Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
windhond schreef:Wat ik ook zo vreemd vind he. Toen Kate zag dat ze verdwenen was liep ze rustig terug naar de tafel en gaat eerst de britse pers bellen. Heb je dat nr dan standaard in je mobiel staan of zoEn daarna belt ze pas de politie. Maar goed, al is de leugen nog zo snel.........
Chans schreef:Kunnen ze, nu ze terug in Engeland zijn, nog worden voorgeleid of kan dat niet meer nu ze niet in Portugal zijn?
merel_gomez schreef:en de lijk geur zat toch ook op de knuffel
merel_gomez schreef:in mijn ogen straalde ze wel rauw uit zeg maar.
Lusitana schreef:Ik hoor net dat ze haar niet vast kunnen nemen nu ze in Engeland is, omdat ze dan weer onder de Engelse wet valt. Dit hebben ze geweten.
er is nu wer een special, ik ga even kijken.
Lusitana schreef:Moet je horen, ik ben onschuldig, maar kijk ook niet vriendelijk als mensen me lastig vallen. Houd er wel reening mee dat deze mensen dus constant achtervolgd worden door een leger cameramensen!!!
FennekeR schreef:Lusitana schreef:Ik hoor net dat ze haar niet vast kunnen nemen nu ze in Engeland is, omdat ze dan weer onder de Engelse wet valt. Dit hebben ze geweten.
er is nu wer een special, ik ga even kijken.
Dan is het dom van de Portugese politie dat ze de McCanns hebben laten gaan naar Engeland.