Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamboBeach schreef:Nou, dat wilde ik eigenlijk al eerder zeggen maar ik zie ook heel vaak vrouwen met hoofddoeken op en dan best zwaar opgemaakt. Maken zich ook mooier op deze manier, en er zitten echt hele mooie vrouwen tussen...
Borg schreef:Nonnen wel, die bedekken hun hoofd. Ik heb op mijn katholieke basischool nog handwerkles gehad van een non die een grijze jurk droeg en zo´n kapje met flappen op haar hoofd.
In een klooster zat hun hoofd ook helemaal ingepakt.
russel schreef:Als de mannen een baard moeten hebben om gehoorzaam aan god te zijn, waarom zie ik hier niet of nauwelijks bebaarde mannen naast hun met hoofddoek bedekte vrouwen? Die mannen zijn vaak nog naar de laatste mode gekleed, idem merkkleding. De vrouwen daarentegen heel zwaar opgemaakt, maar wel hoofddoek, armen en benen bedekt en in donkere kleuren...is dat niet sexyvoor de man? Maar wel gehoorzaam naar god....de mannen zijn dan dus stout!
jameyskatje schreef:Snoevie schreef:ik vind het trouwens ook wel erg eenzijdig bekeken over hoe mannen opgewonden raken........er zijn ook 'normale' mannen bij hoor
het is de biologie, hersenonderzoek wijst dat uit en het is wetenschappelijk bewezen.
faye schreef:Nou jameyskatje, als ik jou als hollandse meid zie schrijven dat de rechten van mannen en vrouwen anders zijn, dan krijg ik daar toch een beetje jeuk van.
Ik hoop dan maar weer dat mijn meiden zich in godsnaam nooit tot de islam zullen bekeren!
KellyZ schreef:jameyskatje schreef:agja. ik vind het opmerkelijk en daar blijf ik bij.
nja, ik vind mezelf ook best wel modieus hoor. je kan hartstikke vrouwelijk en modieus zijn met een hoofddoek.
Ik heb wel dikke respect voor jou hoor, dat filmpje van die man (moslim en zijn vrouw ook) ''ask a moslima'', wel overtuigend vond ik.