Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:wel met die kanttekening dat als je gaat emigreren naar een ander land dat je dan niet kan verwachten dat dit land diens dingen maar opzij zet om rekening te houden met........
KiWiKo schreef:wel met die kanttekening dat als je gaat emigreren naar een ander land dat je dan niet kan verwachten dat dit land diens dingen maar opzij zet om rekening te houden met........
KiWiKo schreef:precies, rekening houden met elkaar en waar mogelijk elkaar tegemoed komen..........
wel met die kanttekening dat als je gaat emigreren naar een ander land dat je dan niet kan verwachten dat dit land diens dingen maar opzij zet om rekening te houden met........
en dan kom ik weer......... volgens mij hebben we het grootste probleem met de 2de en 3de generatie........ Van de eerste generatie hebben we nooit enige problemen gehad.
2de en 3de generatie zijn gewoon Nederlanders. Alleen willen sommige zich niet zo gedragen, wat gewoon wrijfing geeft
Ik vind de manier waarop wij nederlanders nu de islaam opgedrongen krijgen, want het MOET allemaal maar kunnen en mogen enzovoort. Daar krijg ik het persoonlijk erg benauwd van...... maargoed dat krijg ik het ook van het bitloze gebeuren![]()
Als ik als werkgever geen negerin als receptioniste wil hebben omdat ik vind dat dit niet bij de uitstraling van mijn bedrijf past....... ben ik crimineel..... en juist dat soort dingen stuit mij tegen de borst. IK bepaal wie ik achter de receptie heb zitten, niet iemand anders. Dat bedoel ik ook met dat het opgedrongen word.
Heino schreef:Er zijn volgens mij ook meer Islamieten dus zo gek is dat niet
En dan nog steeds de vraag: waarom aan de een wel aanpassen en aan de ander niet?
KiWiKo schreef:op welke manier hebben wij ons dan aan de chinezen aangepast, wat we niet bij de islamieten hebben gedaan?
OF??? hebben de chinezen zich meer aan ons aangepast dan de islamieten doen??? dat kan natuurlijk ook.
Er zijn wel meer allochtone groeperingen waar je nooit wat van hoort, nooit last van heb, nooit negatief in het nieuws zijn. Maar misschien hebben wij ons ook aan die groepen meer aangepast dan aan de islamiten OF zouden die zich meer aangepast hebben aan ons???
KiWiKo schreef:en dan kom ik weer......... volgens mij hebben we het grootste probleem met de 2de en 3de generatie........ Van de eerste generatie hebben we nooit enige problemen gehad.
KiWiKo schreef:De moskeen zijn er zat, projecten zat....... nee hoor, ik denk dat we minder voor de chinezen hebben gedaan dan voor de Islamieten
KiWiKo schreef:hallooo hoeveel shoarmazaken zijn er wel niet![]()
en ik geloof dat het merendeel van de kleine kruideniertjes ondertussen gerund worden door islamieten
![]()
![]()
wel goed om je heen kijken hoor![]()
Nicolletje schreef:Dat niet alleen, we verschillen ook nog veel meer van de Chinezen dan van de Islamieten...
Kijk maar naar cultuur, geloof enz.
Je zou bijna zeggen dat het onverenigbaar is.