16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:44

lnda_ schreef:
Nee gelukkig niet, maar ik vind hem wel ordinair.
Terwijl andere fotos wel klasse uitstralen vind ik dat een van de mindere foto's

Tsja, ieder zo z'n mening. Maar ik vind het wel een sexy foto :j

eppie38

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:46

Ik vind hem ook sexy, het is natuurlijk wel de bedoeling dat het beetje ordi overkomt, het blad is tenslotte ook wel bedoeld voor een bepaalde doelgroep.

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:18

Ja dat snap ik ook wel hoor. het moet een beetje uitdagend zijn, maar ik hou persoonlijk niet van zulke foto's, maar ieder zn ding en mening

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:46

Moet zeggen dat ik niet het hele topic heb doorgespit.....beetje veeel pagina's.
Maar ik snap ergens niet waar wij/men zich zo druk om maakt....laat dat mensje toch lekker doen wat ze wil.
Naar mijn idee heeft ze momenteel een verlaat midlife-crisis, met deze hele playboy toestand en de planning om zwanger te worden...tja denk dat ik te diep met mn beide voeten in de aarde gepropt sta om dit echt te kunnen begrijpen, maar ik doe niet eens de moeite om dat te willen....laat lekker gaan.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 15:00

60 jaar en nog een kind willen vind ik veel erger...

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:09

Zit ze nog steeds niet in de overgang dan? Of wil ze het medisch laten doen? Het lijkt mij niet fijn als je 10 bent en je moeder is 70...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:13

wil ze geloof ik met een italiaanse arts doen of zo...

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:13

Eerlijk is eerlijk, ze heeft een mooi lichaam.
Of er aan gesleuteld is, geen idee..
De borsten lijken op de oude foto's slapper..?

De kinderwens vind ik echter belachelijk.
Ik ben het met Sylke eens.
Ik zou niet blij zijn met zo'n oude moeder.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:25

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:28

sarabande schreef:
Ik zou een actrice en persoonlijkheid als Sophia Loren toch echt niet willen vergelijken met PP

Dat moet je ook helemaal niet doen, we zijn allemaal anders en hebben allemaal onze zwakke/minder mooie en sterke/mooie kanten.
In mijn ogen heeft iedere vrouw bevestiging nodig, zorgt iedere vrouw ervoor om er zo goed mogelijk uit te zien binnen de mogelijkheden die zij tot haar beschikking heeft.
In mijn ogen zit daar dan ten allen tijde een element 'sexy' in, dat kan op een hoop verschillende manieren; classy sexy, trashy sexy, naturel sexy, ordinair sexy, meisjesachtig sexy, grote-meisjesachtig sexy, streng sexy, stout sexy enzovoorts.
Niet iedereen pakt dat evengoed aan en daarbij heb je ook nog met de ondergrond te maken, niet iedereen is met een goeie basis gezegend en moet dan roeien met de riemen die ze heeft.
Paay is behoorlijk ordinair maar op haar manier ziet ze er goed uit, goed verzorgt, met inderdaad een heerlijk höerig element.
Dat is gewoon een look, haar look, en of je dat nu kunt waarderen of niet (of je er zelf zo uit zou willen zien of niet) ik snap de afkeuring niet, we zijn allemaal anders en ik houd juist erg van die varieteit, hoe spannend zou het zijn als we er allemaal hetzelfde uit zouden zien?
Het is niet alleen zo dat 'sex sells', dat is òòk zo, een hoop in deze wereld draait om sex, als ik mezelf aankleed maak ik damn sure dat ik mijn sexy features naar voren haal, ik ben ook iemand die (ook door mijn leeftijd) erg uit moet kijken dat ik daar niet te ver in ga, ik woon op het Franse platteland heb lang blond haar en als ik niet goed uitkijk ga ik naar de plaatselijke boerenmarkt zoals M.Monroe de Amerikaanse troepen toezong.
En dat is niet handig want dan krijg ik van vrouwen boze blikken en alleen de héle foute mannen spreken me aan.
Het allerliefst was ik natuurlijk (ik denk de meeste vrouwen) naturel meisjesachtig sexy, maar dat zit er gewoon niet meer in, sterker nog, dat heeft er nooit ingezeten, ik ben geen schoonheid en dat ben ik nooit geweest ook.
Veel van die plattelandsvrouwen doen ook inderdaad niets aan zichzelf maar ik ben in Haarlem opgegroeid en mijn moeder verzorgde zich altijd goed tijdens mijn jeugd en ik heb dat dus ook van haar meegekregen.
Maar ik denk dus dat door iedere vrouw die aandacht en tijd steekt in haar uiterlijke verzorging er altijd en 'snufje' sexy aan toegevoegt wordt, ongeacht leeftijd of ondergrond (uiterlijk) en of dat nou classy of trashy is dat maakt mij helemaal niet uit, ik vind het altijd leuker om naar te kijken als naar een vrouw die alleen haar haar kamt en de spiegel alleen gebruikt om te kijken of er spinazie tussen haar tanden is blijven zitten.
Vind het daarbij ook erg arrogant om ordinair sexy als höerig (als in scheldwoord/erop neerkijken) af te doen, snap uberhaubt al niet hoe dat een scheldwoord geworden is, een echte höer moet je respect voor hebben in mijn ogen die geven en nemen met open vizier, de dames die een dergelijk scheldwoord verdienen zijn doorgaans 'netjes' getrouwt en worden nooit zo genoemd.
It takes all kinds to make the world go round, heerlijk al die verschillende vrouwen, ik zie ze allemaal graag, Patricia Paay, Yvonne Jaspers, Carice van Houten, Femke Halsema, Willeke van Ammelrooij, Annet Malherbe, Carry Tefsen, Pamela Andersson, Sophia Loren, ik vind ze allemaal op hun eigen manier prachtig en ben blij dat ze er zijn.

Als ze zich zwanger laat spuiten zou ik haar wel heel erg dom vinden maar dat is weer een heel ander verhaal, maar ik vermoed dat dat in de categorie 'aandacht-trekken' thuishoort en in die business zit ze nu eenmaal...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:25

Bunga schreef:
Eerlijk is eerlijk, ze heeft een mooi lichaam.
Of er aan gesleuteld is, geen idee..
De borsten lijken op de oude foto's slapper..?

De kinderwens vind ik echter belachelijk.
Ik ben het met Sylke eens.
Ik zou niet blij zijn met zo'n oude moeder.

Vraag jezelf eens af hoe betrouwbaar de bron is....

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:28

Volgens mij is ze heel bang om oud te worden. Het is goed dat ze zich nog jong voelt maar ze moet de realiteit niet uit ogen verliezen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:01

Gadver wat een akelige vent die Theo Maassen, verschrikkelijk..

Veel respect voor Patricia! Als ik er zo uit zag op die leeftijd had ik het ook overwogen.

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:01

Ook ik snap niet dat er zo'n big deal van gemaakt wordt. Geef toe, Patricia ziet er voor haar leeftijd gewoon super uit, en als zij dat graag aan de hele wereld wilt laten zien.. why not?
De gemiddelde vrouw kan er alleen maar van dromen dat ze er zo nog op hun 50ste uit mag zien..
Verder vind ik dat die Theo Maassen weer is veel te ver is gegaan.. Mocht hem sowieso al niet meer, nadat 'ie die dure camera kapot had gemaakt een tijd geleden.

Ik vind de foto's er in ieder geval erg mooi uit zien, en vind dat ze d'r trots op mag zijn!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 12:12

Jildau schreef:
Gadver wat een akelige vent die Theo Maassen, verschrikkelijk..

Veel respect voor Patricia! Als ik er zo uit zag op die leeftijd had ik het ook overwogen.

Helemaal mee eens. Als ik zo'n lichaam had op die leeftijd, nou! Ik ben dan wel niet iemand die in de Playboy gaat staan maar zij dus wel.
Een beetje off-topic, maar ik vind de foto's van haar dochter in de FHM misschien nog wel lelijker dan die van Patricia.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 23:19

Ik had altijd een hoge pet op van Theo Maassen, maar na het zien van het filmpje op page 1 ben ik wel redelijk op hem afgeknapt.. Wat een gemene praat zeg!
Ik vind dat Patricia zich nog netjes houdt tegenover hem.

Ik geef haar groot gelijk, ze ziet er super uit voor haar leeftijd, sowieso ziet ze er nog goed uit.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:29

Heb niet het hele topic gelezen, maar me ma
had met kerst de playboy gekocht voor me pa! ( niet dat hij t zoleuk vind maargoed ! ;) )
En ik moet zeggen, ik wil ook nog wel dat figuur als 'k 60 ben!!

x_Maxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:32

Wat een rare man die Theo.
Heb best respect voor Patricia, nu ze gescheiden is moet ze zelf voor d'r geld werken ;-)

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:50

Zo ik vind dat patricia echt rustig blijft. die theo is echt een beetje apart hoor.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:55

Theo ging zekers te ver. Hij had zich meer volwassen moeten gedragen naar mijn mening.
Ik heb zoiets, als zei in de playboy wil, moet ze dat toch lekker doen??!!
Van mij mag ze echter geen kind meer hebben. Eentje adopteren vind ik dan een beter idee,
maar dan moet er wel super streng worden gecontroleerd op hoeveel tijd ze besteed aan het kind.

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:46

Ik zie het probleem niet om wanneer je er op zestigjarige leeftijd er nog zo uitziet in de Playboy te poseren. :)
De dingen die Theo Maassen tegen haar zei vond ik dan ook weer helemaal nergens overgaan, waar is het respect voor je medemens gebleven denk ik dan. En wanneer hij zulke dingen vind koopt ie de Playboy toch lekker niet? Ik zie het probleem er niet zo van in.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 16:31

Volgens mij is patricia bang om de aandacht en publiciteit kwijt te raken, dus gaat ze maar om aandacht vragen op deze wijze -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:13

Ik snap dus echt niet dat mensen zich zo druk kunnen maken om het leven van een ander he...

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:16

patricia overklast theo op alle fronten in dit filmpje. en dat wil heel wat zeggen, want zo stijlvol is ze niet. wat een sneu figuur is die maasen zeg. ik vond m eerst nog wel grappig, maar ben er nu wel klaar mee.

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:43

ik vind het jammer dat hij zijn excuses aan moest bieden. er werd om zijn mening gevraagd en die hij (op redelijk grove manier dan wel) heeft gegeven. als ze dit hadden willen voorkomen hadden ze die 2 niet bij elkaar moeten zetten of hem van tevoren om zijn mening moeten vragen.

ik vind het vreselijk dat Patricia nog in de playboy stond. er is al ongelovelijk veel onzekerheid over het vrouwelijk schoon in de maatschappij en dan komt Patricia aanzetten in de playboy met als commentaar dat ze geen plastische chirurgie heeft gehad? komop nou, schep er niet zo mee op om er vervolgens over te liegen. vrouwen van haar leeftijd horen niet zo'n lichaam te hebben en dus ook niet in de playboy te staan.