bigone schreef:Poetinsteak
Hoe kan je dat nou zeggen

We hebben het hier wel over een levend wezen he, een hond heeft ook gevoelens dat kan je hem niet aan doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:karuna schreef:.... En desnoods gaat ze op vlees van mensen erbij.
..... drastisch..
SusanH schreef:Ik maak me toch best zorgen over de verkrijgbaarheid van diervoeders. Hebben een senior paard op speciale slobber staan. Het is niet te doen om die op ander voer te zetten. Ze hadden pas al een keer leveringsproblemen. Gelukkig hebben we het toen net gered met wat we zelf op voorraad hebben.
Suzanne F. schreef:Vandaag getankt voor 2,5109 euro per liter.
Exitium schreef:Suzanne F. schreef:Vandaag getankt voor 2,5109 euro per liter.
Welke regio is dat dan, of heb je de duurste uitgezocht?Als ik hier kijk (regio Utrecht tot Den Bosch) zie ik veel prijzen rond de € 2,20 als goedkopere, met een uitschieter naar € 2,12. Zelfs aan de snelweg kom je hier vrijwel niet aan dat soort bedragen.
Echwel schreef:Krijg net een briefje bij de ophaal wat echt nodig is voor de vluchtelingen in Polen
[ [url=m/USRKJe.jpg]Afbeelding[/url] ]
DuoPenotti schreef:diesel 1,98 zag ik vanmorgen toen ik er langs kwam.
En dat is altijd een goedkopere pomp geweest.
Ik dacht ff dat ik naar de benzine prijs keek...
8nnemiek schreef:Echwel schreef:Krijg net een briefje bij de ophaal wat echt nodig is voor de vluchtelingen in Polen
Dat is wat ze vanuit Nederland naar Polen willen transporteren? Lijkt me een vrij aparte keus eigenlijk. Het water in Polen is ook drinkbaar neem ik aan? En lucifers en batterijen, waar hebben ze dat voor nodig? Of bedoelen ze powerbanks om hun telefoon te laden? Dat zou ik nog wel begrijpen.
Ondergoed, logisch, en droge sokken lijkt me ook handig.
Telpeva schreef:Voor wie van tevoren tijd en mogelijkheid heeft om het tanken te plannen, hier is een online kaart waarop je tankstations kan zien en de prijzen die ze hebben. Linksboven kan je aanvinken welke brandstof je zoekt
https://directlease.nl/tankservice/euro98/
Bij mij in de omgeving schommelen de prijzen voor e5 (euro98) tussen 2,24.9 en 2,48.9
Sizzle schreef:Bij ons wordt er juist enorm op gehamerd dat goederen van welwillende burgers bijna niet te coordineren zijn en ze daarom liever hebben dat je direct bijdraagt aan een doel naar keuze omdat die weten wat waar heen moet.
kiki1976 schreef:Popstra schreef:Ik snap nooit waarom men altijd zo op de pik getrapt is als alles duurder word. Denken jullie dat dit enkel in ons land zo is? Het is in heel de EU zo.
En hoezo zullen hoge inkomens daar enkel aan verdienen? Dat is ook zo een kul argument. Net of rijk zijn een schande voor de samenleving is. De meesten werken toch echt keihard hoor!
Het is oorlog in Europa en het zij zo en ja er komt een schaarste aan bepaalde producten. Als je daar over klachten hebt moet je bij Putin zijn!
Vergeet niet dat Nederland 1 van de landen is waar de accijns op brandstof, gas etc het hoogst is.
Maar dat sommige het echt lastig hebben om rond te komen wordt het nu allemaal onbetaalbaar.
En dat wilt niet zeggen dat ze het niet weten dat andere landen het ook slecht hebben.
Maar broer van een vriendin van mij moest over naar een andere maatschappij voor gas en elektra (die van hun stopte ermee) en dan val je gelijk onder de nieuwe duurdere tarieven.
Gezin met 2 kleine kinderen.
Offertes die hij kreeg waren allemaal zo rond de € 7500/7700 per jaar, dat is gewoon ruime boven de € 600 per maand! Enkel voor gas en elektra.
Ik weet niet hoe jij het hebt, maar de meeste kunnen dat niet missen!
Echwel schreef:Echwel schreef:Krijg net een briefje bij de ophaal wat echt nodig is voor de vluchtelingen in Polen
In de schuilkelders is geen water
Vuur maken heb je lucifers voor nodig
En batterijen voor de zaklampen enz