Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:Niemand weet wat de piloot heeft geprobeert te doen, de piloot is immers dood en kan het niet meer navertellen..
Jolliegirl schreef:Blackje: zoals je kunt lezen in de krant, heeft de piloot het vliegtuig zo lang mogelijk hoog gehouden,
je mag blij zijn dat hij zo netjes heeft weten te landen in deze omstandigheden!
Lovely schreef:Het is bij een moderne 73 bijna onmogelijk om per ongeluk brandstof tekort te komen. Als het zo is, denk ik eerder aan een fout in de boordcomputer dan van de captain.
Lovely schreef:Het staat voor mij trouwens als een paal boven water dat de captain een held is in hoe hij dit vliegtuig aan de grond heeft gekregen.
Cassidy schreef:Je kunt ook overal wat achter gaan zoeken hoor. Bij het horen van de naam had ik daar iig niet aan gedacht...
Blackje schreef:Jolliegirl schreef:Blackje: zoals je kunt lezen in de krant, heeft de piloot het vliegtuig zo lang mogelijk hoog gehouden,
je mag blij zijn dat hij zo netjes heeft weten te landen in deze omstandigheden!
Daar ben ik het ook absoluut mee eens. Ben heel blij dat ze hem in het weiland hebben laten vallen!
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het wel vreselijk dichtbij een woonwijk is! En dat het gewoon een eng idee is!
Lovely schreef:Wat een overdreven aanvallende reacties trouwens over speculatie dit en speculatie dat. Het lijkt mij in dit soort situaties heel normaal om je gedachten te laten gaan over wat de eventuele toedracht zou kunnen zijn van dit ongeluk. Bij veel bekende vliegrampen is de oorzaak terug te brengen op een logische oorzaak: ijsvorming (Bufallo), vogels in de motor (New York), windsheer (Faro), mist en menselijke fout (Tenerife), falende electronica (Parijs - Airbus), klapband (Parijs - Concorde), terrorisme (Lockerbie), terrorisme (New York). Bij deze ramp zijn er geen voor de hand liggende oorzaken en dat zet mij aan het denken hierover. Aangezien ik verder in deze geen enkele vorm van besluit- of besliskracht heb, zijn mijn 'speculaties' nogal onschuldig en snap ik dus dat gehannes erover niet zo. Het is bij een moderne 73 bijna onmogelijk om per ongeluk brandstof tekort te komen. Als het zo is, denk ik eerder aan een fout in de boordcomputer dan van de captain.
Het staat voor mij trouwens als een paal boven water dat de captain een held is in hoe hij dit vliegtuig aan de grond heeft gekregen.
kohtje schreef:Chantal___ schreef:Dat ding ligt ongeveer in mn achtertuin![]()
Ga vanmiddag nog even terug om even goed te kijken...
Het ziet er niet mooi uit..
Kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je er gaat kijken.
Ik rij deze route regelmatig maar nu rij ik om.
Cassidy schreef:De grens tussen oprecht medeleven, nieuwsgierigheid en ramptoerisme is heel dun Lovely, en voor een ander heel moeilijk in te schatten om welke versie het nu gaat...