Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Nicolletje: je hebt gelijk, maar 'in de volksmond' spreek je in Wilders' geval niet van racisme, ik probeerde ermee aan te duiden dat hij niet specifiek op ras discrimineert maar op geloofsovertuiging. (anders halen mensen dat door elkaar)
Nicolletje schreef:CtjeLief schreef:Ben ik trouwens wel erg benieuwd hoe je dat dan gaat verpakken, want Wilders wordt namelijk niet gediscrimineerd op grond van politieke overtuiging, dus ben benieuwd hoe jij dat dan ziet?
Wanneer precies niet?
CtjeLief schreef:Wie weet, wellicht, want hij wordt niet gediscrimineerd op grond van politieke overtuiging dus dat gaat hem niet worden.. Nogmaals kun je uitleggen waarom hij volgens jou wordt gediscrimineerd op grond van politieke overtuiging?
CtjeLief schreef:Trouwens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen kunnen diezelfde zaak aanspannen tegen dhr. Wilders himself, de rechters gaan het nog druk krijgen![]()
Faye schreef:Gelukkig zijn er mensen zoals jij die werk moeten houden toch? Wees blij!
Citaat:Zijn politieke overtuiging is dat er te veel Islam is en hij wil daar paal en perk aan stellen. Hem uitsluiten op basis van dat punt komt neer op discriminatie van zijn politieke overtuiging.
janesmith schreef:Met een beetje geluk wordt die hele CGB afgeschaft, want dat is wat Wilders wil en als hij in de regering zou komen zal hij daar zeker werk van maken. Het is geen instituut dat wettelijk verplicht is door de Europese Unie daar er ook andere rechtswegen zijn om je gelijk te halen. De CGB is een linkse hobby.
CtjeLief schreef:Citaat:Zijn politieke overtuiging is dat er te veel Islam is en hij wil daar paal en perk aan stellen. Hem uitsluiten op basis van dat punt komt neer op discriminatie van zijn politieke overtuiging.
Ik begrijp dat je zo denkt. Veel mensen die niet bekend zijn in de antidiscriminatie wetgeving komen met deze theorie, maar als hij hierdoor bij de bakker niet wordt geholpen heb je helemaal gelijk. Maar binnen de andere partijen, nogmaals: geen discriminatie.
De overige punten (zoals ook de CGB) zijn zo 100% nonsens dat ik daar niet eens op ga reageren..
Mensen in hun rechten helpen/ondersteunen een linkse hobby noemen, kan alleen iemand zonder respect voor de medemens...
Waves schreef:janesmith schreef:Met een beetje geluk wordt die hele CGB afgeschaft, want dat is wat Wilders wil en als hij in de regering zou komen zal hij daar zeker werk van maken. Het is geen instituut dat wettelijk verplicht is door de Europese Unie daar er ook andere rechtswegen zijn om je gelijk te halen. De CGB is een linkse hobby.
Wacht maar tot jij wordt afgewezen voor een baan omdat je vrouw bent. Of omdat je ouder dan 50 bent.
Of.. misschien iets wat jou meer aanspreekt: dat jij wordt afgewezen omdat ze liever een allochtone vrouw hebben, voor de diversiteit in het bedrijf ofzo.
Dan ben je blij met een commissie gelijke behandeling.
Linkse hobby