Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patriess schreef:pansor schreef:Zal ik maar eens beginnen ontopic te gaan.
Ik heb net fitna gekeken.
En ik vind het erg om te zeggen maar ik vond het een erg goede film. En moet ik ook maar eens zeggen dat als dit echt in de koran staat ik het toch met Wilders eens ben om dat boek maar eens te gaan verbranden.
Iedereen die niet gelooft moet dus maar dood, zal even lekker worden..
Wat dacht je dan van de bijbel? Psalm 137: "Gelukzalig is hij die kinderen van [ongelovigen] tegen de rotsen slaat." Psalm 17:13, welke zegt: "Laat uw zwaard mij bevrijden van de goddelozen."
Ook niet echt lief...
Patriess schreef:pansor schreef:Zal ik maar eens beginnen ontopic te gaan.
Ik heb net fitna gekeken.
En ik vind het erg om te zeggen maar ik vond het een erg goede film. En moet ik ook maar eens zeggen dat als dit echt in de koran staat ik het toch met Wilders eens ben om dat boek maar eens te gaan verbranden.
Iedereen die niet gelooft moet dus maar dood, zal even lekker worden..
Wat dacht je dan van de bijbel? Psalm 137: "Gelukzalig is hij die kinderen van [ongelovigen] tegen de rotsen slaat." Psalm 17:13, welke zegt: "Laat uw zwaard mij bevrijden van de goddelozen."
Ook niet echt lief...
Daphne__ schreef:is het hier nog niet duidelijk?
de film van wilders is GOED
de mensen die er eerst tegen waren en niet wouden dat hij uitkwam, hebben hem gezien en zeggen dat hij de waarheid spreekt
goeie film dus
merrietje schreef:Patriess schreef:
Ook niet echt lief...
Ik vind het zo vreemd dat zoeiets in eenzelfde beok staat met geboden als gij zult niet doden![]()
Patriess schreef:Nee, bij de Islam zeker niet. Al dat geweld gebruiken is helemaal niet de boodschap die de Koran uitdragen wil.
Van de Bijbel weet ik het niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
merrietje schreef:Daphne__ schreef:is het hier nog niet duidelijk?
de mensen die er eerst tegen waren en niet wouden dat hij uitkwam, hebben hem gezien en zeggen dat hij de waarheid spreekt
goeie film dus
Ik vindt nog steeds neit dat hij de waarheid spreekt en vind het ook absoluut geen goede film
terpentijn schreef:Fitna..hahahahahah....ha..
goeie film dus
pansor schreef:Patriess schreef:Nee, bij de Islam zeker niet. Al dat geweld gebruiken is helemaal niet de boodschap die de Koran uitdragen wil.
Van de Bijbel weet ik het niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Ja volgens mij ook,
maar in die film ook, daar zie je die moslims alleen maar over geweld praten in de toespraken.
Dat kan toch niet.
Ik vind dat Wilders wel goed is dat hij gewoon heeft doorgezet met die film. Ondanks alles.
Ik vind echt dat die man gelijk heeft. Want zoals al die boerka's over straat gaan, dan voel je
je echt ongemakkelijk als je buiten loopt. Je weet niet eens met wie je te maken hebt.
Als er buitenlanders achter je lopen die gezellig allemaal buitenlands gaan praten, voel je je ook niet prettig.
Als ik langs een moskee moet lopen en ik zie al die mannen staan krijg ik echt een angstig gevoel.
Dan moet ik ook zeggen dat ik niet veel goede ervaringen heb met turken en marrokanen.
Mystica schreef:Wie van jullie zouden werkelijk het verschil tussen B en de rapper gezien hebben als het niet zo voorgekauwd was in het nieuws?Ik niet.
goeie film dus
Mystica schreef:Wie van jullie zouden werkelijk het verschil tussen B en de rapper gezien hebben als het niet zo voorgekauwd was in het nieuws?Ik niet.