Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:37

Consort schreef:
Kortom; iedereen die Wilders stemt wordt hoe dan ook uiteindelijk teleurgesteld in wat hij ook daadwerkelijk kan doen op het moment dat hij zou gaan regeren.

Klopt, maar ondertussen kunnen er wel sociaalmaatschappelijke veranderingen optreden zoals (meer) discriminatie en dergelijke. En dat is waar ik bang voor ben. Dat Wilders mensen op jut, die mensen gaan zich vervolgens (onbewust) rotter gedragen tov Moslims, en die mensen krijgen dan hoogstwaarschijnlijk terug wat ze krijgen (namelijk zelf ook rotter behandeld worden door Moslims) waardoor het cirkeltje rond is en de problemen steeds erger worden. Met als summum dat Wilders doodgeschoten wordt.

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:38

slecht

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:38

Dank je wel Heino dat je die moeite hebt willen doen. ;)
Jammer weer dat al deze uitspraken in zeer gekleurde kranten/tijdschriften staan. Net als nieuwsberichten uit de Telegraaf, vind ik de nieuwsgaring van de Volkskrant ook niet geheel objectief. Het is maar net hoe een journalist het opschrijft, maar een gekleurde bril hebben ze allemaal op, hoe graag dat ook ontkent wordt.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:40

KiWiKo schreef:
hij zegt dus dat allochtonen die herhaaldelijk in de fout gaan........ herhaaldelijk....... als in draaideurcrimineel uitgezet moeten worden :)

Immigratiestop kan ik ook wel inkomen, dat geeft namelijk meer ruimte voor echte politieke vluchtelingen....

Burkaverbod, kan ik ook ergens nog wel begrijpen......... wij hebben een open cultuur, wij willen zien met wie we praten, wij willen zien hoe diens gezichtsuitdrukking is.......

zo brengt het alweer een hele andere toon vind je niet?

Het is al zo vaak gezegd, DAT KAN NIET, ze hebben een Nederlands paspoort

Immigratiestop, zie post hierboven

Burkaverbod is er al op de plaatsen waar dat van belang is. Ik griezel ook van die totale bedekking, maar geloof dat dat vanzelf uitsterft in Europa.
Overigens heeft het Burka en hoofddoekjes verbod er in Antwerpen toe geleid dat Sinterklaas het kruis van zijn mijter moest halen, want ook dat is een uiting van religie.

En dan zeg ik moet het nog gekker worden :?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:40

Consort schreef:
Weet dan niemand dat er al een "immigratiestop" is voor economisch vluchtelingen? Alleen politieke vluchtelingen komen het land binnen. Wilders wil een immigratiestop uit Islamlanden, alleen is het begrip "Islamland" nergens vastgelegd/gedefinieerd. Ook zijn huwelijksmigratie en gezinshereniging al aan banden gelegd. Allochtonen met een dubbele nationaliteit kunnen het land niet worden uitgezet. Je kunt Nederlanders namelijk niet hun eigen land uitzetten.
Van bijna alle "oplossingen" waar Wilders mee aankomt denk je op het eerste gehoor; goh, zo zouden ze het eens moeten doen. Bijna niemand is er echter van op de hoogte dat Wilders' "oplossingen" vaak grondwetswijzigingen behoeven (kost minstens een jaar of 7) en vaak in strijd zijn met het internationaal recht en de mensenrechten.
Kortom; iedereen die Wilders stemt wordt hoe dan ook uiteindelijk teleurgesteld in wat hij ook daadwerkelijk kan doen op het moment dat hij zou gaan regeren.

ach, Wilders heeft nul oplossing :D :D althans geen werkende :) :)

veel geblaat weinig wol :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:42

Heino schreef:
Maar geloof je nu zelf, met in je achterhoofd andere uitspraken (bvb over zijn aversie jegens de Islam) dat die immigratiestop ingevoerd moet worden zodat er meer ruimte is voor echte politieke vluchtelingen?

En vind je het moreel juist allochtonen incl. familie het land uit zetten wanneer er 1 persoon herhaaldelijk de fout in gaat? Lekker dan, als je je als familie afgewend hebt van je criminele neefje.. mag je toch het land uit.

ik denk dat het inderdaad ernstig lastig word een 600 koppige familie het land uit te zetten :)

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:43

Heino schreef:
Consort schreef:

Klopt, maar ondertussen kunnen er wel sociaalmaatschappelijke veranderingen optreden zoals (meer) discriminatie en dergelijke. En dat is waar ik bang voor ben. Dat Wilders mensen op jut, die mensen gaan zich vervolgens (onbewust) rotter gedragen tov Moslims, en die mensen krijgen dan hoogstwaarschijnlijk terug wat ze krijgen (namelijk zelf ook rotter behandeld worden door Moslims) waardoor het cirkeltje rond is en de problemen steeds erger worden. Met als summum dat Wilders doodgeschoten wordt.

Daarom heb ik iets zoiets van; laat hem alsjeblieft zo snel mogelijk aan de macht komen, want dan zijn we er ook weer meteen van af. LPF nr2. Roepen vanaf de zijlijn is erg gemakkelijk, laat het 'm maar eens doen dan....

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:45

KiWiKo schreef:
ik denk dat het inderdaad ernstig lastig word een 600 koppige familie het land uit te zetten :)

_O-

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:52

Betteke schreef:
Het is maar net hoe een journalist het opschrijft, maar een gekleurde bril hebben ze allemaal op, hoe graag dat ook ontkent wordt.

Citaat is citaat, Wilders heeft die uitspraken zelf gedaan. Kan een krant nog zo gekleurd zijn, aan exacte uitspraken kunnen ze niets veranderen. En als ze dat wel gedaan zouden hebben had Wilders allang op hun dak gezeten.

Kiwiko: ik snap dat dat een grappige inkopper is, maar even serieus, dat is toch niet eerlijk tegenover familieleden die zich prima gedragen?

KiWiKo

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:55

naaaaa Heino, das niet helemaal waar :) :)

Ik heb jaaarenlang geleden uitspraken moeten doen bij intervieuws die echt toch wel behoorlijk anders opgeschreven waren als dat ik ze gezegd had :D :D

ben sindsdien meer van de beeldmedia, kunnen ze toch echt een stuk minder goed woorden verdraaien........

les een bij mediatraining is ook......... beweeg, beweeg iets :D :D

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:57

@ heino.............. hoe kan je nou een hele familie terugsturen :)

dat is toch onmogelijk :) wat wel kan werken is dat de strafmaat verlegd word naar de ouders :)

dus als het kind gevangenisstraf krijgt of werkstraf krijgt dat de ouders dit dan moeten uitzitten tot bijvoorbeeld een jaar of 25 :)

dan gaan ouders wel opvoeden hoor, dan gaan ze dat grut wel in de gaten houden......... allochtoon of autochtoon :)

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:59

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:02

Maar Kiwiko, als die uitspraken werkelijk verdraaid waren, had Wilders dan niet als de sodemieter die krant op zijn dak gezeten onder het mom van verkeerd citeren? Tis niet heel goed voor zijn imago natuurlijk wanneer zijn uitspraken verdraaid worden.

Tja, dat is toch echt wat Wilders wil. Ouders straf uit laten zitten vind ik ook een beetje onzinnig, ouders kunnen ook niet toveren. En ik denk dat de opvoeding onder Moslims behoorlijk wat strenger is dan bij "ons" gemiddeld.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:03

dan mag wilders daar wel een man of 4 voor aan gaan nemen Heino :D :D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:04

Ik vind het maar een dooddoener :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:05

Nou Heino............. vorig jaar zijn er 3 jongetjes van 10 en 11 jaar oud aangehouden om 23:30 op de Haagsche markt in het bezit van een vuurwapen.........

de opvoeding van de mannelijke moslims bestaat uit het de baas zijn, en van de vrouwelijke moslims in het onderdanig zijn.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:07

Misschien wisten die ouders niet dat die kinderen vuurwapens hadden?? Jouw ouders wisten ongetwijfeld ook niet alles wat jij uitspookte op je 15e.

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:09

Heino schreef:
Maar Kiwiko, als die uitspraken werkelijk verdraaid waren, had Wilders dan niet als de sodemieter die krant op zijn dak gezeten onder het mom van verkeerd citeren? Tis niet heel goed voor zijn imago natuurlijk wanneer zijn uitspraken verdraaid worden.

Tja, dat is toch echt wat Wilders wil. Ouders straf uit laten zitten vind ik ook een beetje onzinnig, ouders kunnen ook niet toveren. En ik denk dat de opvoeding onder Moslims behoorlijk wat strenger is dan bij "ons" gemiddeld.

Sterker nog, als Wilders verkeerd geciteerd wordt of anderszins niet naar zijn zin in beeld wordt gebracht, praat hij vervolgens nooit meer met die omroep/krant/journalist. Dat is al vaker gebleken. Zo wil hij al niet meer door de linkse media geinterviewd worden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:12

Heino schreef:
Misschien wisten die ouders niet dat die kinderen vuurwapens hadden?? Jouw ouders wisten ongetwijfeld ook niet alles wat jij uitspookte op je 15e.

maar wel toen ik 10 of 11 was............ en ik was zeker niet op straat rond die tijd :D :D

hoe denk jij dat een 10 jarige aan een vuurwapen komt?

die kan die nog niet zelf kopen, najaa misschien wel :D

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:13

Consort schreef:
Heino schreef:

Sterker nog, als Wilders verkeerd geciteerd wordt of anderszins niet naar zijn zin in beeld wordt gebracht, praat hij vervolgens nooit meer met die omroep/krant/journalist. Dat is al vaker gebleken. Zo wil hij al niet meer door de linkse media geinterviewd worden.

en terecht toch? ik praat ook niet met mensen die niet naar mij willen luisteren en alles wat ik zeg zo willen draaien dat het in hun straatje past :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:15

Ik denk dat je sowieso de tijd dat jij die leeftijd had niet meer kan vergelijken met de tijd nu. Ik liep op mijn 12e ook alleen buiten, ok, niet rond middernacht, maar om een uur of 9, 10 zeker nog wel in de zomer.

Ehm, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze die vuurwapens van hun ouders gekregen hebben. Lijkt me eerder van oudere vrienden oid.

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:16

@Kiwiko: Nee, vind ik niet terecht, dat is weglopen voor de discussie. Maar het punt dat ik eigenlijk wilde maken is dat veel media wel uitkijken om Wilders verkeerd te citeren omdat ze anders nooit meer een interview krijgen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:19

Heino schreef:
Ik denk dat je sowieso de tijd dat jij die leeftijd had niet meer kan vergelijken met de tijd nu. Ik liep op mijn 12e ook alleen buiten, ok, niet rond middernacht, maar om een uur of 9, 10 zeker nog wel in de zomer.

Ehm, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze die vuurwapens van hun ouders gekregen hebben. Lijkt me eerder van oudere vrienden oid.

10 en 11 Heino, op de Haagsche Markt, dat is niet in een gemoeddelijk durpje...... om half twaalf in de nacht aangehouden........ met een vuurwapen op zak..........

HOE kan je als ouder zijnde je kind om die tijd over een van de gevaarlijkste buurten van Den Haag rond laten lopen........ ik kan me inderdaad voorstellen dat de ouders misschien niet eens in de gaten hadden dat hun 10 jarige een vuurwapen had, als ze al niet eens begrijpen dat het niet normaal is dat een kind van die leeftijd niet buiten hoort te zijn om die tijd

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:20

Consort schreef:
@Kiwiko: Nee, vind ik niet terecht, dat is weglopen voor de discussie. Maar het punt dat ik eigenlijk wilde maken is dat veel media wel uitkijken om Wilders verkeerd te citeren omdat ze anders nooit meer een interview krijgen.

vind je......... zoals ik al zei, ik ben ook wel eens heel verkeerd geciteerd door de volkskrant :D

dat is later allemaal wel recht getrokken, maar aangenaam was het niet........... ik snap dat dus wel ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:20

Maar is er een verband dan tussen het laat op straat zijn en de wapens? Wie weet hebben ze die wapens ook mee naar school.