Electra63 schreef:De vraag was toen: iets positief over allochtonen/buitenlanders, niet speciaal over moslims/marokkanen.
En dat zie je het antwoord: shoarma, en als ik mij goed herinner, was dit antwoord van jou.
Als je verder nooit positieve ervaringen hebt met allochtonen (dit vind ik al een K.U.T.-woord) dan snap ik wel dat je PVV stemt.
Maar misschien komt dat doordat je in Bockendorf woont? Ik heb begrepen van de Professor dat daar 100 inwoners zijn?
Dus misschien moet je eens in een leuke muliti-culti wijk gaan wonen? Dan kan je uit eigen ervaringen spreken i,p.v. quoten uit allerlei negatieve artikelen?
Alleen de politieke kleur in Bockendorf past niet geheel in het straatje van mevrouw md/s n.l.:
De SPD is daar de grootste patij in de gemeenteraad met 8 zetels van de 23 zetels die er te vergeven zijn.
De andere partijen zijn neutrale partijen, waarvan de CDU en FDP geen zetels gekregen hebben.
Shoarma is joods ook een volk dat weet wat het is om net als de marrokanen gediscrimineerd te worden.
Het is een idiotie om te denken dat blaaskaken zoals Wilders veel te zeggen hebben, het is zoals men kan lezen zowel in de statuten van die Partij van hem een ondemocratische partij met weinig inhoud.
Zelf verdwijnen door deze man honderduizenden aan euro´s omdat men hem beschermen moet, waarom omdat hij met zijn grote mond dingen zegt die niet door de beugel kunnen.
Hij is niet als in de NPD de alleenheerser, daarom begrijp ik niet dat men in een liberaal land zoals Nederland zich altijd noemt zulke schreeuwers zoveel volgelingen krijgt.
Bovendien heeft hij voor een publiek van miljoenen zelf gezegd dat hij niet aan tafel wil gaan zitten met de voorman van de VVD, naar meerdere herhalingen van de vraag of mijnheer Wilders aan tafel wou gaan zitten voor een plan op te stellen hoe het nu wel moest.
Dat word zomaar even vergeten door iedereen.
Ook word vergeten door velen dat deze zelfde Wilders meegelopen heeft bij een Neofacistische demostratie in Belgie. Allemaal vergeten? En waarom blondeerd deze man zich? Allemaal vergeten blaue ogen en blond haar?
Dit kan men niet wegcijferen maar het volk doet dat, omdat ze zelf een zondebok willen aanwijzen waarom het allemaal zo slecht gaat in Nederland.
Net als de joden en de Sinti en Roma´s, die men heeft proberen te vernietigen omdat zij het waren die het kwaad in Europa gebracht zouden hebben.
Het is oh zo makkelijk een zondebok aan te wijzen, daarom begrijp ik juist de zg Nederlanders niet, die een geweldig mix volkje zijn dat zij zo er in trappen bij een voor mij Neofacist.
Natuurlijk zijn er problemen maar die kan men oplossen niet door mensen weg te sturen, dat deden ze vroeger ook naar Australien en verbannen op een eiland enz...., wat heeft het opgelost niets.
Het vreemde vind ik dat juist mensen die zelf geen zuiver geweten hebben en zelf niet kosjer zijn zo reageren.
Aanpassen:
Zal het weer herhalen er zijn dorpen en steden in Duitsland aan de grens waar men vanaf 2009 in de woonwijken slechts 1 op de 4 gezinnen toelaat die Nederlands zijn.
Waarom omdat ze de Duitse kultuur kapot maken zich niet aanpassen aan de Duitse gewoontes.
Daarom haaten zij de Nederlanders niet, omdat zij ook weten dat er ook Nederlanders zijn die zich wel aanpassen en meedoen aan de Duitse omgangsvormen en gewoontes.
Daarom zg Nederlanders waarom dit niet toepassen en gewoon de buitenlanders daarbij helpen?
En waarom steeds weer een etiket opplakken kijkt u eerst eens naar de balk in uw eigen ogen en dan naar de splinter in die van een ander.
Daarom zou paars of paars + juist wel een optie zijn, alle partijen moeten gewoon aan 1 kant van het touw trekken om de kar uit het moeras te trekken, en niet een gedeelte aan de andere kant tegenwerken.
En op sociaaleconomisch gebied heeft de PVV totaal geen alternatief, alleen maar schelden wat verkeerd is maar geen oplossingen, dat komt omdat het een partij van blaaskaken is veel lucht maar voor de rest niets.
Even een vertaaling: Electoraal = De verkiezingen betreffende.
Laatst bijgewerkt door Professor op 09-07-10 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt