Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sarabande schreef:Ja dan zeg je dus eigenlijk hetzelfde dat ik zei, alleen denk ik dat ze meer effect gehad had als ze het anders gebracht had. Nu was Theo ook niet echt een gematigde man die op alles en iedereen schold, dus die samenwerking had zeker zijn uitwerking.
Ik heb nooit begrepen dat de VVD het toestond dat die malloot (en dat vond ik haar toen al zoek maar op) van een Rita Verdonk haar het land uitjoeg, dat getuigde niet van enige vorm van gezag binnen de VVD. Ik zie nu ook weer zogenaamde VVD prominenten hun voorman kapittelen, wellicht op hun teentjes getrapt omdat ze gepasseerd zijn ergens (Wiegel was zo graag premier geworden, maar weet heel goed dat hij niet op de lijst staat)
Alle partijen krijgen voor de uiteindelijke samenstelling van een kabinet de kans om er binnen eigen kring op te schieten. Alleen een paar media geile VVDers doet dat nu vast, niet slim
Denk je dat er geen prominente PVDA ers of GL ers zijn die hier niet blij mee zijn??????
janesmith schreef:Een voorman die Verdonk helemaal in bescherming nam en het eens was met de uitzetting van Ayaan Hirsi Ali!
VVD-leider Mark Rutte neemt het in een reactie op voor Verdonk, die achter hem tweede staat op de lijst voor de kamerverkiezingen van 22 november. 'Dit komt op mij over als rancuneuze uitspraken, die echter elke grond missen. Rita Verdonk heeft mijn volledige vertrouwen. Zij is een uitstekende minister op een van de moeilijkste ministeries.'
Bron
janesmith schreef:Verdonk is een debiel mens dat geheel niet spoort. Was een van de beste beslissingen ooit van de VVD om die gek de partij uit te zetten.
gohya schreef:Ze wilde maar wat graag met Wilders samen doen.
Ze zag de bui miss. al wel hangen voor haar eigen partij?
Heino schreef:Ik weet hoe belachelijk die was
Maar ik vind haar wel een echte doorzetter, iemand die niet snel opgeeft maar zich niet laat verleiden door smakeloos beledigen van collega's. Ik krijg wel de indruk dat zij oprecht het goed voor heeft met Nederland.
sarabande schreef:Heino schreef:Ik weet hoe belachelijk die was
Maar ik vind haar wel een echte doorzetter, iemand die niet snel opgeeft maar zich niet laat verleiden door smakeloos beledigen van collega's. Ik krijg wel de indruk dat zij oprecht het goed voor heeft met Nederland.
Dan zou ik nog even willen verwijzen naar de manier waarop ze Wouter Bos staat uit te schelden in de kamer, iemand die het goed met Nederland meent zet zichzelf op dat niveau niet zo voor schut.
Nee ik ben blij dat ze haar zetel verloren is kostte allemaal extra tijd en geld en ze voegde niets toe.
De burgers zouden het allemaal zelf bedenken
Professor schreef:janesmith schreef:Verdonk is een debiel mens dat geheel niet spoort. Was een van de beste beslissingen ooit van de VVD om die gek de partij uit te zetten.
Nu die gek van Wilders nog uit de politiek, gewoon verbannen, dan ziet het politieke landschap er weer beter uit.
Terug naar Venlo, waar hij geboren is.