Maureen95 schreef:Ik ben juist bang dat als de NAVO in gaat grijpen de hel echt los barst....
Dus moeten we maar alles accepteren omdat we bang zijn van Rusland?
Echt een sad world.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Maureen95 schreef:Ik ben juist bang dat als de NAVO in gaat grijpen de hel echt los barst....
Dus moeten we maar alles accepteren omdat we bang zijn van Rusland?
Echt een sad world.
sureido schreef:Ik zit in Portugal dus ben het verste weg
Nee sorry Maureen het was geen aanval oid, het was meer een soort reactie van wat voor hopeloze situatie het is momenteel.
Rusland stopt alleen als Oekraïne buigt denk ik.
Afgrijselijk gewoon.
Pareltjes schreef:Er zullen ook vast goede mensen tussen zitten. En idd ze zullen geen koekje uit de trommel stelen. Daarvoor is het legioen dermete extreem streng ( zachtjes uitgedrukt ). Maar we moeten ook niet net doen alsof het de locale scout vereniging is. Het zijn zware jongens die buiten iedere wetgeving behalve die van het legioen om vallen. Zij zijn zogenaamd statenvrij. Ze zijn al in veel “ vuile oorlogen “ ingezet geweest. Nee geen gezellig clubje. Maar ben blij dat ze nu ingezet gaan worden. Het excaleert met de minuut verder. We staan erbij en kijken er naar. Binnen 3 dagen is 1 persoon in staat de hele wereld in rep en roer te brengen.
Gelukkig is het westen niet meer verdeeld maar één pact.
_San87_ schreef:Het klinkt misschien wappie, maar wij hebben zonet wel besloten onze kelder klaar te maken om te kunnen schuilen moest dat nodig zijn.
sureido schreef:Ik zit in Portugal dus ben het verste weg
Nee sorry Maureen het was geen aanval oid, het was meer een soort reactie van wat voor hopeloze situatie het is momenteel.
Rusland stopt alleen als Oekraïne buigt denk ik.
Afgrijselijk gewoon.
pien_2010 schreef:_San87_ schreef:Het klinkt misschien wappie, maar wij hebben zonet wel besloten onze kelder klaar te maken om te kunnen schuilen moest dat nodig zijn.
Nee hoor vind het niet wappie. Wij hebben geen kelder, maar weet wel waar hij in het dorp is maar is meer iets voor de grote steden denk ik.
Heb gisteren wel 10 liter water in huis gehaald, wat extra rijst en extra blikken groente en ga vd week mijn volkorenmeel zakken van de boerderij aanvullen want ik bak eigen bio zuurdesembrood en mijn meel is bijna op. Dan komen we een heel eind de 1ste weken. De auto's zijn afgetankt gisteren.
We zijn er alert en relaxed onder, maar ook niet naïef.