Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mysa schreef:Ik heb even een vraag, niet voor mezelf en dus zonder in details te treden: als een hond gegrepen wordt door een wolf, waar meld je dat dan? Bij12 gaat niet over huisdieren, denk ik? En als er door de dierenarts DNA is afgenomen, wat doe je daar dan mee?
tienus63 schreef:‼️kosten DNA-onderzoek bij ForGen Hamburg‼️
Voor de kosten hoef je het niet te laten om een DNA onderzoek van je gewonde of gedode dier te laten doen.
Je eigen dierenarts kan DNA af nemen en je kunt het op sturen naar Hamburg.
In een nood geval volstaat een schoon wattenstaafje in een papieren envelop die dichtgevouwen wordt en daarna in een andere envelop gedaan wordt ook. Knip uiteinde van wattenstaafje wat is aangeraakt eraf en gooi dat weg. Alleen uiteinde wat aan de wondrand langs is gegaan doe je in de 1e envelop.
Kosten voor het onderzoek bedragen € 129- , een afname kit kost € 8,- ex btw en verzendkosten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Afname kit
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De verschillende onderzoeken die ze kunnen uitvoeren.
mysa schreef:Ik heb even een vraag, niet voor mezelf en dus zonder in details te treden: als een hond gegrepen wordt door een wolf, waar meld je dat dan? Bij12 gaat niet over huisdieren, denk ik? En als er door de dierenarts DNA is afgenomen, wat doe je daar dan mee?
Karen_enter schreef:Lieve mensen er is een groot paard gepakt ik Oudsbergen vandaag, overdag. Pure horror dit.
[ Afbeelding ]
Citaat:Oudsbergen (B) 29-8-25 einde middag
VERDOMME VERDOMME
GROOT PAARD VAN 1.7m
Kerngezond maar oud (26j)
Weer een familie met zoveel verdriet, heel veel sterkte met het verlies van deze lieve vriend. OUDSBERGEN
Heideveldstraat
WANNEER IS HET GENOEG
Een groot paard, daar moet je geen bang voor hebben...... We horen het ze zo vaak zeggen
We kregen de melding rond 18h binnen, kwamen toe en toen was het paard enorm aan het afzien, de dierenarts meteen ter plaatse, het was zeer recent gebeurd, het paard was nog volledig ik shock bij aankomst.
Citaat:Austerlitz Utrecht
29-08-2025
10.35 uur
Zicht melding
Wolf gezien, liep vanaf de zandheuvels, stak het pad over dat naar de grensweg loopt, liep richting Austerlitzerweg.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Geenwolf.com