme stroom mensen is niet meer te behappen en al helemaal niet meer te overzien.
Die grenzen hadden er al veel eerder moeten komen.
En idd, er mag van NL nog wel wat meer tegengeluid komen.
karuna schreef:En die is?
Tcm62 schreef:Ik moet mijzelf gaan rapporteren? Zie je wat je nu weer doet?
Tcm62 schreef:Jij post ook altijd alleen maar OP een ander...en wat ik doe is herhalen wat jij steeds roept, in herhaling roept...en dat noemt men generaliseren...mooi woord..mar dar is war jij nl steeds doet.
Tcm62 schreef:De overige posts met argumenten, goed uitgelegde argumenten sla je liever over...past niet in het plaatje.
Tcm62 schreef:En met jouw kun je niet argumenteren omdat je het nl zelf nooit doet, wel generalisrende plaatjes plakken op iemand..spiegel thuis ven onder het doekje uithalen...
Tcm62 schreef:Het gaat zo geraffineerd dat temmen geen zin heeft, maar jij zult nu wel weer temmen, toch?