2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:27

Op beide vragen weet ik je antwoord helaas niet..was zelf net ook al aan het zoeken naar de plaats waar de auto gevonden is..maar tot noch toe niks gevonden.

edit: ah, daar is je antwoord haha.

Eunomia

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:29

Ik woon in [plaatsnaam] en zit in Doorn op school dus wa dat betreft weet ik vanaf Rhenen de weg haha!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:29

Internationaal Amber Alert wat er ook uit is gegaan is alleen maar goed natuurlijk. Maar mochten ze echt niks vinden daar in de vijver ga ik meer en meer denken in de richting van dat de kinderen door iemand anders naar Verweggistan is meegenomen en tsja als dat die maandagavond (wissel) is gebeurd, diegene zal vooral doorgereden hebben om zo ver weg mogelijk al te zijn.

Hoe zeker is het dat het om zelfdoding gaat? Wie weet heeft er wel iets heel anders zich af gespeeld wat wij allen niet weten.

Auto is gevonden bij het Doornse Gat
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 13-05-13 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:30

Hij heeft zichzelf opgehangen en wandelaars met hun hond hebben de man gevonden.

Animal

Zoektocht in Geulle is gestaakt..

XMandylover

17.19 uur: Politie staakt zoektocht in vijver in Limburgse Geulle naar vermiste broertjes Ruben en Julian. Er is niets gevonden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:31

XMandylover schreef:
17.19 uur: Politie staakt zoektocht in vijver in Limburgse Geulle naar vermiste broertjes Ruben en Julian. Er is niets gevonden.

Helaas! Maar dan is de kans dat ze leven er toch nog. :j

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:31

Wie weet is ie wel eerst omgebracht en toen opgehangen en zo is gevonden, weten wij veel. Daarom de vraag hoe zeker is het

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:32

Ik hoorde gister bij SBS dat er een spanband en een trekkabel vermist zijn.Die zullen wel vermist zijn uit de auto van die vader vermoed ik.Als dat zo is denk ik toch dat ze in het water moeten zoeken en sowieso in Limburg [Beek].
Dat ze nog leven? Nee ik denk zelf van niet. ;(

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:33

_Cowgirl schreef:
XMandylover schreef:

Helaas! Maar dan is de kans dat ze leven er toch nog. :j

Dat wel. ik denk alleen niet dat ze nog leven.
Maar als ze leven ben ik bang dat ze al heeeeel ver weg zijn en je ze niet snel zult vinden ...
Erg trieste zaak dit :(

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:33

_Cowgirl schreef:
Doornse Gat stond zijn auto, hier heeft hij zichzelf opgehangen.
Als je vanaf Rhenen komt moet je door Leersum om in Doorn te komen. :)

En dan konden ze zijn auto niet vinden? Hmm :+
Niemand die hem heeft gezien met zijn voorbereiding, anders heeft hij daar al een tijdje gehangen

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:34

Vandaag op station, alle treinen richting Maastricht reden niet. Er was een lijk gevonden bij het spoor.
Dus overal hoorde je dat het één van de broertjes was, maar was dus een andere man.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:34

RECHERCHEONDERZOEK
Het uitgebreide rechercheonderzoek gaat intussen onverminderd voort. Een groot team bekijkt camerabeelden en probeert de route die de vader en zijn zonen van 9 en 7 hebben afgelegd verder in kaart te brengen. Ook worden meer dan 1000 tips nagetrokken.

Zondag bracht de politie bovendien nieuwe foto's uit het onderzoek naar buiten. De recherche wil onder meer weten waar een paar wandelschoenen van de vader is gebleven. Ook heeft de politie nog vragen over een stuk sleepkabel en een spanband, die dinsdagmorgen bij zijn lichaam zijn gevonden

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:36

gohya schreef:
Ik hoorde gister bij SBS dat er een spanband en een trekkabel vermist zijn.Die zullen wel vermist zijn uit de auto van die vader vermoed ik.Als dat zo is denk ik toch dat ze in het water moeten zoeken en sowieso in Limburg [Beek].

De spanband en de (halve) sleepkabel zijn juist gevonden op de plek waar Denis hing.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:36

gohya schreef:

Ik denk het ook niet, maar ik wil de hoop niet opgeven.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:37

Laptopmuis schreef:
Vandaag op station, alle treinen richting Maastricht reden niet. Er was een lijk gevonden bij het spoor.
Dus overal hoorde je dat het één van de broertjes was, maar was dus een andere man.

Echt? Dan zal je ook schrikken als je die moeder van die jongens was :o

gohya

EliseBrouwer
Ja klopt ik lees het net.Maar SBS zei dat er niet bij,vandaar.
Laatst bijgewerkt door gohya op 13-05-13 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Jindai

XFiemoX schreef:
Internationaal Amber Alert wat er ook uit is gegaan is alleen maar goed natuurlijk. Maar mochten ze echt niks vinden daar in de vijver ga ik meer en meer denken in de richting van dat de kinderen door iemand anders naar Verweggistan is meegenomen en tsja als dat die maandagavond (wissel) is gebeurd, diegene zal vooral doorgereden hebben om zo ver weg mogelijk al te zijn.

Hoe zeker is het dat het om zelfdoding gaat? Wie weet heeft er wel iets heel anders zich af gespeeld wat wij allen niet weten.

Auto is gevonden bij het Doornse Gat

Er zal een lijkschouwer het lichaam compleet hebben nagekeken en die heeft daar dus uit geconcludeerd dat het om zelfdoding gaat.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:38

xNK schreef:
_Cowgirl schreef:
Doornse Gat stond zijn auto, hier heeft hij zichzelf opgehangen.
Als je vanaf Rhenen komt moet je door [plaatsnaam] om in Doorn te komen. :)

En dan konden ze zijn auto niet vinden? Hmm :+
Niemand die hem heeft gezien met zijn voorbereiding, anders heeft hij daar al een tijdje gehangen

Het was 's nachts normaal gesproken lopen er dan zeer weinig mensen in het bos en rijden er weinig auto's zeker op die weg valt dat reuze mee 's nachts.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:38

Dat ook + hij heeft zichzelf opgehangen!! Voor de 100e keer.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:39

Ik ben zo benieuwd hoe ze er 100% zeker van kunnen zijn dat hij het zelf gedaan heeft en het niet geënsceneerd is....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:41

Vera schreef:
Ik ben zo benieuwd hoe ze er 100% zeker van kunnen zijn dat hij het zelf gedaan heeft en het niet geënsceneerd is....

Dat zullen ze echt wel goed onderzocht hebben en bewijs voor hebben.

XMandylover

Cayenne schreef:
Vera schreef:

Dat zullen ze echt wel goed onderzocht hebben en bewijs voor hebben.

Idd.

BelleFleur

Vera schreef:

Wees maar gerust dat een forensisch patholoog zéér veel kan uitmaken op basis van een lichaam!

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:42

Vera schreef:

Je kan jezelf ophangen en op twee manieren overlijden is mij altijd gezegd, je stikt en het gaat langzaam of je breekt je nek en bent gelijk weg
Als je iemand wilt laten stikken moeten er waarschijnlijk wel sporen zijn
En ook waarom zou hij zo laat in Limburg zijn en midden in de nacht terug rijden naar Utrecht, ik denk wel dat het zelfmoord is