Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Fijn dat er nu iéts meer duidelijkheid is en tenminste zeker dat hij in zee ligt. Nu wordt het zoeken hopelijk wat makkelijker!
Even een beetje offtopic trouwens, maar met die nucleaire top mag er toch niet gevlogen worden boven de Randstad? Ik woon in Almere maar er vliegen echt continu vliegtuigen over die richting Schiphol gaan
verootjoo schreef:Smee__ schreef:Fijn dat er nu iéts meer duidelijkheid is en tenminste zeker dat hij in zee ligt. Nu wordt het zoeken hopelijk wat makkelijker!
Even een beetje offtopic trouwens, maar met die nucleaire top mag er toch niet gevlogen worden boven de Randstad? Ik woon in Almere maar er vliegen echt continu vliegtuigen over die richting Schiphol gaan
Dat mag wel als het aangevraagd is van te voren, een vliegtuig was dat vergeten en mocht er niet vliegen en is weggehaald
MyHorseGirl schreef:Vraag me echt af of het wel echt zo is. Het staat onomstotelijk vast, maar staat wel tussen aanhalingstekens. Ook vreemd dat ze nu pas speciale technologie toegepast hebben om dit vast te kunnen stellen. Volgens mij is het gewoon 'nep' en zeggen ze het om er gewoon van af te zijn.
gohya schreef:PreciousViva schreef:Vanaf 8 maart al.. dus al ruim 2 weken.
Ow ja je hebt gelijk.
Ze zijn gewoon allemaal verdronken.Nu maar hopen dat het héél snel is gegaan.
[Ik hoorde die mensen gewoon schreeuwen].
kimberley12 schreef:Het komt bij mij een beetje over als we hebben nu lang genoeg gezocht, we brengen een bericht de wereld in, en daar kunnen de nabestaanden het mee doen. Vindt het nogal wat allemaal, niets gevonden, en dan zomaar aannemen dat hij in de oceaan ergens ligt....
gohya schreef:Toch houd ik het op een kaping,vliegtuig is gecrasht door een 'fout' van de piloot of de piloot heeft het toestel zelf laten crashen om een ramp te voorkomen.Zoiets denk ik.