Amber-Alert, Milly Boele

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: Amber-Alert, Milly Boele

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:24

ook fijn dat die ex nooit aangifte heeft gedaan toen hij haar tijdens de sex wilde wurgen...maar ja...dan nog...ons rechtsysteem gaat pas in werking als er iets gebeurt is...niet preventief.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:27

Genoeg mensen die aan wurgseks doen, denk (kom op, het is de Telegraaf) dat de boel hier sowieso nogal overtrokken is.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:01

Lees net dat ie beschuldigd wordt van doodslag en niet moord (omdat het niet met voorbedachte rade gedaan schijnt te zijn)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:06

nou volgens mij loopt hij dan binnen 5 jaar weer fluitend rond want die straf zal wel niet zo lang zijn.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:06

ne tuurlijk niet met voorbedachte rade.. je loopt naar iemands duur, denkt goh een meisje, wat ga ik daar mee doen ? :roll:
hij zal toch wel naar de deur hebben gelopen met een plan van wat hij ging doen?

of ben ik echt niet logisch meer aan het denken?

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:14

Heino schreef:
Lees net dat ie beschuldigd wordt van doodslag en niet moord (omdat het niet met voorbedachte rade gedaan schijnt te zijn)

Dat zou helemaal fraai worden zeg!!!
Hij ziet haar thuis komen en gaat haar halen.
Ik kan me niet voorstellen dat het zijn bedoeling was een kopje thee met haar te gaan drinken.

En wat er in de telegraaf staat! zum kotzen! :r

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:16

Dat is onzin doodslag krijg je alleen bij een ongeluk, of als iemand bijvoorbeeld overlijd tijdens een vecht partij of noodweer

Dit is wel degelijk moord en zal echt zo veroordeeld worden

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:18

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:20

ik en een vriendin zijn tot de oplossing gekomen (woon dicht in de buurt van dordt, en medeklasgenoten van mij hebben haar goed gekend via sport enzo..

onze conclusie:
de vriendin van die vent was een tijdje weg en hij had behoefte aan seks, ja en met wie kon die dat toch doen.. toevallig dat die wist op welke tijd de moeder van milly terugkwam, dus ging die even bij milly langs met de vraag of ze de honden wou borstelen/uitlaten what ever!! en tuurlijk wou milly dat wel, die liet immers minstens 2x per week die honden uit. dus die ging zonder protest mee, en die vent was nog niet van plan haar te vermoorden.
dus toen thuis gebeurde de verkrachting, en hij dacht toen bij zichzelf: 'oliebol, nu kan ik er niet meer laten gaan.'
dus toen heeft die der maar gewurgd en in zijn tuin begraven..
hij dacht toch van een politieagent zullen ze niet verw8en dat ze zo iets doen..

domme politieagent, als hij goed zijn werk had gedaan die paar jaar dat die agent was had die geweten, dat alle rechercheurs, agenten en surveillances uiteindelijk toch wel de dader vinden ;).

zo mijn verslag....

dit verslag wil immers niet zeggen dat ik het niet erg vind, want ik heb er nog steeds kippevel van, het komt nu opeens zo dichtbij.... :(

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:21

Ik vind het ook walgelijk dat iedereen zijn theorieën maar op internet gaat zetten.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:21

@heino heb je het tegen mij???

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:23

gabjj8 schreef:
@heino heb je het tegen mij???

Onder andere.
Niemand kent deze man, waarom dan in vredesnaam allerlei beschuldigingen gaan uiten???? Sectierapport komt vandaag op z'n vroegst pas, dus niemand weet of ze verkracht is of niet. Doe dan ook niet alsof je dat denkt te weten.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:24

Ja ben het met je eens Heino. Zullen we het even bij de feiten houden? :\

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:26

Heb het stukje op de Telegraaf site gelezen waar de ex van Sander vertelt over hem. Vind het niet zo relevant op te weten hoe die man in bed :n

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:34

Hoi doodslag is nu alvast gegeven omdat men allen dan hem langer kan vasthouden er kan nog moord bijkomen, volgens mij kunnen ze hem dan 4 maanden vasthouden.
Daarbij staat doodslag voor of per ongeluk of impulsief. Hoe dan ook komt er een psygologish onderzoek en als hij tbs heeft zit die daar voor een groot gedeelte van zn leven aan vast. Vanavond lopen de lievelings paarden van Milly mee in de stille tocht.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:52

Onassa schreef:
Heino schreef:

Dat zou helemaal fraai worden zeg!!!
Hij ziet haar thuis komen en gaat haar halen.
Ik kan me niet voorstellen dat het zijn bedoeling was een kopje thee met haar te gaan drinken.

En wat er in de telegraaf staat! zum kotzen! :r

Misschien was het zijn bedoeling haar te misbruiken (ook verschrikkelijk natuurlijk) en is hij in paniek geraakt en heeft hij in paniek gehandeld. Niet dat het iets goed praat, maar ik kan me best indenken dat hij niet de intentie had om haar te vermoorden.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:03

als ik het goed heb gelezen op de nieuwsberichten dan is de ex vriendin van dat monster ook politieagente!
Zij wist van zn rare neigingen af!!!!!Daarom ging ze bij hem weg!
Waarom meldde ze dit niet,waarom gaf ze geen seintje naar de collega's dat hij niet goed meer kon nadenken!
Al die elende had voorkomen kunnen worden in mijn ogen als er eens wat alerter was opgetreden,zeker als je allebij bij de politie werkt!!!
Onvergeeflijk!!!!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:18

Ach psychologische test ... niks niet,... iedereen heeft karaktereigenschappen die men tijdens tests, gesprekken, intakes of wat dan ook verborgen kan houden :)

Dus zo vreemd vind ik dat allemaal niet :?
Zoals ik al eerder zei zijn er in iedere bedrijfstak rotte appels...

En voor zover ik weet is surveillant gewoon een rang bij de politie en is hij dus wel degelijk agent ;)

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:29

Cyntje schreef:
En voor zover ik weet is surveillant gewoon een rang bij de politie en is hij dus wel degelijk agent ;)

Ik heb even gekeken & surveillant is een rang onder agent, geen agent dus.
Een surveillant draagt bijv ook geen vuurwapen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:30

Nee maar dat mag een aspirant ook niet :) en deze worden ook ingezet voor surveillances ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:32

Toch vind ik wel degelijk meer en denk ik dat men te makkelijk denkt over het niet-agent zijn van de verdachte ;)

Citaat:
Hoewel geen verschil in opsporingsbevoegdheid bestaat tussen een surveillant of andere politierangen, draagt een surveillant doorgaans geen vuurwapen. Er zijn echter ook surveillanten die wel over een vuurwapen beschikken, deze werken bijvoorbeeld bij de parketpolitie. Ook de surveillanten die de beveiliging verzorgen van ambassades en regeringsgebouwen in Den Haag zijn uitgerust met vuurwapens.

Iedere surveillant is bevoegd tot het gebruik van pepperspray, wapenstok en handboeien en in Zeeland is de surveillant ook opgeleid voor de lange wapenstok.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:38

Ik snap nog steeds niet waarom dat agentgebeuren zo'n hot item is, of die vent nou agent, brandweerman, bakker of loodgieter is... het is gewoon vreselijk dat dit gebeurt is. Laat het beroep van die man lekker. ;)

En al die theorieën en die onzinnige artikelen in de Telegraaf vind ik ook vreselijk. :n

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:43

Fiffill schreef:
Ik snap nog steeds niet waarom dat agentgebeuren zo'n hot item is, of die vent nou agent, brandweerman, bakker of loodgieter is... het is gewoon vreselijk dat dit gebeurt is. Laat het beroep van die man lekker. ;)

En al die theorieën en die onzinnige artikelen in de Telegraaf vind ik ook vreselijk. :n

Dat vind ik ook hoor Fiffill, vandaar dat ik erop in ga. Het had ook een postbode of minister kunnen zijn zoals ik al eerder vertelde ;)

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:49

Heino schreef:
Ik verzin het toch echt niet Xantaatje..
http://www.nu.nl/binnenland/2208730/san ... milly.html

Nee zo bedoelde ik het ook niet hoor :D ik bedoelde onzin doodslag voor m ij is dit gewoon pure moord

Maar het is wel zo als hij dus niet met voorbedachte rade haar om het leven heeft gebracht dat het dan dood slag is.
Maar goed het onderzoek is nog in volle gang dus laten we hopen dat het meer dan dood slag wordt

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:11

op sbs is nu de stille tocht, heel indrukwekkend.

kunnen we het gespeculeer en geoordeel nu eens laten. het veranderd niets. En las wat over de vriendin, je moet wel een gegronde reden hebben om aangifte te doen tegen iemand