Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lesilla schreef:Nee hoor, heb er in mijn nabije omgeving een paar meegemaakt (ook grote assisen zaken met veel media) . Er staan ineens dingen in de krant dat je gezegd hebt, of dat er gebeurt is (waar je bij was) en dat was dan helemaal niet het geval. Echt bizar waar ze het halen soms, maar goed je ziet het ook mensen willen zo een dingen lezen.
Laat de profilering en onderliggende gebeurtenissen voor wat het is, binnen een jaartje is er vast een true crime boek en daar kan je veel meer op baseren
En als het waar is snap ik echt niet waarom die ex dit allemaal aan de krant moet vertellen
IndianLady schreef:Oke en zo'n type is agent geworden?
Cyntje schreef:IndianLady schreef:Oke en zo'n type is agent geworden?
Ja waarom niet
Het had net zo goed een postbode, vuilnisman of minister kunnen zijn
Met zo'n verrot karakter loop je niet te koop en zoiets is er in een screening ook niet direct uit te halen lijkt mij zo.
Snap niet dat mensen nu politieagenten over één kam gaan scheren, in iedere bedrijfstak zitten rotte appels,... het is hoe dan ook in en in triest...
IndianLady schreef:Oke en zo'n type is agent geworden?
KoudbloedKim schreef:Bah, ik kan hier zo niet tegen.
Al die smoesjes; meneer was suïcidaal, meneer sneed zichzelf, meneer is sexueel misbruikt..
Er zijn zoveel mensen die dit zijn, maar die beroven toch ook niet een ander van het leven??
Ik vind dat allemaal maar kútsmoesjes, moeten we het dan maar minder erg of logisch gaan vinden ofzo..
Citaat:Feit blijft dat het een vreselijk gestoorde idioot is...politieman, putjesschepper of advocaat doet er natuurlijk helemaal niets toe!
randie schreef:Citaat:Feit blijft dat het een vreselijk gestoorde idioot is...politieman, putjesschepper of advocaat doet er natuurlijk helemaal niets toe!
Hier irriteer ik me aan, aan dat laatste deel..! Dat hij politie agent is doet er WEL degelijk toe. DAT zijn de personendie moeten zorgen voor een veilige omgeving, dat zijn vertrouwens personen, "beste vriendn van de burger" zoals de reclame volgens mij ging.
bah
Emilia schreef:Hebben jullie het stuk op http://www.telegraaf.nl al gelezen. De ex van Sander V beschrijft wat voor man het is. Bijzonder!