Amber-Alert, Milly Boele

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: Amber-Alert, Milly Boele

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:42

Oke en zo'n type is agent geworden?

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:44

IndianLady schreef:

Ja :? Je zou toch denken dat ze juist "zulke" eruit pikken...
Bizarre verhalen, maar er moet toch haast wel een kern van waarheid inzitten?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:45

Nee hoor, heb er in mijn nabije omgeving een paar meegemaakt (ook grote assisen zaken met veel media) . Er staan ineens dingen in de krant dat je gezegd hebt, of dat er gebeurt is (waar je bij was) en dat was dan helemaal niet het geval. Echt bizar waar ze het halen soms, maar goed je ziet het ook mensen willen zo een dingen lezen.

Laat de profilering en onderliggende gebeurtenissen voor wat het is, binnen een jaartje is er vast een true crime boek en daar kan je veel meer op baseren

En als het waar is snap ik echt niet waarom die ex dit allemaal aan de krant moet vertellen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:23

lesilla schreef:
Nee hoor, heb er in mijn nabije omgeving een paar meegemaakt (ook grote assisen zaken met veel media) . Er staan ineens dingen in de krant dat je gezegd hebt, of dat er gebeurt is (waar je bij was) en dat was dan helemaal niet het geval. Echt bizar waar ze het halen soms, maar goed je ziet het ook mensen willen zo een dingen lezen.

Laat de profilering en onderliggende gebeurtenissen voor wat het is, binnen een jaartje is er vast een true crime boek en daar kan je veel meer op baseren

En als het waar is snap ik echt niet waarom die ex dit allemaal aan de krant moet vertellen

de welbekende trap na
het allemaal een verklaring geven, het waarom??

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:23

Ik vind het altijd zo apart dat ze dit soort dingen en mensen weten te vinden die allemaal wel iets te zeggen hebben over zo iemand. Vraag me af in hoeverre het ook echt waar is, of dat het is aangedikt door de media.

Kijk, dat er een draadje los zit is wel duidelijk, maar ik denk dat er ook zat gewoon gigantisch aangedikt word om het "lekker smeuig" te maken.

Ik had al enorme medelijden met haar ouders, maar het wordt steeds erger. Ze blijven over die viespeuk schrijven en de meest gore verhalen komen boven drijven. Allemaal speculaties in de krant, want niemand weet zeker dat ze ook daadwerkelijk misbruikt is..

Bah.. :n

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:24

Ik ben juist bang dat hij hierdoor misschien strafvermindering krijgt, omdat hij psychisch niet in orde zou zijn oid..

Van mij hoeven die verhalen niet hoor! Gewoon lekker opsluiten en over een jaar of 15 de doodstraf, laat hem daar maar naar uitkijken!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:25

En zijn ouders, die lopen heel het leven met een schuldgevoel lijkt me vreselijk :=

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:30

hoop dat de berichten gauw stoppen, dan kunnen de ouders ook iets gaan afsluiten. Maar zolang er van die verhalen blijven rondgaan, krijgen die ouders ook nooit rust

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:00

Esmeralda schreef:
hoop dat de berichten gauw stoppen, dan kunnen de ouders ook iets gaan afsluiten. Maar zolang er van die verhalen blijven rondgaan, krijgen die ouders ook nooit rust

Ik denk dat het sowieso heel lang duurt voordat je als ouders zo'n ramp kunt afsluiten. Als je dat überhaupt kan |( .

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:05

oke kaartje gekocht en ik zit al een behoorlijk aantal minuten te bedenken wat ik kan opschrijven :\

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:51

IndianLady schreef:

Ja waarom niet :?

Het had net zo goed een postbode, vuilnisman of minister kunnen zijn :?
Met zo'n verrot karakter loop je niet te koop en zoiets is er in een screening ook niet direct uit te halen lijkt mij zo.
Snap niet dat mensen nu politieagenten over één kam gaan scheren, in iedere bedrijfstak zitten rotte appels,... het is hoe dan ook in en in triest...

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:55

Cyntje schreef:
IndianLady schreef:

Ja waarom niet :?

Het had net zo goed een postbode, vuilnisman of minister kunnen zijn :?
Met zo'n verrot karakter loop je niet te koop en zoiets is er in een screening ook niet direct uit te halen lijkt mij zo.
Snap niet dat mensen nu politieagenten over één kam gaan scheren, in iedere bedrijfstak zitten rotte appels,... het is hoe dan ook in en in triest...

Ik snap dat niet hoor. De tests die je moet doorstaan schijnen niet niks te zijn, mensen worden bij bosjes afgewezen omdat ze ongeschikt worden gevonden en zo iemand komt er doorheen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:01

Tests zijn niet onfeilbaar, en in mijn ervaring worden degene die afgewezen voor het grootste deel op een te zwak psychologisch profiel.

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:16

@ lesilla, ja dat bedoelde ik ook, de psychologische tests

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:00

Bah, ik kan hier zo niet tegen. :(
Al die smoesjes; meneer was suïcidaal, meneer sneed zichzelf, meneer is sexueel misbruikt..
Er zijn zoveel mensen die dit zijn, maar die beroven toch ook niet een ander van het leven??
Ik vind dat allemaal maar kútsmoesjes, moeten we het dan maar minder erg of logisch gaan vinden ofzo.. :?

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:04

IndianLady schreef:

Hij is geen agent. Hij is een surveillant. Dat is iets anders.
Ik vind het ook niet eerlijk tegenover de agenten dat de media dit 'expres' niet verteld. Anders zou het verhaal minder spectaculair worden.. En nu worden alle agenten er op aan gekeken!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:05

Vreselijk dat ze zo veel door moeten blijven gaan erover :n Ik vind dat dat verder allemaal prive moet blijven..

Sowieso wil iedereen het waarom weten... maar eigenlijk heeft dat geen meerwaarde, want wij denken als het goed is heel anders dan een moordenaar en zullen het dus toch niet snappen..

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:41

KoudbloedKim schreef:
Bah, ik kan hier zo niet tegen. :(
Al die smoesjes; meneer was suïcidaal, meneer sneed zichzelf, meneer is sexueel misbruikt..
Er zijn zoveel mensen die dit zijn, maar die beroven toch ook niet een ander van het leven??
Ik vind dat allemaal maar kútsmoesjes, moeten we het dan maar minder erg of logisch gaan vinden ofzo.. :?

even ten eerste; ik ga niks goed praten of wat dan ook voordat ik heel bokt over me heen krijg :+
Dit soort mensen zijn vaak psychisch niet 100%..
Vaak omdat ze er niet over praten end. en dus geen hulp krijgen..
Daarom gaan ze dit soort dingen doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:58

Dat weet ik wel, maar half Nederland is psychisch niet 100%.
Er zijn zo ontzettend veel mensen die last hebben van depressieve stoornissen, automutileren, zelfmoordneigingen hebben of paranoïde zijn, maar dat is nog geen excuus om iemand te vermoorden!
Dat wil ik ermee zeggen.. niks kan dit (in mijn ogen) goed praten. :n

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:59

Wel weer bijzonder dat er nu meer aandacht is voor de dader dan voor Milly.

Ik wil weten wat voor meisje het was, wat ze later wilde worden, liever sprong of dressuurde....

Nu krijgt hij alle aandacht en is Milly straks alleen nog een naam... Rare media...

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:24

Citaat:
Feit blijft dat het een vreselijk gestoorde idioot is...politieman, putjesschepper of advocaat doet er natuurlijk helemaal niets toe!

Hier irriteer ik me aan, aan dat laatste deel..! Dat hij politie agent is doet er WEL degelijk toe. DAT zijn de personendie moeten zorgen voor een veilige omgeving, dat zijn vertrouwens personen, "beste vriendn van de burger" zoals de reclame volgens mij ging.

bah :r

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:30

Wat ik nu toch lees op de Belgische nieuwssites, voze vent! :(
Zo agressief en seksverslavend... :n

Arme Milly, wil niet weten wat ze meegemaakt heeft!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:32

Ik vind -ik weet niet of het zo is, geloof het niet-, dat ze bij de politie/leger etc. Om het jaar, of om de 2 jaar weer een volledige psychologische keuring moeten doen om te kijken of die persoon het nog wel aankan of dat hij een zwakkere psychische conditie heeft gekregen..Puur uit veiligheid..

Die mensen maken een hoop mee in hun werk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:58

Ja, dat vind ik ook. :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:18

randie schreef:
Citaat:
Feit blijft dat het een vreselijk gestoorde idioot is...politieman, putjesschepper of advocaat doet er natuurlijk helemaal niets toe!

Hier irriteer ik me aan, aan dat laatste deel..! Dat hij politie agent is doet er WEL degelijk toe. DAT zijn de personendie moeten zorgen voor een veilige omgeving, dat zijn vertrouwens personen, "beste vriendn van de burger" zoals de reclame volgens mij ging.

bah :r

Ja, en de slager verzorgt ons vlees maar als hij iemands hoofd eraf hakt dan kon hij ineens wel 'erg goed met messen overweg'!

Ik vind het zo'n onzin dat nu alle agenten over één kam worden geschoren. :n Als ik het goed begrepen heb was hij niet eens agent, maar surveillant, dat is ook nog eens iets heel anders.

Emilia schreef:
Hebben jullie het stuk op http://www.telegraaf.nl al gelezen. De ex van Sander V beschrijft wat voor man het is. Bijzonder!

Je zegt het zelf al, de Telegraaf. Daar kan je ongeveer even veel waarde aan hechten als aan de Privé. :+ En sorry, maar ik vind het idioot dat je als ex gaat vertellen over iemands seksuele gedragingen, dat er mensen zijn die erop geilen om dat te lezen, al die stukken over de moordenaar van Milly.. deze zaak krijgt veel te veel aandacht. :n
"Die vandaag exclusief haar verhaal vertelt in De Telegraaf." alleen de toon van de berichten al. :r Sensatie mensen! Ja, er is weer iemand vermoord, lekker grote koppen, dat verkoopt!