Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Re: Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:13

Fijn om te lezen dat de ponies niet meer in het bezit van die bruut zijn.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:13

schoentje schreef:
Ach, als de tere zieltjes hier nu even niet tegen een luchtig grapje kunnen, dan is het toch wel heel erg. Dit bedoel ik dus met relativeren. Veel plezier nog mensen!

Liever een teer zieltje dan iemand die deze zware mishandelingen 'plagen' noemt! :evaw:

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:15

Fijn dat de pony's in beslag zijn genomen!

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:16

Fijn om te horen dat de ponys in ieder geval in beslag genomen zijn.
Echt geen woorden voor.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:21

schoentje schreef:
Ach, de politie deed in 2002 zelfs al mee aan deze fetisj hoor :P

[ Video ]

_O- _O-

Een beetje humor om het ijs te breken, moet kunnen.

Echt walgelijk die filmpjes. Maar die heksenjacht is ook te bizar voor woorden. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Maar dat betekend nog niet dat zijn hoofd eraf moet....

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:21

_Saar schreef:
Ik zag op Twitter van Politie Alkmaar dat de eigenaar afstand heeft gedaan van de pony's! Ze zijn opgevangen en ze zouden verder onderzocht worden!

ik kan hier maar 1 ding op zeggen _/-\o_ wat fijn voor de kleintjes nou ben ik dus wel benieuwd waar ze opgevangen zijn want milk wil er nog wel een vriendje bij
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 04-07-13 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:27

Internet is de ouderwetse schandpaal in een nieuw jasje...verschil is wel dat de schandpaal een nogal plaatselijke aangelegenheid was en de mensen rustig twee dorpen verder hun leven weer konden opbouwen...

Op zich wel een interessant fenomeen waarvan ik heel erg blij ben dat ik niet in de schoenen van de daders sta..(en nog veeeeeeel blijer om niet in die van de pony te moeten staan...)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:29

Het erge... mochten ze uberhaubt al gestraft worden... krijgen ze strafvermindering, want dit is zo zielig voor ze :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:31

dakota schreef:
Ik vind eigenlijk dat ze de namen van al deze 'ponypletters' openbaar moeten maken, inclusief foto en verblijfplaatsen. Zo blijven onschuldige mensen buiten schot. Oke, de daders hebben geen leven meer, maar dat is eigen schuld dikke bult.

en hier ben ik t eerlijk gezegd compleet mee eens..

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:34

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat wat er gebeurt is gewoon niet kan, en dat de dames die dit gedaan hebben (en niet alleen de dames maar allen die eraan meegewerkt hebben) zeer verkeerd bezig zijn geweest. Maar ik vind het absoluut not done dat buitenstaanders doodsbedreigingen uiten, naar de dames, hun dieren, hun gezin. En dat ook die buitenstaanders die het moraal zo hoog in het vaandel hebben zelfs werkgevers etc. opbellen. En ik denk dat deze mensen ook vergeten dat (hoe krom het ook mag klinken) ze nog een aanklacht wegens bedreiging op sociale media aan hun broek kunnen krijgen ook.
En nu zullen er wel weer 2 pagina's komen met opmerkingen als "dat interesseert me helemaal niks" maar ik hoop voor al die mensen dat ze nooit in een situatie terecht komen waarin ook hun leven kapot wordt gemaakt. En zeg nooit nooit hé.

Je kunt geen vergelijking maken over wat de een slechter of erger vind dat de ander. Maar ik hoor, zeker hier op Bokt, nooit mensen over de vele doden in Syrie, de kinderverkrachtingen in India, noem maar op.
Maar dat is misschien te ver weg?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:35

Lianne86 schreef:
Het erge... mochten ze uberhaubt al gestraft worden... krijgen ze strafvermindering, want dit is zo zielig voor ze :')

Wat denk je dat er gebeurd als ze vervroegd vrij komen := die kunnen nu beter vast zitten hoor.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:36

Freggle_Edge schreef:
schoentje schreef:
Ach, de politie deed in 2002 zelfs al mee aan deze fetisj hoor :P

[ Video ]

_O- _O-

Een beetje humor om het ijs te breken, moet kunnen.

Echt walgelijk die filmpjes. Maar die heksenjacht is ook te bizar voor woorden. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Maar dat betekend nog niet dat zijn hoofd eraf moet....

:D :D :D :D

Ben het met je eens. walgelijk maar die heksenjacht moet echt stoppen. En bokt doet er net zo aan mee.

Chernique

Re: Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:38

Fijn om te lezen dat de pony's in beslag zijn genomen :)

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:45

MargreetW schreef:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat wat er gebeurt is gewoon niet kan, en dat de dames die dit gedaan hebben (en niet alleen de dames maar allen die eraan meegewerkt hebben) zeer verkeerd bezig zijn geweest. Maar ik vind het absoluut not done dat buitenstaanders doodsbedreigingen uiten, naar de dames, hun dieren, hun gezin. En dat ook die buitenstaanders die het moraal zo hoog in het vaandel hebben zelfs werkgevers etc. opbellen. En ik denk dat deze mensen ook vergeten dat (hoe krom het ook mag klinken) ze nog een aanklacht wegens bedreiging op sociale media aan hun broek kunnen krijgen ook.
En nu zullen er wel weer 2 pagina's komen met opmerkingen als "dat interesseert me helemaal niks" maar ik hoop voor al die mensen dat ze nooit in een situatie terecht komen waarin ook hun leven kapot wordt gemaakt. En zeg nooit nooit hé.

Je kunt geen vergelijking maken over wat de een slechter of erger vind dat de ander. Maar ik hoor, zeker hier op Bokt, nooit mensen over de vele doden in Syrie, de kinderverkrachtingen in India, noem maar op.

Dit is idd heeel erg.. Ik krijg er tranen van in mn ogen als ik het nieuws kijk... Daarom ook weinig nieuws hierop de tv.. Maar wat kunnen we eraan doen? Ik vind het vreselijk in syrie.. Maar dat is echtbniet te achterhalen. Dat moet zeker gestopt worden.. Idd zoveel filmpjes die je ziet erover.. Schandalig. ;(

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:47

Heksen verdienen een heksenjacht denk ik dan stiekem. Al is dreigen en geweld nooit gerechtvaardigd. Beetje jammer dat ze daar zelf niet aan dachten toen ze die pony molesteerden.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:48

vergelijkingen met Syrie zijn belachelijk, t een is niet te vergelijken met het andere, dit is ook heel erg en omdat een dier t zelf niet kan komen mensen dan voor ze op

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:48

Goed dat de pony's inmiddels ergens anders zijn. Ach en het goed praten van die blonde echt te triest.
Waarom moeten er altijd vergelijkingen gemaakt worden natuurlijk gebeuren er ergere dingen maar dan is dit nog niet minder erg.
Die meiden die dit hebben gedaan z'n niet eens waard om medelijden mee te hebben.
Je moet wel een erg triest leven hebben wil je dit al 14 jaar geleden gedaan hebben maar nooit iets naar buiten brengen dat er mensen zijn die de kleine ukkepukke mishandelen? En dan nu is het bekend en ben je oh zo zielig? Serieus is ze echt zo triest dat ze zichzelf als slachtoffer ziet? Kom op zeg had ze der bek moeten optrekken! Niet nu het bekend is zielig lopen doen.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:52

Maar wie geeft dan anderen het recht om wel die bedreigingen te uiten?
En ik begrijp dus nu ook dat 50.000 willoze slachtoffers in Syrië niet erger zijn.
Of in dierentermen, de behandeling van bv. De Tenesssee Walking horses.

Ik praat het niet goed hoor, maar de taal en bedreigingen die mensen uitslaan vind ik heel erg.

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:52

en dit vindt ik dan nog het ergste:

"Het is nog onduidelijk of de makers van het ponyfilmpje vervolgd kunnen worden. Het Openbaar Ministerie kan alleen tot vervolging overgaan als het filmpje korter dan zes jaar geleden gemaakt is."

[...]

ik vind dat met zulk soort gruwelijkheden geen tijd voor mag staan
ook niet betreft verkrachting en moord
en zeker niet met beeld-bewijs!!
Laatst bijgewerkt door Appelflapje op 04-07-13 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Belediging verwijderd.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:53

MargreetW schreef:

Zeker dat dat allemaal erg is, maar ga jij even naar die mensen toe om te vertellen dat ze dat niet moeten doen???
Volgens mij zijn er al veel mensen/organisaties bezig met de verbetering van de wereld, maar ligt het ook aan de instelling, gebruiken, en normen en waarden van de mensen en het land wat men "normaal" vindt.
Zo is sex met dieren in sommige landen heel normaal, maar hier niet! en laten we dat graag zou houden.

En ik kom vaak genoeg dingen op FB tegen waar mensen zich druk maken om dingen in de wereld, dus waarom mogen wij ons hier niet druk om maken als we ons daar ook niet druk om maken?
Of hier niet laten zien dat we ons daar druk om maken, want ik vraag me af waar jij het vandaan haalt dat wij ons niet druk maken om de andere dingen welke in de wereld spelen...

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:53

Dat vind ik ook Mendy1984.. Er zijn afgelopen 2 jaar nog genoeg andere filmpjes geupload door de producer, dus ik denk/hoop dat die zijn straf wel gaat krijgen..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:54

MargreetW schreef:

Dan heb je niet in ons topic [ermeloërs] gelezen,ik heb het vaak over de mensen in Syrië en Afghanistan,enz.Als er weer eens pubers aan het klagen zijn hoe slecht ze het wel niet hebben.
Díe mensen in die landen,die hebben het slecht.
Maar dit is offtopic. Sorry.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:55

Freggle_Edge schreef:

Dat de daders op aan de (moderne) schandpaal worden gebonden is nog tot daar aan toe, maar iedereen die maar de kleinste gelijkenis toont met deze mensen, vrienden/famillie/kennissen van echte en vermeende daders worden ook op internet gegooit als dierenmishandelaar |o 8)7 _-:(

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:56

MargreetW schreef:
En ik begrijp dus nu ook dat 50.000 willoze slachtoffers in Syrië niet erger zijn.

Ik praat het niet goed hoor, maar de taal en bedreigingen die mensen uitslaan vind ik heel erg.

dat vind ik ook, het is heel erg wat er is gebeurd, meer dan dat...
maar het is ook totaal onzinnig om werkgevers etc op te bellen, want dat zal vast gebeuren. De dames van de filmpjes kunnen zich vast nergens vertonen..
wat ik wel erg vind is dat er mensen worden gestalkt die er niets mee te maken hebben..
iemand roept iets en iedereen springt er gelijk bovenop.

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:56

MargreetW schreef:

bedreigingen naar de daders toe, hoor je mij niet klagen
maar ga aub niet die families lastigvallen....
die vragen ook niet om een familielid die die gekke dingen doet
laat die families lekker met rust! voor hun is het al erg zat dat ze dit ineens moeten verwerken en VOORAL als er kinderen bij betrokken worden