Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Jij slikt wel wat voor zoete koek namelijk die van de conspiracy theorieën , dat druipt tussen al je woorden door. En je opmerking dat je uit de buurt blijft van kwetsbare personen, wanneer jij boodschappen doet dan weet jij echt niet of die medewerker van 16 een moeder heeft die chemo krijgt dus die opmerking gaat niet op. En juist daarom ben jij dus wel een gevaar voor andere mensen , ook voor je ouders of je vriend want denk dat je even gemist hebt dat Corona bij nogal wat jonge mensen zo heftig toeslaat dat ze van kerngezond in een hoopje ellende zijn veranderd en moeten revalideren in de hoop dat ze nog volledig herstellen.
bigone schreef:In de geest van dit topic , zoek het zelf maar op. Ik doe gewoon exact hetzelfde zoals jij doet, heleboel dingen neerpennen en geen bewijzen leveren, of er totaal geen moeite in willen stoppen door even iets terug te zoeken. En ja, wanneer jij alle moeite hebt gedaan om Corona te krijgen dan heb je mensen in gevaar gebracht want zoals je zelf zei, misschien heb ik het al gehad wie weet. Maar mocht dat zo zijn was je wel besmettelijk .
Anouska schreef:Ohhh ja is de schuld van Anouska natuurlijk weer. Dom van mij. Ik ben natuurlijk degene die daarover begon. Sorry hoor, ik zal mijn mond houden....
riegje schreef:Anouska schreef:Ohhh ja is de schuld van Anouska natuurlijk weer. Dom van mij. Ik ben natuurlijk degene die daarover begon. Sorry hoor, ik zal mijn mond houden....
Verspil je energie er toch niet aan, probeer niemand te overtuigen, laat een ieder in z'n eigen overtuiging.
Ik weet waar je het over hebt, zie de nare waarheid ook. De eerste overlevende uit de concentratie kampen werden ook niet geloofd.
riegje schreef:Anouska schreef:Ohhh ja is de schuld van Anouska natuurlijk weer. Dom van mij. Ik ben natuurlijk degene die daarover begon. Sorry hoor, ik zal mijn mond houden....
Verspil je energie er toch niet aan, probeer niemand te overtuigen, laat een ieder in z'n eigen overtuiging.
Ik weet waar je het over hebt, zie de nare waarheid ook. De eerste overlevende uit de concentratie kampen werden ook niet geloofd.
bigone schreef:Anouska , hoe zie jij de toekomst voor je wanneer in november wel voor vier jaar een democratische president komt? Want je vriend is Amerikaans , jullie hebben daar mogelijkheden en die laat je dus gewoon vallen zolang er geen Republikein zit. Of trump word herkozen , je emigreert en vier jaar later wel een Democraat als president , dan gooi je alles neer en kom je terug ?
IMANDRA schreef:Anouska je moet echt uit je bubbel komen. Je doet alsof de meerderheid eenzelfde wereldbeeld heeft als jou, maar dat is zeer zeker niet het geval. Zijn er –ook in Nederland– veel mensen die Trump / FvD steunen? Zeker! Maar dat is bij lange na niet de meerderheid, zoals de verkiezingen ook uit hebben gewezen.
Ik word een beetje moe van je geroep dat iedereen met jouw mening de mond word gesnoerd. Dat is gewoon pertinent niet waar. Je kan je onzin toch gewoon overal neerkwakken? Als jij tegengas met 'de mond snoeren' gelijk stelt, dan moet je misschien even aan je definities gaan sleutelen. Of even een bezoekje brengen aan Noord-Korea, China of Rusland en daar even proberen iets slechts over de leider te roepen. Zul je het verschil zien tussen tegengas krijgen en de mond gesnoerd worden.
Alsjeblieft zeg.
elnienjo schreef:Waarom is er nog niet iets ontwikkeld om via internet te kunnen stemmen? Hebben ze in Amerika niet zoiets als digid? Lijkt me sowieso veel praktischer dan naar 'n stembureau moeten gaan.
Anouska schreef:IMANDRA schreef:Anouska je moet echt uit je bubbel komen. Je doet alsof de meerderheid eenzelfde wereldbeeld heeft als jou, maar dat is zeer zeker niet het geval. Zijn er –ook in Nederland– veel mensen die Trump / FvD steunen? Zeker! Maar dat is bij lange na niet de meerderheid, zoals de verkiezingen ook uit hebben gewezen.
Ik word een beetje moe van je geroep dat iedereen met jouw mening de mond word gesnoerd. Dat is gewoon pertinent niet waar. Je kan je onzin toch gewoon overal neerkwakken? Als jij tegengas met 'de mond snoeren' gelijk stelt, dan moet je misschien even aan je definities gaan sleutelen. Of even een bezoekje brengen aan Noord-Korea, China of Rusland en daar even proberen iets slechts over de leider te roepen. Zul je het verschil zien tussen tegengas krijgen en de mond gesnoerd worden.
Alsjeblieft zeg.
Hahaha, dat noem je tegengas? Nee tegengas heeft geen aanvallen direct op de persoon nodig maar betwist enkel de opinie. Ik kan prima tegen tegengas (unlike many here). Maar wat ik voornamelijk zie is sarcasme, ridicule en aanvallen op mijn persoon door middel van vasle aannames en verdraaiingen. Maakt mij verder niet uit hoor, ik zit er niet mee en als ik dat wel zou doen is het heel makkelijk om gewoon van bokt te verdwijnen. Maar doe nou niet net of je holier than thou bent. Eerst ben je zogenaamd beledigd omdat ik het woord onzin gebruikt om vervolgens alles wat ik zeg als onzin te bestempelen. Ik noem dat hypocriet in mijn boek.
Alsjeblieft zeg.