Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Misschien ben ik heel grof maar ik vind dat ze hem gewoon moeten laten gaan. Euthanaseren die man. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien dat iemand ook in een coma lag, vrouwtje is afgelopen dinsdag overleden en heeft nu eindelijk rust en de familie ook. Ze heeft 26 jaar in een coma gelegen waarbij ze alleen maar haar mimiek kon gebruiken. Wat voor zin heeft het nog om Friso te laten leven als ie nooit meer bij kan komen? Ik weet nu wat een coma kan doen met mensen en familieleden. Het is gewoon een leidensweg voor zowel Friso en familie
purny schreef:Misschien ben ik heel grof maar ik vind dat ze hem gewoon moeten laten gaan. Euthanaseren die man. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien dat iemand ook in een coma lag, vrouwtje is afgelopen dinsdag overleden en heeft nu eindelijk rust en de familie ook. Ze heeft 26 jaar in een coma gelegen waarbij ze alleen maar haar mimiek kon gebruiken. Wat voor zin heeft het nog om Friso te laten leven als ie nooit meer bij kan komen? Ik weet nu wat een coma kan doen met mensen en familieleden. Het is gewoon een leidensweg voor zowel Friso en familie
Cayenne schreef:purny schreef:Misschien ben ik heel grof maar ik vind dat ze hem gewoon moeten laten gaan. Euthanaseren die man. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien dat iemand ook in een coma lag, vrouwtje is afgelopen dinsdag overleden en heeft nu eindelijk rust en de familie ook. Ze heeft 26 jaar in een coma gelegen waarbij ze alleen maar haar mimiek kon gebruiken. Wat voor zin heeft het nog om Friso te laten leven als ie nooit meer bij kan komen? Ik weet nu wat een coma kan doen met mensen en familieleden. Het is gewoon een leidensweg voor zowel Friso en familie
Ik denk dat alleen de familie van Friso hierover kan oordelen en dat is hun goed recht.
Ze zullen echt wel door een goed adviesteam worden bijgestaan. Bovendien ga je dit soort beslissingen niet op stel en sprong maken.
Daar moet je heel terecht als familie je tijd voor nemen.
Zertab schreef:Het kan maanden,jaren duren voordat dat beter is. Nu is de keuze laten ze de stekker erin,of trekken ze hem eruit?
Mri schreef:wat ik raar vond was dat hetstel minimaal maanden mogelijk jaren kon duren. Maar dat het de vraag was of hij dan uberhaupt nog uit coma zou komen....
Ik neem toch aan dat hij eerst uit coma moet komen voordat er echt herstel mogelijk is.
Ik vind het heel vervelend voor de familie, het lijkt me zo onwerkelijk.... Dit is een situatie die je hoopt zelf nooit mee te maken.
Ik hoop dat de Media/Pers ze nu met rust zal laten.