Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:germie schreef:Groen slinks: tegen autos en laat de consument betalen.
Inderdaad, hoe is het mogelijk na alle ellende die ze veroorzaakt hebben in de stad.
Misschien leuk die fietsboulevards wanneer je nog studeert, maar zodra je een gezin sticht en de auto gaat gebruiken kom je je stem gedrag wel weer tegen.
Beter OV krijg je ook niet met die gasten want de bussen kunnen ook nergens meer langs...
En moet ik echt over de tram beginnen? Heeft nu echt niemand van dat mislukte project geleerd? Ongelofelijk.
Wat een trieste uitslag voor Utrecht.
verootjoo schreef:Nee, achterveld is ook een buitengesloten gat idd. Terwijl dat ook nog best een redelijk dorp is. Rijdt daar überhaupt wel een bus?
Nies_ schreef:Ach het het erger kunnen zijn. Denk staat nu op 0 zetels.
Nies_ schreef:Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat SP zoveel inlevert. Zal vast een deel naar GL gaan, maar daar is lang niet alles mee te verklaren.
Chubby schreef:Megastallen zijn naar mijn mening dieronwaardig, doen niks goeds voor de natuur en zijn de nekslag voor onze boeren.
Wat mij betreft krijgt vlees een prijs waardoor de consumptie mindert, waardoor het dier een dierwaardig leven krijgt en de boer weer plezier in zijn werk plús een behoorlijk inkomen.
Maar zo lang er mensen zijn die hun paard zonder scrupules 24/7 in hun box opsluiten, zal er voor het productiedier weinig meer compassie te verwachten zijn van die kant.
Chubby schreef:Jildau schreef:Weet je wel wat een megastal inhoudt? Ik ben voornamelijk bekend met de melkveehouderij maar ik zie werkelijk niks dieronwaardigs aan de megastallen in deze sector.
Omdat we verschillen van mening, zou ik niet weten wat een megastal inhoudt? Dat is redelijk arrogant, vind je niet?
Chubby schreef:Jildau schreef:Weet je wel wat een megastal inhoudt? Ik ben voornamelijk bekend met de melkveehouderij maar ik zie werkelijk niks dieronwaardigs aan de megastallen in deze sector.
Omdat we verschillen van mening, zou ik niet weten wat een megastal inhoudt? Dat is redelijk arrogant, vind je niet?
Chubby schreef:Omdat we verschillen van mening, zou ik niet weten wat een megastal inhoudt? Dat is redelijk arrogant, vind je niet?
Chubby schreef:En ja, ik weet wat megastallen zijn. Fabrieken voor vlees, zuivel en eieren. Zo zie ik ze. Elk dier heeft recht op dag/zonlicht, op regen op hun velletje, op een koel briesje op een zomerdag, op seizoenen, op activiteiten zoals ze van nature zouden bezigen (scharrelen, wroeten, etc)
Nies_ schreef:FVD'ers dom noemen en dan niet weten dat een uil, en in het bijzonder die van Minerva, voor wijsheid staatde ironie
snuffie123 schreef:Nies_ schreef:Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat SP zoveel inlevert. Zal vast een deel naar GL gaan, maar daar is lang niet alles mee te verklaren.
Ik ken heel wat mensen in mijn (directe) omgeving die van Sp naar forum zijn gegaan. Als ik zo de uitslagen zie, denk ik dat er heel veel meer van Sp naar forum zijn gegaan.
justkid schreef:Ik begrijp gewoon niet waarom iemand kiest voor FvD. Als je die man hoort praten daar prik je toch zo doorheen?
Zo negatief en zo in de aanval, om maar te verbloemen dat het niet zo simpel is als hij het voorstelt.
" Naar het front geroepen????" zijn we in oorlog?
Uit de EU? we zijn een exportland, hoe zie je dat voor je?
Als we lekker zo doorgaan met die CO2 en NH4 uitstoot dan warmen we die boel nog eens verder op. Hier meer wateroverlast en droge hete zomers. Dat kunnen wij hier vast wel de baas. (en de rest van de wereld boeit niet toch, grenzen dicht, opgelost)
Maar als de permafrost in Siberië gaat smelten komt er zoveel methaan vrij (NH4) dat we een onomkeerbaar proces in gang zetten en dan is het gewoon afgelopen met de wereld.
Maar dat is vast fake nieuws![]()
En nee met windmolens, warmtepompen en zonne-energie kom je er ook niet.
Met doen alsof het niet waar is en dus alles laten zoals het is, ik kan er met mijn verstand niet bij, ik vind het echt volksverlakkerij en ik snap niet dat mensen daar zo blindelings achteraan lopen.
Ik ben er echt verdrietig van