2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:53

Een pb'tje misschien?

En gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:56

Jindai schreef:
xNK Zie nu eigenlijk pas het kadootje naast je naam, gefeliciteerd met je verjaardag!

_Cowgirl Dan is het ook niet slim om hier neer te zetten dat je iets gehoord hebt, mensen worden toch nieuwsgierig. ;)

Idd, dan kan je beter niks zeggen.

Eunomia

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:56

Heb het al weggehaald.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:58

_Cowgirl: Zijn ex-vrouw heeft net zoveel schuld als hij zelf. Zij vond het blijkbaar ook nodig om waar hun kinderen bij zijn te gaan lopen uitvechten

Lijkt mij ook voor die wandelaar erg die de vader vond :o

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:59

Een wandelaar> O, dat is echt sneu :(

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:00

Mwah, ik denk dat speculeren over wie zielig was en wie niet best achterwege gelaten kan worden. Wij weten niets over prive zaken en een collega of vriend kan iemand wel heel anders meemaken dan een (ex) partner.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:01

Quellian schreef:
Mwah, ik denk dat speculeren over wie zielig was en wie niet best achterwege gelaten kan worden. Wij weten niets over prive zaken en een collega of vriend kan iemand wel heel anders meemaken dan een (ex) partner.

Lijkt mij ook niet het beste. We kennen ze immers niet en weten de situatie helemaal niet.

Pff, misschien verblijven ze in Duitsland? Niemand die ze herkent.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:01

De kinderen vind ik zielig in dit verhaal die zijn zoals vaak in een scheiding er de dupe van.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:02

Nayomie schreef:
Quellian schreef:

Lijkt mij ook niet het beste. We kennen ze immers niet en weten de situatie helemaal niet.

Er is een internationaal amber alert afgegeven ik verwacht dat ze dus wel herkent zullen worden aangezien dat dus ook in Duitsland is.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:03

Wacht, ik mis even iets hoor..
Ik lees, Maandag zijn de jongens nog gezien in het Doornse Gat..maar dinsdag is de vader pas gevonden en er is al bekend dat de jongens in de auto zaten maandagavond bij het tanken..dus dan is het niet vreemd dat de jongens maandag nog gezien zijn, toch? We weten dat ze iig in leven waren bij het tanken..
(dit even ivm berichtgeving alsof dat de doorslag zou geven)..alsnog blijft er dat gat in tijd..
Verdorie..het duurt allemaal wel erg lang hoor..een week bijna..

romyloverrr

oké , dus nog geen nieuws of ze gevonden zijn in geulle ?

XFiemoX

Duitsland zoekt ook mee net als België. Ik denk dat ze met in andere auto vervoerd zijn en al ver weg zijn, mocht er echt niks geen vondst komen daar bij die vijver.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:06

Ik denk dat je niet moet onderschatten hoe moeilijk je hen zou herkennen. Vooral mocht je ze niet samen zien. En in België is er wel aandacht voor, maar niet zo uitgebreid als in NL al komt het wel in het nieuws.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:10

Amy77 schreef:
Ik lees, Maandag zijn de jongens nog gezien in het Doornse Gat..maar dinsdag is de vader pas gevonden en er is al bekend dat de jongens in de auto zaten maandagavond bij het tanken..dus dan is het niet vreemd dat de jongens maandag nog gezien zijn, toch? We weten dat ze iig in leven waren bij het tanken..
(dit even ivm berichtgeving alsof dat de doorslag zou geven)..alsnog blijft er dat gat in tijd..

Maandag zijn de jongens voor het laatst gezien in Vleuten, dit was om 20:15u. Toen ze erachter kwamen dat de vader om 22:15 in alimburg had getankt konden ze via de camerabeelden zien dat de jongens nog in de auto zaten. Om 01:40 is de auto van de vader gesignaleerd op de Rijnbrug in Rhenen, om 04:16 hebben ze een GSM-waarneming gehad in [plaatsnaam] en de man is om 8:00 gevonden in het Doornse Gat in Doorn.

Er zit ergens een gat vanaf Limburg naar Rhenen. Van Rhenen naar Limburg doet de vader er +/- 2,5u over terwijl het in 25 minuten te rijden is.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:13

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:16

_Cowgirl schreef:
Amy77 schreef:

Maandag zijn de jongens voor het laatst gezien in Vleuten, dit was om 20:15u. Toen ze erachter kwamen dat de vader om 22:15 in alimburg had getankt konden ze via de camerabeelden zien dat de jongens nog in de auto zaten. Om 01:40 is de auto van de vader gesignaleerd op de Rijnbrug in Rhenen, om 04:16 hebben ze een GSM-waarneming gehad in Leersum en de man is om 8:00 gevonden in het Doornse Gat in Doorn.

Er zit ergens een gat vanaf Limburg naar Rhenen. Van Rhenen naar Limburg doet de vader er +/- 2,5u over terwijl het in 25 minuten te rijden is.

Hoe komen jullie aan 25 minuten? Want als ik op google maps zoek, doe je er ongeveer 1,5 uur over ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:18

_Cowgirl schreef:
Nayomie schreef:

Er is een internationaal amber alert afgegeven ik verwacht dat ze dus wel herkent zullen worden aangezien dat dus ook in Duitsland is.

Ah oke, dat wist ik niet :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:20

Er zit ergens een gat vanaf Limburg naar Rhenen. Van Rhenen naar Limburg doet de vader er +/- 2,5u over terwijl het in 25 minuten te rijden is.[/quote]

Hoe komen jullie aan 25 minuten? Want als ik op google maps zoek, doe je er ongeveer 1,5 uur over ;)[/quote]

Denk datz e bedoeld 25 minuten van Rhenen naar Leersum en idd 1,5 uiteraard van Neerbeek naar Rhenen..iets langer zelfs volgens mijn maps :P

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:20

oh sorry,m ging ff at mis, teveel quotes..net als je ze nodg hebt :P

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:22

Amy77 schreef:
Denk datz e bedoeld 25 minuten van Rhenen naar Leersum en idd 1,5 uiteraard van Neerbeek naar Rhenen..iets langer zelfs volgens mijn maps :P

Wat is er met Leersum dan? :=
Edit: En ook Rhenen?
Ik weet dat hij in het Doornse Gat is gevonden

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:23

xNK schreef:
_Cowgirl schreef:

Maandag zijn de jongens voor het laatst gezien in Vleuten, dit was om 20:15u. Toen ze erachter kwamen dat de vader om 22:15 in alimburg had getankt konden ze via de camerabeelden zien dat de jongens nog in de auto zaten. Om 01:40 is de auto van de vader gesignaleerd op de Rijnbrug in Rhenen, om 04:16 hebben ze een GSM-waarneming gehad in [plaatsnaam] en de man is om 8:00 gevonden in het Doornse Gat in Doorn.

Er zit ergens een gat vanaf Limburg naar Rhenen. Van Rhenen naar [plaatsnaam] doet de vader er +/- 2,5u over terwijl het in 25 minuten te rijden is.

Hoe komen jullie aan 25 minuten? Want als ik op google maps zoek, doe je er ongeveer 1,5 uur over ;)

Sorry! De laatste Limburg moet [plaatsnaam] zijn. Ik woon in [plaatsnaam] en reed op een manege in Rhenen dus vandaar datum het weet :+

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:24

Gefeliciteerd trouwens :) ..
Oh ik kreeg heel keurig antwoord, maar die sloot niet aan op mn vraag..ergens paar pagina's terug staat dat er een waarneming van gsm is geweest in Leersum, nadat hij in Rhenen is geweest, om 4uur nogwattus..en om 1.40uur in Rhenen Rijsbrug gezien..maar dat stukje is een kleine afstand, vandaar dat ik maar suggereerde dat ze dat bedoelde, dat daar die 25 minuten vandaan komen ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:24

xNK schreef:
Amy77 schreef:
Denk datz e bedoeld 25 minuten van Rhenen naar [plaatsnaam] en idd 1,5 uiteraard van Neerbeek naar Rhenen..iets langer zelfs volgens mijn maps :P

Wat is er met [plaatsnaam] dan? :=
Edit: En ook Rhenen?
Ik weet dat hij in het Doornse Gat is gevonden

In [plaatsnaam] is een GSM-waarneming geweest.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:25

Amy77 schreef:
Gefeliciteerd trouwens :) ..
Oh ik kreeg heel keurig antwoord, maar die sloot niet aan op mn vraag..ergens paar pagina's terug staat dat er een waarneming van gsm is geweest in Leersum, nadat hij in Rhenen is geweest, om 4uur nogwattus..en om 1.40uur in Rhenen Rijsbrug gezien..maar dat stukje is een kleine afstand, vandaar dat ik maar suggereerde dat ze dat bedoelde, dat daar die 25 minuten vandaan komen ;)

Dankjewel!

Is zijn mobiel bij hem gevonden? Want hij kan ook wandelend heen zijn gegaan

Waar is zijn auto ook alweer gevonden?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:27

Doornse Gat stond zijn auto, hier heeft hij zichzelf opgehangen.
Als je vanaf Rhenen komt moet je door [plaatsnaam] om in Doorn te komen. :)