russel schreef:Blue_Eyes schreef:Dat roep jij nou de hele tijd, Faye, maar hoe reageer jij als een moslim voorbij komt en naar jou roept dat je een vieze Hollander bent? Ik denk zo: als door een wesp gestoken.
Hier moest ik heel hard om lachen, je weet niet hoe je de plank raak slaat.... ze vinden ons nl idd vies, wij hebben huisdieren, lopen met een hond aan een touwtje en hebben om het nog erger te maken een poepschepje in onze handen en gaan dan ook nog bukken om die stront op te vangen..![]()
![]()
.Je hebt geen idee hoe raak je slaat nu.. En wij die vieze Hollanders lachen ons een bult daarover. Kom je in een tokkiewijk dan lachen ze je ook hartelijk uit hoor, met hun besmeurde gaatjeshemden met bier en patatkwijlvlekken.
![]()
![]()
Maar roep het in een achterbuurt met schotels aan elk balkon en de rapen zijn gaar, maar het zullen voornamelijk Hollanders zijn die zo correct mogelijk willen blijven die zich er het drukst over maken...![]()
Hoe vaak heb ik Marokkanen wel niet horen roepen over die vieze Berbers. Ja ook die heb je er..
Ik weet niet hoe raak ik de plank sla... want ik maak dat soort dingen nooit mee.