Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Lees net dat ie beschuldigd wordt van doodslag en niet moord (omdat het niet met voorbedachte rade gedaan schijnt te zijn)
Onassa schreef:Heino schreef:Lees net dat ie beschuldigd wordt van doodslag en niet moord (omdat het niet met voorbedachte rade gedaan schijnt te zijn)
Dat zou helemaal fraai worden zeg!!!
Hij ziet haar thuis komen en gaat haar halen.
Ik kan me niet voorstellen dat het zijn bedoeling was een kopje thee met haar te gaan drinken.
En wat er in de telegraaf staat! zum kotzen!
Citaat:Hoewel geen verschil in opsporingsbevoegdheid bestaat tussen een surveillant of andere politierangen, draagt een surveillant doorgaans geen vuurwapen. Er zijn echter ook surveillanten die wel over een vuurwapen beschikken, deze werken bijvoorbeeld bij de parketpolitie. Ook de surveillanten die de beveiliging verzorgen van ambassades en regeringsgebouwen in Den Haag zijn uitgerust met vuurwapens.
Iedere surveillant is bevoegd tot het gebruik van pepperspray, wapenstok en handboeien en in Zeeland is de surveillant ook opgeleid voor de lange wapenstok.
Fiffill schreef:Ik snap nog steeds niet waarom dat agentgebeuren zo'n hot item is, of die vent nou agent, brandweerman, bakker of loodgieter is... het is gewoon vreselijk dat dit gebeurt is. Laat het beroep van die man lekker.
En al die theorieën en die onzinnige artikelen in de Telegraaf vind ik ook vreselijk.
Heino schreef: