Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:[***], maar lopen wel bewust het risico, hoe je het ook went of keert. Je hoeft niet zwanger te worden als je niet wil, maar zoals je al zegt, men heeft geen zin in het geklungel met condooms.
Toen ik niet zwanger wilde worden deden wij dat dus wel. Nu heeft mijn man zich laten steriliseren omdat dat veel makkelijker gaat dan bij de vrouw
faye schreef:Tsja, wij vragen dat soort dingen niet
Wij willen dat soort dingen gewoon
odetteke schreef:faye schreef:Odetteke, maar lopen wel bewust het risico, hoe je het ook went of keert. Je hoeft niet zwanger te worden als je niet wil, maar zoals je al zegt, men heeft geen zin in het geklungel met condooms.
Toen ik niet zwanger wilde worden deden wij dat dus wel. Nu heeft mijn man zich laten steriliseren omdat dat veel makkelijker gaat dan bij de vrouw
In theorie wordt maar 0,1% zwanger tijdens het gebruik van de pil.. 1 op de 1000 dus. Die kans is zo klein dat je er eigenlijk gewoon vanuit kan gaan dat het goed zit, je slikt de pil, dus je doet het veilig. Vooral als je in je nabije omgeving geen ongelukjes hebt meegemaakt ga je er gewoon vanuit dat het veilig is. De eventuele lasten die er heeel heel misschien zijn als je ooit heeeeel erg veeeeeeeel pech hebt wegen dan gewoon niet op tegen de lusten(het gesprek krijgt nu een wel heel erg hoog sex and the city-gehalte:D)
terorita schreef:
waarschijnlijk eerder die bijl mee moeten nemen, en op tafel hakken
Shadow0 schreef:Ik geloof inderdaad dat in mijn seksuele voorlichting toch wel gesteld was dat de pil in principe genoeg is. Condooms werden vooral als belangrijk gezien vanwege SOA''s en in geval van omstandigheden die de pil minder betrouwbaar maken (ziek zijn, vergeten, antibiotica) maar niet om de fundamentele onbetrouwbaarheid van de pil op te lossen, zeg maar. Ik vraag me dan ook af of je de mensen die op dat soort informatie afgaan dan echt zo onverantwoordelijk bezig zijn?