superpony schreef:Ik kan er niet bij dat mensen nu nog zo egoistisch zijn en als eerste aan hun eigen vakantie denken.
Dat een camping, hotel of restaurant nu wat zou schrijven over de situatie vind ik al heel wat. Vallen over de door hun gekozen woorden vind ik bijna walgelijk. Ze hadden ook niks kunnen schrijven en denken; we zitten in een ramp, iedereen kan het zien en volgen, zoek het allemaal maar even uit.
Ja, qua geld zal het voor iedereen anders zijn. Maar als je nu niet die kant op kan, kan je waarschijnlijk ook niet meer last minute ergens anders terecht. Ik hoorde iig dat Nederland behoorlijk vol geboekt zit.
Dan was je naar Limburg geweest en had je dat geld uitgegeven en nooit meer terug gehad. Nu kan je dat misschien wel terug krijgen of een deel en dan later een keer weg of alsnog op vakantie.
En anders niet....Maak je er thuis wat van, besef je dat je wel nog je eigen huis en spullen hebt en niet in die vreselijke situatie daar zit. Een beetje waarderen wat je wel hebt. Er zijn ook mensen die nooit op vakantie kunnen.
Er komt echt wel weer een andere mogelijkheid. Door nu zo negatief te zijn en alleen de focus te leggen op wat je niet kan, heb je thuis ook geen lekkere vakantie. Maak er wat van.
Nood=nood en iedereen zal anders reageren, maar als je alleen al naar deze beelden kijkt, snap je toch wel de situatie?
Nu ergens aankomen en zeuren over de wifi............ppff. Hoe je dat vraagt maakt echt niks uit, het is compleet ongepast als je ziet wat er aan de hand is. En ook zo je auto plaatsen, terwijl er nog weken, maanden moet worden opgeruimd en schoongemaakt en dan het opbouwen op veel plekken pas kan beginnen........
Ik ken echt wel nare mensen, maar kan haast niet geloven dat er mensen zijn die in deze situatie zo reageren.
Ach, we waren er zelf niet bij. Misschien viel het wel mee. Zat het net even anders. Om nu wildvreemden te gaan veroordelen.