verootjoo schreef:Gut ja, die gaat op FB ook rond.
Maar serieus... mag toch hopen dat de wetenschap in 50 jaar toch verder is verbeterd en nieuwe inzichten heeft

Je baseren op wetenschap van 50 jaar geleden is niet zo handig.
Als je nu de overall grafiek ziet wordt het wel degelijk warmer over de gehele termijn gezien met af en toe even een dipje

Deze tekst hoort er bij:
In 1970 werd er ook een klimaatmars gehouden .... tegen de AFKOELING VAN DE AARDE..... ook met 97% concensus.
Dezelfde organisatoren ! CPN/PPR en PSP ! Nu Groen Links.
Daarna de 'zure regen' toen het 'gat in ozonlaag' en nu de 'opwarming'. Over 20 jaar is er weer wat nieuws, hoewel het er op lijkt dat het nu wel een mooi verdienmodel is, dus de opwarming zal nog wel even worden vastgehouden.
(bron: Ineke Katz)
Het enige wat het zegt is dat consensus het ook fout kan hebben. En daar lijkt het ook nu weer op. Maar wel geld verdienen omwille van.
Noem het milieu, met plastic heb je een punt.
Met opwarming niet. Denk aan het tropische klimaat wat we ooit hadden.
Dus ja, ik vind dat we het milieu verpesten met plastics, maar nee, we veranderen het klimaat absoluut niet, dat is natuur. Punt. En dat moet eens duidelijk worden.
Milieumars en ik zou meedoen. Klimaatmars: niet staken op mijn kosten.
En ik ga weer door plastic opruimen.
Maar jullie wilden bronnen waarin tegendeel of fouten getoond worden. Dan zijn ze er en worden ze altijd weggewuifd.
Ik doe dat met de leugens van nu. Nu.nl is een fake site, is gelijk aan ninefornews en niburu. Soms klopt er wat, soms niet. Door deze sites te lezen krijg je een beter beeld. Maar geloof niet alles. Climatgate is in deze wel zeer betrouwbaar. Toon ook de nadelen van een hype. Punt.
Dan ben je eerlijk. Er is zo ook niets voor de Groningers geregeld. Alleen papierkramm. Maar schades worden niet vergoed. Dit vind ik overigens nog veel kwalijker dan die klimaatleugens.
Rutte kwam weer even zieltjes winnen. Maar van die 11 miljard overschot krijgen wij geen cent. Kunnen ze ons makkelijk veilig van laten wonen.