IngridB schreef:Wendy schreef:Als het draaiend houden van een huishouden met kinderen een fulltime baan is... waarom kunnen sommigen er dan wel bij werken?
Even voor de duidelijkheid: iedereen moet hierin zijn eigen keuzes maken, maar ik vind het overdreven om te zeggen dat je niet zou kunnen werken naast een huishouden met kinderen. Genoeg mensen die dat doen en dat betekent niet automatisch dat ze daar iemand mee te kort doen toch?
Er wordt ook helemaal niet gezegt dat je niet kan werken naast een huishouden.
Ik zeg dat een huishouden runnen inderdaad een fulltime baan is, maar als je daarbij werkt, dan zul je thuis bepaalde dingen niet doen die je anders wel doet. Of je doet dan meer in de weekenden ipv door de week. Dan zul je alles anders gaan indelen.
Maar als je eenmaal fulltime thuis bent dan ben je echt fulltime bezig hoor. Zeker met kleine kinderen!
Klopt wat je zegt. Ik werk parttime en ik moet keuzes maken in wat ik wel en niet doe thuis. Daarbij hebben wij ook nog 2 paarden en een pony aan huis wat ook erg veel werk met zich meebrengt en ik loop eigenlijk altijd achter de feiten aan te rennen. ik zou me dus geen minuut bedenken en gelijk stoppen met mijn betaalde baan zodra dat haalbaar is