Politiek, hoe nu verder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke coalitiemogelijkheid heeft jou voorkeur?

VVD + PVDA + CDA
19 (3%)
VVD + PVDA + D66 + GroenLinks
169 (31%)
VVD + CDA + SP + D66
14 (2%)
VVD + CDA + SP + GroenLinks
21 (3%)
VVD + PVV + CDA
293 (53%)
VVD + PVDA + SP
29 (5%)

Totaal aantal stemmen: 545

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 21:44

Professor schreef:
janesmith schreef:
Verdonk is een debiel mens dat geheel niet spoort. Was een van de beste beslissingen ooit van de VVD om die gek de partij uit te zetten.

Nu die gek van Wilders nog uit de politiek, gewoon verbannen, dan ziet het politieke landschap er weer beter uit.
Terug naar Venlo, waar hij geboren is.

Ik heb een beter idee. :)*

Een groot deel van de Vlamingen willen Belgie toch weer opheffen? Een zelfstandig Vlamingen?

Ik zeg prima plan. +:)+

En voor deze geweldige stap, deze nieuwe start, geven wij ze de provincie Limburg cadeau...dat past ze best. Wie ziet of hoort het verschil...

Daarmee is wilders meteen een Allochtoon geworden... die pakken we bij kop en kont en zetten hem over de grens. Het laatste stukje naar Venlo kan hij best lopen.

O wel even het Nederlandse paspoort inleveren bij de grens kan hij zijn Vlaamse paspoort in ontvangst nemen.

Wij kunnen dan weer verder met het aanpakken van de economische crisis.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 21:50

NatasjavE schreef:

Een groot deel van de Vlamingen willen Belgie toch weer opheffen? Een zelfstandig Vlamingen?

En voor deze geweldige stap, deze nieuwe start, geven wij ze de provincie Limburg cadeau...dat past ze best. Wie ziet of hoort het verschil...

Daarmee is wilders meteen een Allochtoon geworden... die pakken we bij kop en kont en zetten hem over de grens. Het laatste stukje naar Venlo kan hij best lopen.

O wel even het Nederlandse paspoort inleveren bij de grens kan hij zijn Vlaamse paspoort in ontvangst nemen.

Niet slecht. +:)+ _O-

RoodZonnetje

Re: Politiek, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 21:50

Waarom worden er posts verwijderd :?

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 22:14

Heino schreef:

Omdat ze nergens op slaan. Al de persoonlijke aanvallen tem ik tegenwoordig want anders houdt het nooit op. ;-)

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 22:15

janesmith schreef:
Heino schreef:

Omdat ze nergens op slaan. Al de persoonlijke aanvallen tem ik tegenwoordig want anders houdt het nooit op. ;-)

Dat komt mij bekend voor van u, jammer voor u dat u erkend bent met u en u.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 23:51

wat nobel janesmith.

(zie dat je een nieuw onderschrift hebt, wie bedoel je met 'ze'? puur interesse, antwoord mag ook via pb, ik hoop dat je mijn vermoeden kan ontkrachten)

@natasjavE: ik zie wel brood in jou plan! haha

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 00:04

NatasjavE schreef:
Professor schreef:

Nu die gek van Wilders nog uit de politiek, gewoon verbannen, dan ziet het politieke landschap er weer beter uit.

Wij kunnen dan weer verder met het aanpakken van de economische crisis.[/quote]

Dus jij wil alle limburgers met Wilders opschepen,zullen ze je niet allemaal dankbaar voor zijn.
En over de grens zetten? er zijn helemaal geen grenzen meer.
Vind het trouwens een dom plan.
Jij bent van Wilders af en anderen zitten er dan mee.
"Sarabande" woont ook in Limburg hoor.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 00:07

wat rita betreft ga ik wel mee met kiwiko en heino. ben het niet zozeer met rita eens, ik rol ook vaak met mijn ogen wanneer ze weer eens in het nieuws is, maar haar mentaliteit staat me ergens wel aan en ik denk zeker niet dat we haar moeten onderschatten.

en ja, uit de vvd zijn wel grotere mafkezen voortgekomen..

Professor schreef:
janesmith schreef:
Verdonk is een debiel mens dat geheel niet spoort. Was een van de beste beslissingen ooit van de VVD om die gek de partij uit te zetten.

hahah wat is het weer gezellig (en grappig :+ )

wilde trouwens nog een site met jullie delen, waarschijnlijk kennen jullie m al, maar voor degene die m niet kennen: http://www.politieknieuws.nl
vind het zelf heel overzichtelijk!

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 06:44

Had een droom, Wilders zat op Elba. :D

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:37

Dan moet je heerlijk geslapen hebben haha.. ;)

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:56

jameyskatje schreef:
wat nobel janesmith.

(zie dat je een nieuw onderschrift hebt, wie bedoel je met 'ze'? puur interesse, antwoord mag ook via pb, ik hoop dat je mijn vermoeden kan ontkrachten)

@natasjavE: ik zie wel brood in jou plan! haha

Als ik het goed begrijp dan zijn er dus mensen die een voorstander zijn om Wilders vanwege afwijkende mening het land uit te sturen. Waar heb ik dat eerder gehoord? :-)

Dat 'ze' slaat op iedereen die niet bereid is voor zijn vrijheid te vechten maar er wel van wil genieten.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:59

Professor schreef:
Had een droom, Wilders zat op Elba. :D

Sorry "Professor" dat gaat hem niet worden.
Droom maar lekker verder.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:09

janesmith schreef:
Als ik het goed begrijp dan zijn er dus mensen die een voorstander zijn om Wilders vanwege afwijkende mening het land uit te sturen. Waar heb ik dat eerder gehoord? :-)

Dat 'ze' slaat op iedereen die niet bereid is voor zijn vrijheid te vechten maar er wel van wil genieten.

Oog om oog, tand om tand.
Toch een goed gebruik in het scheinheilige Nederland.
Wie bepaalt welke Godsdienst geen Godsdienst is?
Wilders mag dat wel, zijn tegenstanders niet?
Deze man is een lachwekkend figuur in het buitenland, niemand begrijpt dat in een Liberaal land zoals Nederland zich doet voorkomen, zulke diktator´s nog gevolgd worden.
Men rent achter iets aan, waarvan men niet eens weet wat voor achtergrond gedachte erachter zit.
Dat is dom, heel dom.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:02

janesmith schreef:
sarabande schreef:

Dan zou ik nog even willen verwijzen naar de manier waarop ze Wouter Bos staat uit te schelden in de kamer, iemand die het goed met Nederland meent zet zichzelf op dat niveau niet zo voor schut.
Nee ik ben blij dat ze haar zetel verloren is kostte allemaal extra tijd en geld en ze voegde niets toe.
De burgers zouden het allemaal zelf bedenken :roll:

Zie je dat we het ook eens in de zoveel tijd met elkaar eens zijn. ;-)

Nou nee want Wilders stond in datzelfde debat net zo hard te schelden, alleen vindt jij het van hem normaal, of zelfs prima. Dat is meten met twee maten.
Ik vond het optreden van beiden beschamend.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:11

gohya schreef:
Dus jij wil alle limburgers met Wilders opschepen,zullen ze je niet allemaal dankbaar voor zijn.

Voor wie dacht dat ik dit als een serieus plan opperde...

Het was maar een grapje.

^) }>

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:27

NatasjavE schreef:

Wordt dan een gezellige WK-wedstrijd morgen, zonder bondscoach. Die hoort dan ook niet meer bij Nederland, want dat is ook een Limburger.
De deelstaat Vlamingen bestaat uberhaupt niet. Misschien de volgende keer eerst effe checken in de atlas voordat je een grapje maakt. En voor de rest wilt deze Limbo best bij Vlaanderen horen hoor. Geen problemen mee. ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:32

NatasjavE schreef:
gohya schreef:

Het was maar een grapje.

Had ik wel door hoor,mijn antwoord was ook als grapje terug bedoelt.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:33

NatasjavE schreef:
gohya schreef:

Het was maar een grapje.

^) }>

Ik zal mezelf maar even quoten Mikkie...

:D :D

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:43

sarabande schreef:
janesmith schreef:

Zie je dat we het ook eens in de zoveel tijd met elkaar eens zijn. ;-)

Nou nee want Wilders stond in datzelfde debat net zo hard te schelden, alleen vindt jij het van hem normaal, of zelfs prima. Dat is meten met twee maten.
Ik vond het optreden van beiden beschamend.[/quote]

Ik was het eens met;
Sarabande schreef:
Nee ik ben blij dat ze haar zetel verloren is kostte allemaal extra tijd en geld en ze voegde niets toe.
Dat harde taalgebruik in de Kamer vind ik inderdaad geen enkel probleem. Dat knuffelen en theedrinken heeft niks gebracht dus nu tijd voor Politiek-Nieuwe-Stijl. En het schijnt miljoenen mensen in Nederland net zo aan te spreken als mij. :D

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:49

Mikkie schreef:
Wordt dan een gezellige WK-wedstrijd morgen, zonder bondscoach. Die hoort dan ook niet meer bij Nederland, want dat is ook een Limburger.
De deelstaat Vlamingen bestaat uberhaupt niet. Misschien de volgende keer eerst effe checken in de atlas voordat je een grapje maakt. En voor de rest wilt deze Limbo best bij Vlaanderen horen hoor. Geen problemen mee. ;)

Het verwonderd mij zowiezo dat de zg Nederlanders allemaal hup Holland hup roepen.
Bovendien zijn er in het Nederlands elftal ook moslim bekennende mensen.
Vreemd dat Wilders daarvan niets zegt.
En Humor kent u zeer zeker niet. :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:50

janesmith schreef:
Dat harde taalgebruik in de Kamer vind ik inderdaad geen enkel probleem. Dat knuffelen en theedrinken heeft niks gebracht dus nu tijd voor Politiek-Nieuwe-Stijl. En het schijnt miljoenen mensen in Nederland net zo aan te spreken als mij. :D

Het zou fijn zijn als je je eens normaal zou uiten over partijen waar je kritiek op hebt, in plaats van voortdurend de uitspraak knuffelen en theedrinken te gebruiken.
A Slaat het nergens op, het wordt door Wilders gebruikt om Cohen weg te zetten als een soort maffe softie, waarbij vergeten wordt dat de harde uitzet wetten onder zijn bewind tot stand gekomen zijn.
B Het is naast al je linken en gegoogle een duidelijk teken van onwetendheid en het slaat iedere discussie dood, maar dat wil je ook eigenlijk.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:59

sarabande schreef:
janesmith schreef:

Het zou fijn zijn als je je eens normaal zou uiten over partijen waar je kritiek op hebt, in plaats van voortdurend de uitspraak knuffelen en theedrinken te gebruiken.
A Slaat het nergens op, het wordt door Wilders gebruikt om Cohen weg te zetten als een soort maffe softie, waarbij vergeten wordt dat de harde uitzet wetten onder zijn bewind tot stand gekomen zijn.
B Het is naast al je linken en gegoogle een duidelijk teken van onwetendheid en het slaat iedere discussie dood, maar dat wil je ook eigenlijk.

Dan erger jij je daar net zo aan als ik me erger aan al die uitspraken die over Wilders en de PVV en zijn stemmers gedaan worden.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf is een zeer wijs gezegde. Dat geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen die dat soort uitspraken doet.
Hitler vergelijkingen, vergelijkingen met jodenvervolging, domme mensen die PVV stemmen, racisten, onnozelen etc..etc.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 17:16

janesmith schreef:
Dan erger jij je daar net zo aan als ik me erger aan al die uitspraken die over Wilders en de PVV en zijn stemmers gedaan worden.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf is een zeer wijs gezegde. Dat geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen die dat soort uitspraken doet.
Hitler vergelijkingen, vergelijkingen met jodenvervolging, domme mensen die PVV stemmen, racisten, onnozelen etc..etc.

Geen van die uitspraken heb ik gedaan. Ik val Wilders aan op zijn Islam fobie. Op het feit dat hij een bevolkingsgroep wegzet, daar zelfs filmpjes voor maakt. Dat hij door de dingen die hij zegt tweespalt in een maatschappij brengt.
Dat zijn allemaal feiten en ik heb diverse keren gezegd dat het voor mij niet te begrijpen is dat iemand daar voor kiest, in plaats van voor vooruitgang en een betere samenleving.

Knuffelen en theedrinken zijn geen feiten binnen de nationale politiek, dus kom gewoon met feiten

Iemand zei vandaag op de radio, leer leven met anderen, want anderen zijn er niet.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 17:33

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een persoonlijke aanval moeten verwijderen. Vanaf hier graag ontopic en niet meer op de persoon spelen.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 19:26

Waarom voelen PVV-stemmers zich zo ontzettend aangevallen? Steeds weer wordt er gezegd dat de tegenstand zou zeggen dat ze racsisten zijn of dom. Ik hoor dit helemaal niet. Het is allemaal niet zo zwart wit.