Lusitana schreef:De honden zijn getraind op een bodyfarm in the USA. Op mensenlucht dus.
En ja natuurlijk kan een hond iets oppikken van een trainer. Alles kan, maar het lijkt mij verdomd lastig om aan te geven dat een hond tussen een bed en kast moet gaan staan om de kast te markeren als je zelf bij de deur staat.
Maar dan gaat het nog om wáár en niet dát er lijklucht is. En hoe je het ook wendt of keert, DIE was aanwezig, evenals dat van bloed. Maar goed, prima als het aan de kant geschoven wordt. Blijft dat er een kind weg is en de tijdlijn voor geen meter klopt.
Het ergste vind ik dat de honden eerst door kranten de heel in geprezen werden, ze hebben de beste reputatie, en na de zaak Maddie ineens niet meer deugden. Wat is het nou, het één of het ander?
Betreffende haar. Ik kan me niet voorstellen dat ze een pluk haar hadden die voldoende was en bovendien, wat ik zeg, het duurt vijf dagen voordat drugs in het haar zit, dus wat heeft het voor nut, behalve om te weten of het altijd gebeurde. Nee wellicht niet, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet deden in die vakantie. Om de kinderen snel in slaap te hebben omdat ze uit eten moesten...
En als Kate niks gebruikt, wil dat dus zeggen dat ze normaal kan slapen, dat is op zich veel vreemder in haar situatie dan drugs aan treffen die kunnen helpen met slapen.....
Op de politie foto stond hij wel tegen de muur. Dan zou hij teruggeschoven zijn om te proberen sporen te verbergen.
Het is niet zo logish om hem van de muur te hebben, tenzij er een plant achter staat ofzo. De ruimte is open eet- en zit gedeelte en niet zo groot en er staan twee banken in, in een soort hoek opstelling.
Maar ik weet er verder niet zo veel van om er stellig over te kunnen zijn.
Weet je hoe het haar ondezoek werkt? Ze kunnen in de hele lengte van het haar precies aangeven in welke periode bepaalde middelen in het lichaam zijn geweest.
De McCanns zijn 5 maand na de verdwijning van Madeleine terug gegaan naar de UK, daar is het onderzoek gedaan en dat is meer dan genoeg tijd nadien om sporen te kunnen vinden in het haar. Waarom zouden ze dan ook niet genoeg haar hebben voor onderzoek?
Ik vind je reactie over Kate die negatief testte op verdovende middelen ook wel “grappig”, nou ja, eerder frustrerend.
Had Kate wel verdovende middelen gebruikt was het niet goed geweest (want dan had ze op die manier zonder al te veel emoties of wat ook door dat laatste dinner kunnen komen, of weet ik wat voor een complottheorie daar weer over verzonnen zou worden), nu blijkt ze niets te hebben gebruikt, is het ook weer niet goed. Wat wil je nou? Ze kunnen het ook niet goed doen, het lijkt of alles aan de McCanns sowieso fout is voor jou.
Ik denk dat ik gewoon uit deze discussie ga stappen, want ik vind jullie tunnelvisie over deze zaak echt onmogelijk. Veel succes met al jullie beschuldigingen, complottheorieën en zogenaamde feiten.