Bij diesel zijn ook net zoveel onderzoeken dat het vervuilender is dan van niet...
En dan heb ik het niet over de auto uit 1975 natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Feitelijk gezien kunnen rolstoelgebruikers ook gebruik maken van het OV toch? De bussen en treinen hebben beide systemen om je 'aan boord' te helpen. En stations hebben liften.
IMANDRA schreef:Feitelijk gezien kunnen rolstoelgebruikers ook gebruik maken van het OV toch? De bussen en treinen hebben beide systemen om je 'aan boord' te helpen. En stations hebben liften.
Pinacolada schreef:IMANDRA schreef:Feitelijk gezien kunnen rolstoelgebruikers ook gebruik maken van het OV toch? De bussen en treinen hebben beide systemen om je 'aan boord' te helpen. En stations hebben liften.
Ik woon in een dorp in Friesland, hier rijdt tegenwoordig nog 3x per dag een bus… je kunt gewoon nergens komen met ov hier in noorden.
8nnemiek schreef:Maar ook echte vrachtschepen werken steeds vaker met kites:
Huertecilla schreef:Wat OV betreft... dat dit zo schokkend achterloopt is wederom een voorbeled van zoek het zelf maar uit hoe je voldoet aan de wat we je verplichten en ´rent toch een EV; die oplaadpaal komt er wel´zeggen de beleidsverkopers hier.
enzino schreef:Huertecilla schreef:Wat OV betreft... dat dit zo schokkend achterloopt is wederom een voorbeled van zoek het zelf maar uit hoe je voldoet aan de wat we je verplichten en ´rent toch een EV; die oplaadpaal komt er wel´zeggen de beleidsverkopers hier.
De overheid veroorzaakt nu de problemen met kortzichtig beleid en zal straks meer belasting eisen om diezelfde problemen voor de helft weer op te lossen.
IMANDRA schreef:Germie maar rijd jij dan zo'n oude of grote auto? Dat je zo veel moet betalen?
Huertecilla schreef:8nnemiek schreef:Maar ook echte vrachtschepen werken steeds vaker met kites:
Bron; woordvoerder afdeling droomverkoop overheid.
germie schreef:IMANDRA schreef:Germie maar rijd jij dan zo'n oude of grote auto? Dat je zo veel moet betalen?
Ik rij een normale station, een EUR6, dus de schoonste auto, schoner dan elektrisch of benzine. Mag 1500 kg trekken, mijn meest luxe auto ooit en de duurste ooit. Met veel liefde gekocht, maar ze maken dat je de auto gaat haten. Echter, ik kan niet zonder auto en ook niet zonder een grote auto. Ik heb deze gekocht zodat ik er zeker 12-15 jaar mee kon doen. Was een hele jonge occasion.
en ik rij er ook echt 1 op 20 mee, dus betalen per kilometer is dan ook weer straffen.
8nnemiek schreef:Dit systeem bestaat al zo'n 15 jaar, en wordt steeds meer gebruikt in de commerciële vaart.
8nnemiek schreef:Ik zit redelijk in de botenwereld HC, ik heb meerdere mensen gesproken die dergelijke systemen gebruiken of testen. Dat jij dat niet gelooft, prima, moet je zelf weten.
Citaat:Als je goedkoop wil koken dan kun je beter een hooimadam gebruiken. Gas is hartstikke inefficiënt. Je stookt letterlijk voor de vogeltjes, en een klein deel voor je pan.