Hoeveel uren had hij in zijn dag zitten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Op NPO1 is nu ook een herdenkingsprogramma door Jeroen Pauw.
En morgenavond komt op NPO1 een interview, dat pas is opgenomen en nog niet is uitgezonden.
Ik vind het mooi om te horen, dat veel nabestaanden nog steeds contact met hem hadden, prive, zonder de media.
Onali schreef:Cayenne schreef:En toch komt het nog steeds niet binnen hier.
Die man leek echt onschendbaar. Ondanks beter weten in bleef je toch stiekem hopen dat hij het zou redden.
Herken dat een beetje.
Ergens hoop ik dat het op zn Hollywoods gaat.
Bericht dat hij is overleden om reacties te ontlokken bij de dader/ opdrachtgever.
En dat over een paar weken Peter ineens weer op de tv verschijnt met hoe het een toneelstuk was.
Vond dat laatste met zn kinderen idd erg emotioneel. Kreeg er ook een brok in mn keel van.
Aranel schreef:Ladygiroc schreef:Wat een rollercoaster van emoties. Heb diep respect voor Peter en vooral voor wat hij voor nabestaanden deed, maar zit vol woede als ik aan de snotneuzen denk die dit op hun geweten hebben.
Precies dit ja, die kloothommels hebben gewoon even besloten dat zijn leven hier en nu eindigt.
Ladygiroc schreef:Ik ook IMJ, langzaam uithongeren of de meest lugubere ideeën komen in me op voor de daders.
Al heb ik niet de illusie dat ze zo gestraft worden dat zulke laffe moorden nooit meer voorkomen.
Zit heel de avond rtl te kijken. Ook een stuk uit internet oplichters ofzo. Was een man die had Peter zwart gemaakt en gezegd dat Peter een kogel moest, op sociale media. Peter ging er naar toe. En hij zei "hier ben ik dan" hilarische tv was dat!!
Aranel schreef:Hij was ook oprecht niet bang volgens mij. Dat sterkt me dan wel een beetje, dat hij geen moment in angst geleefd heeft. En dan hoop ik maar dat hij sinds vorige week dinsdag avond gewoon niets meer mee heeft gekregen.
En die Taghi en kornuiten.. stenigen wat mij betreft, echt waar.
charrr91 schreef:Douwe Bob is een nummer van Eddie Vedder aan het zingen bij Humberto. Het motto van Peter: On Bended Knee Is No Way To Be Free. Die komt echt keihard binnen hoor.. Hou het niet droog
xPabloBokt schreef:Mloui schreef:Het nummer waar Peter z’n levensmotto uit kwam (Eddy Vedder - guaranteed). Heel mooi gebracht door Douwe Bob
Dat nummer zat ook achter de herdenkings reel aan het einde van RTL Boulevard vandaag. Toen kwamen bij mij ook de waterlanders :'(