Ik hoor net dat er een 5de explosief gebruikt moeten worden en dat ze 2 uur moeten wachten voor ze verder kunnen? iemand het ook gehoord / gezien?
Waves
Geplaatst: 26-01-19 02:29
Xyris schreef:
Wat ik mij afvraag je, stel Julen heeft nog dagen geleefd, maar het niet overleef, vertellen ze dat dan wel aan de ouders? Ik bedoel, natuurlijk moet het, maar is er redelijkerwijs ruimte voor een leugen voor bestwil?
Nee.
amber15
Geplaatst: 26-01-19 02:32
Waar heb je dat gehoord?
Dit is het laatste wat ik heb gelezen over een micro explosie.
Daks
Geplaatst: 26-01-19 02:35
Er is een hoop activiteit op de livestream. Ik volg de Engelse op de voet en is fijn om direct echte updates te krijgen.
Ik schiet net even wakker en bedenk me over de discussie wie hem eruit zou halen: indien hij nog leeft dat moet hij niet bij bewustzijn zijn en ik denk dat die mijnwerkers daar niet zullen kunnen zien of hij nu dood is of gewoon bewusteloos.
Pff zo dichtbij...
xGoldenHero
Geplaatst: 26-01-19 02:55
xPareltje schreef:
Een halve meter leek straks niet lang meer.. de laatste meters duren nu ondertussen wel een 'eeuwigheid' voor alle nabestaande.
Nou inderdaad. Maar ze moeten nu natuurlijk nog voorzichtiger zijn
Hoe zit het eigenlijk met het gat dat ze wilden boren voor die camera? Lukte dat ook niet ivm het harde gesteente of proberen ze dat nu eerst?
Chubby
Geplaatst: 26-01-19 03:00
We gaan er van uit dat de werkers bezig zijn aan de laatste centimeters. Maar komen ze dan goed uit, is de volgende vraag. Krijgen ze dat mannetje los. Hoe bepaal je of hij nog leeft. En hoe krijg je zo'n jochie -wat misschien nog wel een laatste restje leven in zich heeft- veilig naar boven. Je kunt 'm niet zomaar wegpakken en optillen zoals je met een peuter doet normaal.
Wat een nachtmerrie. Zo'n opsluiting of dood wens je je ergste vijanden niet toe. En dit is een onschuldig kindje. Dat moet niet kunnen gebeuren.
Sheran
Geplaatst: 26-01-19 03:02
Jeetje ik zat die chat even te volgen maar mensen blaten echt maar wat hè. Zonder enige kennis van zaken alles in de openbaarheid gooien en ideeën als feiten presenteren. Zo wordt iedereen gek.
Dat was te verwachten, helaas. Fijn dat ze hem iig hebben. Dan kunnen ze afscheid nemen.
xPareltje
Geplaatst: 26-01-19 03:33
Wat zijn dat harde werkers geweest om Julen te redden helaas tevergeefs. Ik ben wel opgelucht dat ze hem hebben gevonden omdat er nog werdt getwijfeld dat hij daar niet zou zitten. Maar heel verdrietig rustzacht kleine man.