Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vivian__ schreef:Een aai over hun bol dan maar...?
MargreetW schreef:Daar lees ik inderdaad niet. Maar het ging mij om de doodsbedreigingen, die vind ik erg. En dat er dan mensen zeggen "ik heb nog nooit zoiets ergs meegemaakt", dan denk ik echt meen je dat nou serieus? En vervolgens zeggen ze, ik rij je dood.
littlesannie schreef:FlameHorse schreef:Gelukkig zijn er nu 3 pony's in beslag genomen.
chevax schreef:MargreetW schreef:Daar lees ik inderdaad niet. Maar het ging mij om de doodsbedreigingen, die vind ik erg. En dat er dan mensen zeggen "ik heb nog nooit zoiets ergs meegemaakt", dan denk ik echt meen je dat nou serieus? En vervolgens zeggen ze, ik rij je dood.
Ben het helemaal met je eens, MargreetW.
chevax schreef:Piloetje, je hebt waarschijnlijk geen oproepen van de politie en andere instanties gelezen om dat nu juist niet te doen? Je hebt niet gelezen dat familie van de betrokkenen (die van niets wisten) vragen om hun privacy te respecteren? De politie is er mee bezig, er zijn arrestaties gedaan. Zullen we de schandpaal opbergen en de brandstapel blussen?
c_alsemgeest schreef:chevax schreef:Piloetje, je hebt waarschijnlijk geen oproepen van de politie en andere instanties gelezen om dat nu juist niet te doen? Je hebt niet gelezen dat familie van de betrokkenen (die van niets wisten) vragen om hun privacy te respecteren? De politie is er mee bezig, er zijn arrestaties gedaan. Zullen we de schandpaal opbergen en de brandstapel blussen?
Helaas, in dit soort zaken ben ik voor een schandpaal... geen martelingen maar wat je gedaan hebt mag imo bekend worden gemaakt.
Rosa_ schreef:Zo, anders speel je het even op de persoon hee. Volledig kos van of ik haar ken of niet (wie ben jij uberhaupt om daar over te oordelen?), ik vind de heksenjacht buiten proportie gaan. Dat zal ik in elk geval vinden, dat vond ik laatst ook van de heksenjacht op die hondenmishandelaar uit Limburg. Mensen die zulke dingen doen moeten zeker gestraft worden, maar daarvoor hebben wij in Nederland politie.