geerke schreef:inderdaad...ik denk dat er meer extremisten in Nederland zitten dan we beseffen.Alleen de reactie op Twin towers al,zet je te denken.
Niet alleen moslim-extremisten denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:geerke schreef:inderdaad...ik denk dat er meer extremisten in Nederland zitten dan we beseffen.Alleen de reactie op Twin towers al,zet je te denken.
Niet alleen moslim-extremisten denk ik.
Ceriadwen schreef:eens, het is alleen dat we van christelijke extremisten nou niet bepaald veel last hebben op een enkele verdwaalde jehova na.
Ook qua aanslagen ed zwaar in de minderheid evenals barbaarse methoden zoals stenigen, besnijden, enz lopen extremistische christelijken niet voorop.
Vergeleken met de gematigde fundamentalistische moslims zijn de meest extremiste christenen echt schatjes.
_Cowgirl schreef:Blue_Eyes schreef:Volgens mij is 99.9% van de Nederlanders, inclusief de moslims, tegen Al Qaeda. Dat is echter een soort vervanjebedshow, dus daar wordt minder tegen geageerd.
Als je had gelezen had ik er ook achter gezegd dat dit niets aan de discussie toevoegde, maar ik me dat gewoon "off-topic" afvroeg.
fransje23 schreef:Ceriadwen schreef:eens, het is alleen dat we van christelijke extremisten nou niet bepaald veel last hebben op een enkele verdwaalde jehova na.
Ook qua aanslagen ed zwaar in de minderheid evenals barbaarse methoden zoals stenigen, besnijden, enz lopen extremistische christelijken niet voorop.
Vergeleken met de gematigde fundamentalistische moslims zijn de meest extremiste christenen echt schatjes.
Nee op dit moment zijn ze hier weinig opvallend. Maar goed de geschiedenis leert ons natuurlijk veel bloedvergieten door de christenen.
Maar denk eens aan die homo-hatende dominees? Wie weet noemde Els Borst ook al weer "Engel des doods"?
In de USA heb je hele extemistische anti-abortus activisten
fransje23 schreef:Nee op dit moment zijn ze hier weinig opvallend. Maar goed de geschiedenis leert ons natuurlijk veel bloedvergieten door de christenen.
Fiffill schreef:Wat een suffe opmerkingen weer over gevangenissen, ik word er altijd zo moe van dat mensen denken dat het een soort hotel ismaakt niet uit wat je te eten krijgt, je bent je vrijheid kwijt. Dat is een HEEL groot verschil en dat is voor ons haast niet voor te stellen.
Fiffill schreef:Wat heeft dat er nou mee te maken?
Dat kan overigens opgelost worden, is wel een verschil
Een gevangenis is geen hotel. Al at je van een gouden bord.
Fiffill schreef:Wat een suffe opmerkingen weer over gevangenissen, ik word er altijd zo moe van dat mensen denken dat het een soort hotel ismaakt niet uit wat je te eten krijgt, je bent je vrijheid kwijt. Dat is een HEEL groot verschil en dat is voor ons haast niet voor te stellen.
Wranglerbutt schreef:Fiffill schreef:Wat een suffe opmerkingen weer over gevangenissen, ik word er altijd zo moe van dat mensen denken dat het een soort hotel ismaakt niet uit wat je te eten krijgt, je bent je vrijheid kwijt. Dat is een HEEL groot verschil en dat is voor ons haast niet voor te stellen.
De opmerking "Gevangenis is een luxe hotel" schaar ik in de zelfde categorie als "ambtenaren werken niet", "alle negers kunnen goed dansen" en "paardrijden is geen sport, want je hoeft er alleen maar pontje blijven zitten terwijl het paard her werk doet".... Zo makkelijk om te oordelen op basis van verkeerde, of onvolledige informatie
Wranglerbutt schreef:Als gevangenissen daadwerkelijk zulke luxe vakantieoorden zouden zijn waar boeven worden verwend met lekker eten en een fijn recreatieprogramma, waarom zouden criminelen dan zo ontzettend hun best doen om niet te worden gepakt?
Wranglerbutt schreef:Fiffill schreef:Wat een suffe opmerkingen weer over gevangenissen, ik word er altijd zo moe van dat mensen denken dat het een soort hotel ismaakt niet uit wat je te eten krijgt, je bent je vrijheid kwijt. Dat is een HEEL groot verschil en dat is voor ons haast niet voor te stellen.
De opmerking "Gevangenis is een luxe hotel" schaar ik in de zelfde categorie als "ambtenaren werken niet", "alle negers kunnen goed dansen" en "paardrijden is geen sport, want je hoeft er alleen maar op te blijven zitten terwijl het paard het werk doet".... Zo makkelijk om te oordelen op basis van verkeerde, of onvolledige informatie
Nikass schreef:NathalietjeB schreef:Nou mijn schoonouders werken ook in de gevangenis en als je ziet wat die gevangenen te eten krijgen...
Dure biefstuk, tig broodjes vers waar ze uit kunnen kiezen op feestdagen krijgen ze schalen met allerlei lekkernij voor geschoteld zoals allerlei soorten vis enz..
Gevangenis is hier lui lekker land.
Ben benieuwd welke gevangenis dat is?
In de gevangenissen die ik ken is het eten heel eenvoudig. En als je niet van rijst houdt heb je pech als het rijst-dag is en zo ook voor aardappelen enz.
Daarnaast is het zo dat mensen een vrijheidsstraf krijgen opgelegd, dus dat wil niet zeggen dat ze niet meer fatsoenlijk mogen eten.