Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:_sparta_ schreef:Dat is al genoeg uitgelegd Sarabande. We zijn geen papagaaien. Maar als het jou niet bevalt lees je niet en wordt je persoonlijk naar mensen. Om later te zeggen dat het niet persoonlijk was. Daar pas ik voor.
Dat is kul ik reageer pas op persoonlijke uitspraken als iemand het onderwerp persoonlijk maakt, lees maar eens goed na.
Door te zeggen dat iemand, een groep, kabinet wat flikt zonder uit te kunnen leggen wat er geflikt is voldoet wel aan de houding van de Wilders stemmers
_sparta_ schreef:Ik heb gelezen wat jij tegen Onassa zei.
Een vieze sneer. meer niet. Dus met jou is er geen discussie mogelijk, je gaat dan onder de gordel werken. Nu is dat misschien wel politieke gewoonte, maar daar pas ik voor.
_sparta_ schreef:Heino en laat ik nu precies dat hebben met jou. Jij bent pas selectief en bestempeld iedereen die anders denkt dan jouals niet nadenkend, niet goed in argumenten, terwijl je er zelf geen geeft.
Ik heb je al geantwoord, maar daar lees jij dan selectief overheen. En PVDA niet links, kom op zeg.
Partij voor en van de allochtonen, waarom zouden ze die bijnaam krijgen in de volksmond?
_sparta_ schreef:Mijn idee over respect is anders. Ik ga het topic dan ook verlaten. Een te dikke muur bij mensen die zichzelf beter vinden dan andere. Vinden dat ze veel beter kunnen communiceren dan andere, maar niet in de gaten hebben hoe ze dat dan doen. Veel plezier nog in dit topic. En nog even ontopic, mijn stem gaat nog steeds naar de VVD.
Sosha schreef:Fietsen stelen is volgens mij toch een echte Nederlandse traditie. Het is natuurlijk aan te nemen dat er hier en daar een goed geïntegreerde allochtoon dit Nederlandse Cultuurgoed inmiddels heeft overgenomen, maar het fietsendief probleem bij de Marokkanen leggen slaat echt als een tang op een varken