Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:25

naaaaaa. Heino :D :D :D

de kinderen waren om 23:30 op straat, en ze hadden een vuurwapen..........

en het zou inderdaad nog erger zijn als ze dat wapen mee zouden nemen naar hun BASISSCHOOL!!!

tjeutje zeg :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:35

Heino schreef:
MamboBeach schreef:
Dit bedoel ik, laten we dit serieus nemen!!!

Absoluut, maar in Wilders zie ik geen oplossing.

Kan ik me voorstellen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:41

sarabande schreef:
KiWiKo schreef:
hij zegt dus dat allochtonen die herhaaldelijk in de fout gaan........ herhaaldelijk....... als in draaideurcrimineel uitgezet moeten worden :)

Immigratiestop kan ik ook wel inkomen, dat geeft namelijk meer ruimte voor echte politieke vluchtelingen....

Burkaverbod, kan ik ook ergens nog wel begrijpen......... wij hebben een open cultuur, wij willen zien met wie we praten, wij willen zien hoe diens gezichtsuitdrukking is.......

zo brengt het alweer een hele andere toon vind je niet?

Het is al zo vaak gezegd, DAT KAN NIET, ze hebben een Nederlands paspoort

Immigratiestop, zie post hierboven

Burkaverbod is er al op de plaatsen waar dat van belang is. Ik griezel ook van die totale bedekking, maar geloof dat dat vanzelf uitsterft in Europa.
Overigens heeft het Burka en hoofddoekjes verbod er in Antwerpen toe geleid dat Sinterklaas het kruis van zijn mijter moest halen, want ook dat is een uiting van religie.

En dan zeg ik moet het nog gekker worden :?

Dat meen je niet! Moest die beste vent het kruis eraf halen?
Zo gek wordt het nu. :n

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:45

Dat hoorde ik ook ja op het nieuws over sinterklaas die het kruis van de mijter af moet halen.
Maar das net hetzelfde dat ze wilde dat zwarte pieten een andere naam moesten hebben.Want Zwarte Piet is het slaafje van sinterklaas,en dus is dat discriminerend.
En zo krijg je straks nog veel meer dingen,let maar op.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:48

Heino schreef:
Ik denk dat je sowieso de tijd dat jij die leeftijd had niet meer kan vergelijken met de tijd nu. Ik liep op mijn 12e ook alleen buiten, ok, niet rond middernacht, maar om een uur of 9, 10 zeker nog wel in de zomer.

Ehm, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze die vuurwapens van hun ouders gekregen hebben. Lijkt me eerder van oudere vrienden oid.

Zoals ze zelf zeggen moeten ze niet op 1 hoop gegooid worden, dat geeft problemen.

Heel veel ouders van marokkaanse jeugd weten niet wat er zich afspeelt, de jongeren liegen erover, gaan met elkaar om, groepen worden steeds groter, jutten elkaar op etc.
Ik vind het niet kunnen dat die kids dan buiten lopen, op bed moeten ze liggen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:50

heee............. niet aan mijn sinterklaas komen!!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:52

gohya schreef:
Dat hoorde ik ook ja op het nieuws over sinterklaas die het kruis van de mijter af moet halen.
Maar das net hetzelfde dat ze wilde dat zwarte pieten een andere naam moesten hebben.Want Zwarte Piet is het slaafje van sinterklaas,en dus is dat discriminerend.
En zo krijg je straks nog veel meer dingen,let maar op.

Ach, die zijn er al zo lang maar we pikken en slikken het maar...
We hebben het niet eens meer door.

Mijn buurman is 74 jaar, die vertelde vorig jaar aan mij dat er op zijn werk, al heel veel jaren geleden toen hij nog werkzaam was, er een turkse man was die zei dat de NL mensen op een gegeven moment wel luisteren naar hun en dat zij de macht hebben. Hij maakte ook nog een ik-snij-je-kop-eraf beweging erbij. Die buurman, een nuchtere groninger schrok zich wild. Vreemd dat mensen dan anders tegen buitenlanders aan gaan kijken? Ik vind van niet!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:53

KiWiKo schreef:
heee............. niet aan mijn sinterklaas komen!!

Het was al mijn klaas, maargoed... :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:55

Hmz, bizar dat het kruis op een mijter niet meer mag. Aan de andere kant, wel heel consequent.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:57

hoezo consequent?

die snap ik niet :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:58

citeer:
Mijn buurman is 74 jaar, die vertelde vorig jaar aan mij dat er op zijn werk, al heel veel jaren geleden toen hij nog werkzaam was, er een turkse man was die zei dat de NL mensen op een gegeven moment wel luisteren naar hun en dat zij de macht hebben. Hij maakte ook nog een ik-snij-je-kop-eraf beweging erbij. Die buurman, een nuchtere groninger schrok zich wild. Vreemd dat mensen dan anders tegen buitenlanders aan gaan kijken? Ik vind van niet!

Helemaal mee eens!
Zo zijn er meer van die uitspraken geweest hoor,dat ZIJ straks heerser zijn.Wij moeten allemaal moslim worden en doen wat Allah zegt.Wij vrouwen hebben nix meer te vertellen.
EN DAT IS NOU PRECIES WAT WILDERS WIL VOORKOMEN.
Ook al wil wilders andere dingen,waar ik het niet echt mee eens ben.Wilders kan soms ook overdrijven,maar op dát punt heb die helemaal gelijk.Ik heb verder helemaal nix tegen Moslims,zolang ze ons maar in onze waarde laten.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:02

KiWiKo schreef:
hoezo consequent?

Consequent omdat ze álle religieuze uitingen verbieden :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:02

gohya schreef:
EN DAT IS NOU PRECIES WAT WILDERS WIL VOORKOMEN.

Door alle Moslims te benadelen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:05

Kim als je alle openbare uitingen van religie verbiedt, vallen kruisen op mijters daar ook onder. Dus als iemand zeer tegen haar zin haar hoofddoekje niet meer op mag kan ik me voorstellen dat ze even wraak neemt :D .

Actie--reactie heel menselijki.
Dat is de reden dat Balk de islamscholen niet wil verbieden, want dan gaat onmiddellijk het hele Christelijke onderwijs op de schop.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:08

Heino schreef:
KiWiKo schreef:
hoezo consequent?

O dus als ik naar islamibad ga, dan kan ik hun dwingen hun burca's af te doen?

Misschien word het tijd dat sommige mensen zich eens gaan verdiepen in hun eigen cultuur.........
Ik geef niks om feestdagen.......... maar heel veel Nederlanders wel........

Hier in Nederland houden we ook zeker rekening met feestdagen van andere culturen......... voor mij een voordeel omdat mijn personeel of met kerst of met suikerfeest vrij is......

Maar ik geloof echt op geen enkele manier dat ik de eeuwen oude cultuur van Nederland te grabbel moet gooien omdat er een aantal mensen 50 jaar geleden besloten om in Nederland te komen gaan werken..........

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:10

sarabande schreef:
Kim als je alle openbare uitingen van religie verbiedt, vallen kruisen op mijters daar ook onder. Dus als iemand zeer tegen haar zin haar hoofddoekje niet meer op mag kan ik me voorstellen dat ze even wraak neemt :D .

Dat is de reden dat Balk de islamscholen niet wil verbieden, want dan gaat onmiddellijk het hele Christelijke onderwijs op de schop.

een kruis of een mijter is van hele andere orde dan een burca...............

of ben ik nou gek :)

een kruis draagt iemand om zijn/haar nek.......... een mijter draagt niemand ............

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:13

Het gaat er niet om wat jij een andere uiting van religie vindt, maar wat men in Antwerpen (want daar ging het over en niet over Istanbul of zo) er van vindt. Die hebben die wet uitgevaardigd en komen nu de kanten tegen die voor hen minder prettig zijn. Ik vind een algemeen verbod op een hoofdoekje ook wel heel erg ver gaan, wat voor last heb je daar nu van????

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:15

KiWiKo schreef:

Citaat:
O dus als ik naar islamibad ga, dan kan ik hun dwingen hun burca's af te doen?

Neehee, ik vind het goed dat ze één lijn trekken voor alle religieuze uitingen, en niet voor enkel een bepaalde groep.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:16

sarabande schreef:
Het gaat er niet om wat jij een andere uiting van religie vindt, maar wat men in Antwerpen (want daar ging het over en niet over Istanbul of zo) er van vindt. Die hebben die wet uitgevaardigd en komen nu de kanten tegen die voor hen minder prettig zijn. Ik vind een algemeen verbod op een hoofdoekje ook wel heel erg ver gaan, wat voor last heb je daar nu van????

niks :D behalve dat ik hun mooie haren niet kan zien :)
maar het ging niet over Antwerpen, het ging over consequent zijn :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:19

Heino schreef:
Neehee, ik vind het goed dat ze één lijn trekken voor alle religieuze uitingen, en niet voor enkel een bepaalde groep.

Heino schreef:
Hmz, bizar dat het kruis op een mijter niet meer mag. Aan de andere kant, wel heel consequent.

Dit is wat je zei............ dus dat betekend ook de joodse krullen en baarden niet meer mogen?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:24

Heino schreef:

nou nee Heino............ vind ik niet, hun wisten namelijk dat ze in een katholiek/christelijk land gingen wonen......... en ik moet me ook echt gewoon aanpassen wil ik niet gestenigd worden als ik naar een islamitisch land gaan :)

RoodZonnetje

Ik vind het bizar dat een land zo ver komt dat het dergelijke in mijn ogen onschuldige religieuze uitingen gaat verbieden. Maar ik vind het wel goed dat áls ze het invoeren, ze het voor iedereen invoeren. Van mij mag iedereen dragen wat hij wil, zolang de communicatie maar niet belemmerd wordt.

MamboBeach

sarabande schreef:

Tjee, wat een dooddoener. Iemand geeft een reactie erop, maakt een vergelijking en dat mag weer niet= En wat betreft marokkaanse en nederlandse jongeren mag het wel? Dit bedoel ik nu, is toch niet eerlijk, zo discuzeuren.

Ik zie graag mooi haar.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:27

KiWiKo schreef:
maar het ging niet over Antwerpen, het ging over consequent zijn :)

Nee het ging wel degelijk over Antwerpen dat geconfronteerd wordt met de door hen ingestelde regel, die dus veel te ver gaat.
En burka verbieden, ok, maar een hoofddoekje voor iedere moslima, dat is onzin en dan vraag je dus om tegenreactie
En die is er nu.

Wellicht dat door dat kruis op die mijter wat meer mensen dat ook inzien.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:28

sarabande schreef:

Is raar natuurlijk. Christelijke scholen/gemeenschappen zijn hier al zo lang. Is een nederlandse cultuur.