faye schreef:Met alle respect Chiqa, maar ik vind je reactie niet zo heel gepast. Is het nou zo vreselijk om rekening te houden met een ander?
hier ben ik het mee eens,met name de opmerking over astma vind ik niet vriendelijk overkomen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Met alle respect Chiqa, maar ik vind je reactie niet zo heel gepast. Is het nou zo vreselijk om rekening te houden met een ander?
Chiqa schreef:Ellen jij kan iets goed uit zn verband trekken he
Chiqa schreef:De geuren die normaal egsproken worden weggemoffeld door rook zijn dus
onaccetabel, zweet, kots, ongewassen lijfen drank....Het is haast ondragelijk.
Schimmelig schreef:Die geuren zijn tenminste niet kankerverwekkend! Op vieze luchtjes vinden ze heus wel een oplossing
Chiqa schreef:Schimmelig schreef:Die geuren zijn tenminste niet kankerverwekkend! Op vieze luchtjes vinden ze heus wel een oplossing
Ja kloptGeurverfrissers met rookgeur.
Chiqa schreef:bronnen nodig Schimmelig? Ik zuig dit niet uit mn duim hoor
Chiqa schreef:Nou dan heb je het toch mis, ze zijn nu aan het experimenteren met de geuren van tabak
in de luchtverfrissers om de stank te verdrijven, maar ze hebben ook andere geurtjes.
Zee en versgemaaid gras.
Chiqa schreef:Schimmelig dat is niet aan jou, maar aan de exploitant zelf
En dan nog iets, dan kunnen de mensen met astma toch nog steeds niet uit?
Schimmelig schreef:Dat is mede aan de niet-rokers, dus ook aan mijzelf
Schimmelig schreef:en dat wordt echt niet een nare geur verdoezelen met een andere nare geur
Snoevie schreef:en waarom zouden er nou weer zaken ten gronde gaan,kijk eens in ierland en het zou behoorlijk triest zijn als je avondje uit alleen zou afhangen van een sigaretje bv
Chiqa schreef:De geuren die normaal egsproken worden weggemoffeld door rook zijn dus
onaccetabel, zweet, kots, ongewassen lijfen drank....Het is haast ondragelijk.
Chiqa schreef:Daar zijn wel 900 pubs failliet gegaan hoor.......
naadje24 schreef:dus zoals de toekomst eruit ziet: als ik stop dan kots ik dus iedereen onder !
Chiqa schreef:Nogmaals dat is niet aan jou
Ik hoop dat je vriend zn tent draaiende kan houden en niet ten gronde gaat aan deze wetgeving, hij zal niet de eerste zijn....
IKbenEllen schreef:Dus als ik het goed begrijp verdoezelen rokers nu hun lijfluchten achter de sigaret?