De heer Wilders en zijn uitspraken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:31

geerke schreef:
inderdaad...ik denk dat er meer extremisten in Nederland zitten dan we beseffen.Alleen de reactie op Twin towers al,zet je te denken.

Niet alleen moslim-extremisten denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:32

De alleenstaande bejaarde die thuis alleen zit voor de geraniums, die geen bezigheidstherapie heeft, tafeltje dekje, en alle andere aandacht en verzorging.......maar wel slecht ter been en liever niet buiten komt, stel ze woont in het centrum van een grote stad?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 15:01

fransje23 schreef:
geerke schreef:
inderdaad...ik denk dat er meer extremisten in Nederland zitten dan we beseffen.Alleen de reactie op Twin towers al,zet je te denken.

Niet alleen moslim-extremisten denk ik.

eens, het is alleen dat we van christelijke extremisten nou niet bepaald veel last hebben op een enkele verdwaalde jehova na.

Ook qua aanslagen ed zwaar in de minderheid evenals barbaarse methoden zoals stenigen, besnijden, enz lopen extremistische christelijken niet voorop.

Vergeleken met de gematigde fundamentalistische moslims zijn de meest extremiste christenen echt schatjes.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 15:41

russel schreef:
De alleenstaande bejaarde die thuis alleen zit voor de geraniums, die geen bezigheidstherapie heeft, tafeltje dekje, en alle andere aandacht en verzorging.......maar wel slecht ter been en liever niet buiten komt, stel ze woont in het centrum van een grote stad?

Wat is er mee?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:14

Ceriadwen schreef:
eens, het is alleen dat we van christelijke extremisten nou niet bepaald veel last hebben op een enkele verdwaalde jehova na.

Ook qua aanslagen ed zwaar in de minderheid evenals barbaarse methoden zoals stenigen, besnijden, enz lopen extremistische christelijken niet voorop.

Vergeleken met de gematigde fundamentalistische moslims zijn de meest extremiste christenen echt schatjes.

Nee op dit moment zijn ze hier weinig opvallend. Maar goed de geschiedenis leert ons natuurlijk veel bloedvergieten door de christenen.

Maar denk eens aan die homo-hatende dominees? Wie weet noemde Els Borst ook al weer "Engel des doods"?
In de USA heb je hele extemistische anti-abortus activisten

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:22

_Cowgirl schreef:
Blue_Eyes schreef:
Volgens mij is 99.9% van de Nederlanders, inclusief de moslims, tegen Al Qaeda. Dat is echter een soort vervanjebedshow, dus daar wordt minder tegen geageerd.

Als je had gelezen had ik er ook achter gezegd dat dit niets aan de discussie toevoegde, maar ik me dat gewoon "off-topic" afvroeg. ;)

Dus, als het off topic is, mag ik er geen reactie op geven? Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom ik nu zo'n sneer moet krijgen.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:43

fransje23 schreef:
Ceriadwen schreef:

Nee op dit moment zijn ze hier weinig opvallend. Maar goed de geschiedenis leert ons natuurlijk veel bloedvergieten door de christenen.

Maar denk eens aan die homo-hatende dominees? Wie weet noemde Els Borst ook al weer "Engel des doods"?

Dat is toch geen vergelijk? En ze zijn niet alleen op dit moment hier weinig opvallend hoor.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:47

fransje23 schreef:

En zo kom je dus op het punt dat die moslim landen (met bijbehorende cultuur) gewoon eeuwen achterlopen. Het enige verschil is dat ze al auto's en tv's hebben, die hadden wij toen niet.

Fenrir

Re: De heer Wilders en zijn uitspraken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:54

Wat een suffe opmerkingen weer over gevangenissen, ik word er altijd zo moe van dat mensen denken dat het een soort hotel is :O maakt niet uit wat je te eten krijgt, je bent je vrijheid kwijt. Dat is een HEEL groot verschil en dat is voor ons haast niet voor te stellen.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:56

Precies twee eeuwen gelden als het er niet meer zijn. Het enige van recente geschiedenis is Ierland, en dat is ook zo een pak hem beet 50/40 jaar teug dat het daar heftig was

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:57

Fiffill schreef:
Wat een suffe opmerkingen weer over gevangenissen, ik word er altijd zo moe van dat mensen denken dat het een soort hotel is :O maakt niet uit wat je te eten krijgt, je bent je vrijheid kwijt. Dat is een HEEL groot verschil en dat is voor ons haast niet voor te stellen.

Dat zijn mensen die hun huis niet meer uit durven toch ook? en die hebben niks verkeerd gedaan, wonen alleen net even in een verkeerde wijk

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:58

Wat heeft dat er nou mee te maken?
Dat kan overigens opgelost worden, is wel een verschil ;)

Een gevangenis is geen hotel. Al at je van een gouden bord.

gohyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:01

Ceriadwen schreef:
Dat zijn mensen die hun huis niet meer uit durven toch ook? en die hebben niks verkeerd gedaan, wonen alleen net even in een verkeerde wijk

Dit vind ik wel een héél goeie! :j _/-\o_
Het is wel de waarheid.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:05

Fiffill schreef:
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Dat kan overigens opgelost worden, is wel een verschil ;)

Een gevangenis is geen hotel. Al at je van een gouden bord.

Hoe kan dat opgelost worden dan? mensen die in multiculti wijken wonen zijn over het algemeen niet de meest bemiddelde Nederlanders, kunnen niet zomaar even verhuizen.

Wranglerbutt

Fiffill schreef:

De opmerking "Gevangenis is een luxe hotel" schaar ik in de zelfde categorie als "ambtenaren werken niet", "alle negers kunnen goed dansen" en "paardrijden is geen sport, want je hoeft er alleen maar op te blijven zitten terwijl het paard het werk doet".... Zo makkelijk om te oordelen op basis van verkeerde, of onvolledige informatie :roll:
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 22-03-14 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Als ik dat antwoord wist (nouja, het uit kon voeren) dan hadden we waarschijnlijk nu al deze problemen niet gehad :D
Een gevangenis zit je in als straf, voor een bepaald aantal jaar (of levenslang in sommige landen). Hele andere situatie. Gelukkig zou het mogelijk moeten zijn om voor mensen die hun huis niet meer uit durven wél een oplossing te vinden. En om terug te komen op het onderwerp van het topic, imo is Wilders niet die oplossing. Haat zaaien werkt niet.

Wranglerbutt schreef:
Fiffill schreef:

De opmerking "Gevangenis is een luxe hotel" schaar ik in de zelfde categorie als "ambtenaren werken niet", "alle negers kunnen goed dansen" en "paardrijden is geen sport, want je hoeft er alleen maar pontje blijven zitten terwijl het paard her werk doet".... Zo makkelijk om te oordelen op basis van verkeerde, of onvolledige informatie :roll:

Precies :)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:09

Als gevangenissen daadwerkelijk zulke luxe vakantieoorden zouden zijn waar boeven worden verwend met lekker eten en een fijn recreatieprogramma, waarom zouden criminelen dan zo ontzettend hun best doen om niet te worden gepakt? :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:10

Het nieuwe Center Parcs :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:13

Ik ben heel erg benieuwd naar de Speech van 'meneer 2e Hitler'. Heeft iemand de link? Heb me rotgezocht, maar niks gevonden.

Wil me verder niet in jullie discussie mengen. :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:14

Wranglerbutt schreef:
Als gevangenissen daadwerkelijk zulke luxe vakantieoorden zouden zijn waar boeven worden verwend met lekker eten en een fijn recreatieprogramma, waarom zouden criminelen dan zo ontzettend hun best doen om niet te worden gepakt? :+

Of hoe noemen ze dat ook al weer: Draaideurcriminelen?

Gevangenissen in Nederland is inderdaad hetzelfde als een volpension hotel waar je niet uit mag. Daarnaast staat er in de gevangenis een hele battery aan hulpverleners in de startblokken om je zooi te regelen, inclusief psychiatrische zorg.
Iets waar je in het echte leven nog maar moet zien of je die hulp krijgt als je het nodig hebt.

Geen zorgen over geld, goederen over wat we gaan eten, hoe lang je nog in je huis mag blijven wonen voordat je eruit gezet wordt, niet constant deurwaarders aan je deur. Ik denk dat een hele berg mensen ontzettend tot rust zullen komen van een maandje of twee de gevangenis in

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:07

Wranglerbutt schreef:
Fiffill schreef:

De opmerking "Gevangenis is een luxe hotel" schaar ik in de zelfde categorie als "ambtenaren werken niet", "alle negers kunnen goed dansen" en "paardrijden is geen sport, want je hoeft er alleen maar op te blijven zitten terwijl het paard het werk doet".... Zo makkelijk om te oordelen op basis van verkeerde, of onvolledige informatie :roll:

nou...die voorbeelden die je noemt daar kan ik mij wel in vinden. :j

Gevangenissen in Thailand of Rusland,dat zijn gevangenissen.De echte,waar je liever uitblijft. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:55

Citaat:

Wat dacht je van die haatdominee die zelfs uitvaarten en begrafenissen verstoord. Bahh

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:05

Nikass schreef:
NathalietjeB schreef:
Nou mijn schoonouders werken ook in de gevangenis en als je ziet wat die gevangenen te eten krijgen...
Dure biefstuk, tig broodjes vers waar ze uit kunnen kiezen op feestdagen krijgen ze schalen met allerlei lekkernij voor geschoteld zoals allerlei soorten vis enz..

Gevangenis is hier lui lekker land.

Ben benieuwd welke gevangenis dat is?
In de gevangenissen die ik ken is het eten heel eenvoudig. En als je niet van rijst houdt heb je pech als het rijst-dag is en zo ook voor aardappelen enz.
Daarnaast is het zo dat mensen een vrijheidsstraf krijgen opgelegd, dus dat wil niet zeggen dat ze niet meer fatsoenlijk mogen eten.

Niks mis met de Hollandse pot toch en een lekker balletje gehakt

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:11

yentl2010 schreef:
Niks mis met de Hollandse pot toch en een lekker balletje gehakt

Off Topic:

Yakkie bah.....

Balletje gehakt gaat wel maar alle hutspotten... blegh...

F_Orumster

Re: De heer Wilders en zijn uitspraken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:44

Mijn broer heeft 3 maand gezeten en weet dat het niet zo leuk is als voorgedaan wordt hier.