Adil18 schreef:Nou, ze ziet er toch hartstikke mooi uit? Ik zou niet inzien waarom ze het niet zou doen...Op die leeftijd met zo'n lichaam, en ja, ik ben een materialist, wat denk je hoeveel geld dit Patries opbrengt!
En weet je wat het mooie is...Die kl00tzakken als Theo kunnen wel fijn moraalridder spelen, maar WIJ sturen de markt, en blijkbaar is dit op onze markt erg gevraagd. Ik heb het al eens gezegd en ik zeg het nog eens, hier wordt enkel verkocht wat het plebs wil zien....Je kunt niemand goed zaken doen kwalijk nemen....Je kunt er wel jaloers op zijn (en misschien is dat in sommige gevallen ook wel het geval...?).
Die Theo vind ik een onsympathieke kl00tzak die van de Nederlandse televisie geband moet worden. Over een slecht voorbeeld geven gesproken...Hij geeft een slecht voorbeeld van het gebruik maken van vrijheid van meningsuiting als je het mij vraagt. Machtsmisbruik van een live-uitzending...Achterlijke popie-jopie...
Respect voor de ongelooflijke tolerantie van Patries, ik was hem allang over de tafel aan zijn hals gevlogen...