IKbenEllen schreef:Dus als ik het goed begrijp verdoezelen rokers nu hun lijfluchten achter de sigaret?
of kots ik niet over de niet-rokers heen omdat ik ze niet ruik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IKbenEllen schreef:Dus als ik het goed begrijp verdoezelen rokers nu hun lijfluchten achter de sigaret?
naadje24 schreef:IKbenEllen schreef:Dus als ik het goed begrijp verdoezelen rokers nu hun lijfluchten achter de sigaret?
of kots ik niet over de niet-rokers heen omdat ik ze niet ruik![]()
Chiqa schreef:Vandaar ook de luchtverfrissers die ze broodnodig zijn
in de tenten waar niet gerookt wordt, anders kan het personeel zn werk niet doen
en lopen de tenten leeg.
IKbenEllen schreef:Wat suggereren wij dan? Wij halen feiten aan zoals het in het buitenland gegaan is, de verwachting is dan niet dat het in NL dan heeeeeeeel anders gaat.
Chiqa schreef:Eh? wat lees jij, de Libelle?
IKbenEllen schreef:Chiqa schreef:Eh? wat lees jij, de Libelle?
Wat is dit nou voor duffe opmerking?
IKbenEllen schreef:Chiqa schreef:Vandaar ook de luchtverfrissers die ze broodnodig zijn
in de tenten waar niet gerookt wordt, anders kan het personeel zn werk niet doen
en lopen de tenten leeg.
Wel grappig dat jij precies weet hoe het allemaal gaat lopen in de horeca.
bromfiets schreef:Is er ook nog iets over van de originele discussie zodat ik mee kan praten?
naadje24 schreef:nederland is tenslotte nederland
en is een land zoals geen ander
nederlanders zijn apart volk met eigen denkwijzes die behoorlijk kunnen verschillen van onze nederburen....
Chiqa schreef:bromfiets schreef:Is er ook nog iets over van de originele discussie zodat ik mee kan praten?
Lees jij de Bobo? Mss dat je dan nog mee kan praten![]()
Peukie?
Chiqa schreef:Peukie?
IKbenEllen schreef:Chiqa schreef:Peukie?
En dzo vraag je dan om respect voor de sociale roker, sorry hoor...
IKbenEllen schreef:Chiqa schreef:Peukie?
En dzo vraag je dan om respect voor de sociale roker, sorry hoor...