de kinderen waren om 23:30 op straat, en ze hadden een vuurwapen..........
en het zou inderdaad nog erger zijn als ze dat wapen mee zouden nemen naar hun BASISSCHOOL!!!
tjeutje zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:KiWiKo schreef:hij zegt dus dat allochtonen die herhaaldelijk in de fout gaan........ herhaaldelijk....... als in draaideurcrimineel uitgezet moeten worden
Immigratiestop kan ik ook wel inkomen, dat geeft namelijk meer ruimte voor echte politieke vluchtelingen....
Burkaverbod, kan ik ook ergens nog wel begrijpen......... wij hebben een open cultuur, wij willen zien met wie we praten, wij willen zien hoe diens gezichtsuitdrukking is.......
zo brengt het alweer een hele andere toon vind je niet?
Het is al zo vaak gezegd, DAT KAN NIET, ze hebben een Nederlands paspoort
Immigratiestop, zie post hierboven
Burkaverbod is er al op de plaatsen waar dat van belang is. Ik griezel ook van die totale bedekking, maar geloof dat dat vanzelf uitsterft in Europa.
Overigens heeft het Burka en hoofddoekjes verbod er in Antwerpen toe geleid dat Sinterklaas het kruis van zijn mijter moest halen, want ook dat is een uiting van religie.
En dan zeg ik moet het nog gekker worden
Heino schreef:Ik denk dat je sowieso de tijd dat jij die leeftijd had niet meer kan vergelijken met de tijd nu. Ik liep op mijn 12e ook alleen buiten, ok, niet rond middernacht, maar om een uur of 9, 10 zeker nog wel in de zomer.
Ehm, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze die vuurwapens van hun ouders gekregen hebben. Lijkt me eerder van oudere vrienden oid.
gohya schreef:Dat hoorde ik ook ja op het nieuws over sinterklaas die het kruis van de mijter af moet halen.
Maar das net hetzelfde dat ze wilde dat zwarte pieten een andere naam moesten hebben.Want Zwarte Piet is het slaafje van sinterklaas,en dus is dat discriminerend.
En zo krijg je straks nog veel meer dingen,let maar op.
Heino schreef:KiWiKo schreef:hoezo consequent?
die snap ik niet
Consequent omdat ze álle religieuze uitingen verbieden
sarabande schreef:Kim als je alle openbare uitingen van religie verbiedt, vallen kruisen op mijters daar ook onder. Dus als iemand zeer tegen haar zin haar hoofddoekje niet meer op mag kan ik me voorstellen dat ze even wraak neemt.
Actie--reactie heel menselijki.
Dat is de reden dat Balk de islamscholen niet wil verbieden, want dan gaat onmiddellijk het hele Christelijke onderwijs op de schop.
sarabande schreef:Het gaat er niet om wat jij een andere uiting van religie vindt, maar wat men in Antwerpen (want daar ging het over en niet over Istanbul of zo) er van vindt. Die hebben die wet uitgevaardigd en komen nu de kanten tegen die voor hen minder prettig zijn. Ik vind een algemeen verbod op een hoofdoekje ook wel heel erg ver gaan, wat voor last heb je daar nu van????
Heino schreef:Neehee, ik vind het goed dat ze één lijn trekken voor alle religieuze uitingen, en niet voor enkel een bepaalde groep.
Heino schreef:Hmz, bizar dat het kruis op een mijter niet meer mag. Aan de andere kant, wel heel consequent.
Heino schreef:Neehee, ik vind het goed dat ze één lijn trekken voor alle religieuze uitingen, en niet voor enkel een bepaalde groep.
sarabande schreef:Het gaat er niet om wat jij een andere uiting van religie vindt, maar wat men in Antwerpen (want daar ging het over en niet over Istanbul of zo) er van vindt. Die hebben die wet uitgevaardigd en komen nu de kanten tegen die voor hen minder prettig zijn. Ik vind een algemeen verbod op een hoofdoekje ook wel heel erg ver gaan, wat voor last heb je daar nu van????
KiWiKo schreef:maar het ging niet over Antwerpen, het ging over consequent zijn
sarabande schreef:Kim als je alle openbare uitingen van religie verbiedt, vallen kruisen op mijters daar ook onder. Dus als iemand zeer tegen haar zin haar hoofddoekje niet meer op mag kan ik me voorstellen dat ze even wraak neemt.
Actie--reactie heel menselijki.
Dat is de reden dat Balk de islamscholen niet wil verbieden, want dan gaat onmiddellijk het hele Christelijke onderwijs op de schop.