Ik heb een mailtje gestuurd naar de redactie, maar vanmorgen tussen 10 en 11 was de herhaling van de vroege editie van gisteren. Ziet er niet naar uit dat het wordt herhaald.
Dat interview met Terri, wat ongeloofelijk emotioneel zeg.. Als ze zegt wat zijn zoontje zegt " I wished I could get sick, so I could go to heaven, to daddy.." *snottert zakdoek vol* Terri is ook zo.. vroeger straalde ze, was ze vol levenslust, en als je haar nou zo ziet... en Bindi en Bob... *gaat nieuwe zakdoek halen*
Hé bah wat naar om te zien... heb nog nooit zo'n medelijden met iemand gehad geloof ik, arme Terry en Bindi en Bob, vind het ook mooi wat Bindi voorlas... Terry is helemaal op, dat kun je wel zien, ze was vroeger zo energiek enzo, vind het knap van haar dat ze zichzelf er doorslaat...
Het rare is, ik heb net naar Animal Planet zitten kijken waar ze die tour dien van zuid naar noord Australie langs de westkust en als je dan ziet hoe gelukkig ze zijn en hoe normaal het is om Steve op tv te zien, kan ik me bijna niet voorstellen dat hij er niet meer is.
Van de week ook SBS gekeken en dat raakt me dan toch wel. Wel een enorm sterke vrouw die Terri.
Hoe kan dat nou weer na al dat gedoe dat het al vernietigd was of iig spoedig zou worden? Moet dan iemand van binnenuit geweest zijn lijkt mij.
Hijzelf had natuurlijk altijd zoiets van laat maar zien aan mensen, maar voor zijn gezin lijkt me dit dan toch niet leuk, als het filmpje idd uit is geweest.
hoe is het mogelijk zou je denken, zijn vader was er notabene bij. Dus het moet iemand van het onderzoeksteam zijn geweest, zonde hoor dat er zo weinig respect getoont wordt. Maar Pam, heb je het van horen zeggen?
Ik zag gister een titel van een topic staan op de voorpagina van bokt, waar iets stond van foto irwin stingray. Daarna was mn beeld refreshed.. Klopt het dat er zo''n topic is??
die stills en foto's zijn hardstikke nep... een of andere mon**** denkt dat ie grappig is door dat de wereld in te sturen...bah...
Las op Teletekst dat de show van Bindi gewoon doorgaat en volgend jaar op tv komt. Daarin zullen dan ook gewoon beelden te zien zijn van haar en haar vader, wat een dappere meid is dat toch!!
Ik weet niet of die er al op heeft gestaan. Hier zie je de laatste momenten van steve irwin. Het steek moment zit er niet bij maar wel dat die in gevecht is met die pijlstaart rog. brr vind het maar enge beesten.
Het is hartstikke nep (en onpassend om hier te plaatsen). In de beschrijvingen van het ongeval staat dat Steve aan het snorkelen was (dit zijn duikers), en dat hij boven de rog zwom en niks deed om het dier uit te dagen.