Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
schoentje schreef:_San87_ schreef:Wie heeft het over erger dan? Geen dingen verzinnen om je punt te maken. Is niet netjes.
Ik doelde op de opmerking van HTM. Erg makkelijk om je punt duidelijk te maken, door te roepen dat ik iets verzin
Ik vind het gewoon raar dat het lijkt of mensen haast niet meer kunnen relativeren. Nu wil iedereen deze vrouw kapot maken, maar wanneer er verschrikkelijke dingen gedaan worden door mensen aan andere mensen dan kijkt er haast niemand van op en kan zo'n engerd uiteindelijk zelfs een soort van held worden, neem Willem Holleeder.
_lautje_ schreef:Ik ken 1 van de dames goed en heb haar al een paar keer gesproken vandaag en als je weet wat dit met iemand doet... Het is zo gemakkelijk om te roepen ik heb geen medelijden. Jullie leven gaat weer lekker door en je gaat zo eten en slapen. Maar voor een vriendin van mij is het leven voor altijd kapot. Waarom omdat ze met haar 50kilo op een shet heeft gehost. En natuurlijk het mag niet gebeuren, maar laten we eerlijke zijn wat haar nu wordt aangedaan is veeeele malen erger.
Jullie hebben geen idee hoe zij er nu aan toe is. En ik ben net zo goed geschokt door de filmpjes, maar nog veel geschokter ben ik door de beesten van mensen.
schoentje schreef:_San87_ schreef:Wie heeft het over erger dan? Geen dingen verzinnen om je punt te maken. Is niet netjes.
Ik doelde op de opmerking van HTM. Erg makkelijk om je punt duidelijk te maken, door te roepen dat ik iets verzin
Ik vind het gewoon raar dat het lijkt of mensen haast niet meer kunnen relativeren. Nu wil iedereen deze vrouw kapot maken, maar wanneer er verschrikkelijke dingen gedaan worden door mensen aan andere mensen dan kijkt er haast niemand van op en kan zo'n engerd uiteindelijk zelfs een soort van held worden, neem Willem Holleeder.
En ja, het is plagen of pesten en dat is niet goed. Een pony verwonden met een mes of stok in anus, wat je ook vaak hoort, vind ik wat anders, dat is geen plagen meer.
schoentje schreef:Je lijkt het tegen niemand in het bijzonder te hebben en noemt ook geen naam. Niet zo heel gek, dan he._San87_ schreef:Wie heeft het over erger dan? Geen dingen verzinnen om je punt te maken. Is niet netjes.
En ja, het is plagen of pesten en dat is niet goed. Een pony verwonden met een mes of stok in anus, wat je ook vaak hoort, vind ik wat anders, dat is geen plagen meer.
schoentje schreef:@Jaime, zeg ik dat dan? Kinderen pesten geeft ook geen lichamelijk letsel, maar is wel heel erg. Nog veel erger vind ik het als kinderen lichamelijk beschadigd worden.
Het ging over dat ik het 'plagen' noem, hierbij geef ik niet aan dat ik het niet erg vind.