Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:nou als dat echt de top bestuurders van dit land moeten worden...
ik vind dat meer mensen voor de show, voor op tv.
aan de top wil ik graag mensen die niet alleen roepen, maar ook kennis van zaken hebben en echt met oplossingen komen,
en sommigen roepen dan wel dat dat immers steeds maar niet gebeurd, op sommige vlakken ben ik het daar wel mee eens, maar op veel essentiele vlakken wordt hard gewerkt, maar doordat de problemen veelomvattend zijn moeten ze bij de kern worden aangepakt, en het kan dan vanzelfsprekend even duren voordat het individu de uitwerking in zijn/haar leven ziet/merkt.
het kost tijd allemaal, als het simpel was dan waren dingen al lang veranderd.
Musjes schreef:Schokkende uitspraken, nog schokkender dat deze partij zoveel aanhang heeft. Leren we nu niks van de geschiedenis?
http://www.nu.nl/politiek/2199504/wilde ... onden.html
joostvangestel schreef:In 1987 werden er 1 Miljoen (!!!!) fietsen gestolen, dus even geen onzin plaatsen, aub.
_Pat_ schreef:Musjes schreef:Schokkende uitspraken, nog schokkender dat deze partij zoveel aanhang heeft. Leren we nu niks van de geschiedenis?
Ook al ben ik niet met al zijn uitspraken eens die bij dat artikel staan zoals;
- Alle islamitische scholen sluiten
En dat hij de Turkse premier een mafkees noemt is gewoon respectloos.
Wel vind ik dat hij gelijk heeft met het stoppen van de immigratie, bouwstop voor moskees en dat alle crimele moslims met een dubbel paspoort Nederland uitzetten.
Het zal mij ook niet verbazen als Wilders het zelfde lot krijgt als meneer Pim als hij zulke uitspraken luid en duidelijk elke keer herhaald.
Alet74 schreef:Op de gemiddelde christelijke school wordt het geloof echt niet opgelegd hoor, je kunt er ook gewoon als niet-gelovige naar toe in het kader van de algemene ontwikkeling.
Waarop baseer je je uitspraak dat op veel Islamitische scholen haat tegen ongelovigen wordt gezaaid, Sjonnie48?
Musjes schreef:Schokkende uitspraken, nog schokkender dat deze partij zoveel aanhang heeft. Leren we nu niks van de geschiedenis?
Tjongesjonnie48 schreef:joostvangestel schreef:In 1987 werden er 1 Miljoen (!!!!) fietsen gestolen, dus even geen onzin plaatsen, aub.
die onzin plaats jij , in 1987 barste het al van de marokanen en bij mijn nichtje in de klas zaten toen nog maar een paar nederlandse kindjes [ kanaleneiland] .
maar die miljoen fietsen zijn natuurlijk op 3 na allemaal door nederlanders gestolen , weltrusten hoor
Lovely schreef:Roemer is een veel betere keuze, alhoewel dat brabantse accent wel erg afleidt. Hij spreekt ook soms onduidelijk in zijn haast alles tegelijk te vertellen, Jack kan er nog flink wat adviesjes aan kwijt.

Heino schreef:Sparta, je mag dan misschien niet lichtgeraakt zijn zoals je zegt, ik vind het wel verschrikkelijk onprettig discussieren met je. Wat zeg ik, discussieren? Daar is geen eens sprake van want je negeert selectief bepaalde opmerkingen en argumenten. Ik wil nu nog steeds van je weten wat links (en dan bedoel ik echt links en niet CDA/PVDA coalities want dat is gewoonweg niet links) nou allemaal verkeerd gedaan heeft.
Voor dat keerpunt ben ik ook bang ja, Marigold. Ik durf zelfs te zeggen dat ik bang ben voor een oorlog in Nederland wanneer PVV aan de macht zou komen.

_sparta_ schreef:Dat is al genoeg uitgelegd Sarabande. We zijn geen papagaaien. Maar als het jou niet bevalt lees je niet en wordt je persoonlijk naar mensen. Om later te zeggen dat het niet persoonlijk was. Daar pas ik voor.