Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heimdallr schreef:Waarom wil je lichamen zien? Dan ben je toch ziek. Je kan jezelf daar ook behoorlijk mee traumatiseren.
Deijs schreef:Heimdallr schreef:Waarom wil je lichamen zien? Dan ben je toch ziek. Je kan jezelf daar ook behoorlijk mee traumatiseren.
Ziek? nee hoor.
Ik kan er op een of andere manier gewoon heel objectief naar kijken. Maar of ik er ook tegen kan in het echt weet ik natuurlijk niet
ceasario schreef:chocobroodje schreef:Hij noemt ze geen bastaards, maar basterds: Rotzakken/klootzakken.. (Degene die dus geschoten hebben zijn rotzakken) Is iets heel anders.
bastard=bastaard
ceasario schreef:bastard=bastaard
Waar CNN zich ook aan stoorde..
Sammie schreef:[. Beetje vergelijkbaar met buitenbeentje
Jans schreef:Ik kan me indenken dat familieleden wel op zoek zijn naar foto's van de lichamen, meer zekerheid.. maar voor sensatie, nee gatver
R12312 schreef:Kentaro schreef:er staat ook in:
However, Strelkov deleted the post when he found out it was actually a commercial jetliner carrying 295 innocent people — not a military aircraft
Toch vermoed ik wel dat dit het werkelijke verhaal is.
Sammie schreef:ceasario schreef:bastard=bastaard
Waar CNN zich ook aan stoorde..
Erg letterlijk wel ja [ bastaard / onecht ]. In deze context wordt er echter schoft of klootzak mee bedoeld. Bastaard (kind) was vroeger ook een scheld-/negatief woord, maar heeft inmiddels een andere betekenis. Beetje vergelijkbaar met buitenbeentje
ceasario schreef:Sammie schreef:Niet in de oekraine.[. Beetje vergelijkbaar met buitenbeentje![]()
Nies_ schreef:Ach..sinds ze bij de BBC het jaar van het paard in doventaal omzetten naar jaar van de ho.eren kijk ik nergens meer van opSlecht dat ze bij CNN nog te stom zijn om zoiets simpels te vertalen
Heimdallr schreef:Deijs schreef:
Ziek? nee hoor.
Ik kan er op een of andere manier gewoon heel objectief naar kijken. Maar of ik er ook tegen kan in het echt weet ik natuurlijk niet
Ik kan zelf niet naar overleden mensen kijken, zeker niet als ze verminkt of wat dan ook zijn. Ik bespaar mij altijd zulke dingen. Maarja iedereen is anders.
ikke schreef:Wat mij vanochtend in de krant opviel: er werd een foto getoond van gevonden paspoorten. Om te beginnen zien die paspoorten er wel erg netjes uit, gezien wat er gebeurt is, maar ook: een van de paspoorten had een gat. Zo'n gat in het paspoort wordt gebruikt om aan te geven dat een paspoort ongeldig is (maar je het wil houden, bijvoorbeeld omdat er stempels van exotische landen in staan).
Just my two cents..........
ikke schreef:Wat mij vanochtend in de krant opviel: er werd een foto getoond van gevonden paspoorten. Om te beginnen zien die paspoorten er wel erg netjes uit, gezien wat er gebeurt is, maar ook: een van de paspoorten had een gat. Zo'n gat in het paspoort wordt gebruikt om aan te geven dat een paspoort ongeldig is (maar je het wil houden, bijvoorbeeld omdat er stempels van exotische landen in staan).
Just my two cents..........