Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eyecatcher schreef:@ simodi maar er is ook niet gezegd of hij nog kunstmatig beademd word.
Ze zijn nu met z'n vieren bij friso, en ik mag het misschien niet zeggen, maar mijn gevoel is dat ze misschien nu afscheid aan het nemen zijn en dat ze alle behandelingen alsnog stoppen, ja ik weet dat het een speculatie is, maar dit is puur een gevoel
Eyecatcher schreef:het leek wel of mabel in tranen was, ze zoch ook echt de arm van alexander
Citaat:Er is een week lang 'hard gevochten voor het leven van de prins', aldus de arts. Gisteren bleek dat dit niet heeft kunnen voorkomen dat de prins massieve hersenschade heeft opgelopen. Er kan na de tests van gisteren niet worden voorspeld of de prins ooit weer bij bewustzijn zal komen. Onduidelijkheid daarover kan nog maanden tot jaren voortduren. De familie van de prins gaat op zoek naar een geschikt revalidatiecentrum voor hem.
GamblersCup schreef:Eyecatcher schreef:het leek wel of mabel in tranen was, ze zoch ook echt de arm van alexander
Zeer interessant... not. Dit is nou net wat men bedoeld met "laat die mensen met rust". Wat is hier interessant of bijzonder aan? Een heel normale reactie lijkt me zo.
Eyecatcher schreef:Ze zijn nu met z'n vieren bij friso, en ik mag het misschien niet zeggen, maar mijn gevoel is dat ze misschien nu afscheid aan het nemen zijn en dat ze alle behandelingen alsnog stoppen, ja ik weet dat het een speculatie is, maar dit is puur een gevoel
GamblersCup schreef:Eyecatcher schreef:het leek wel of mabel in tranen was, ze zoch ook echt de arm van alexander
Zeer interessant... not. Dit is nou net wat men bedoeld met "laat die mensen met rust". Wat is hier interessant of bijzonder aan? Een heel normale reactie lijkt me zo.
Seraphim schreef:trekpaardluf schreef:Ik vind het heel mooi om te zien hoe de koninklijke familie elkaar steund.. met elkaar het leed deelt..
Dat is toch een normale reactie? Familie is familie, of ze nou koninklijk zijn of niet..