Amber-Alert, Milly Boele

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 17:50

Babel schreef:
Wat een belachelijk artikel weer van de Telegraaf! Al dat gespeculeer en het dan zo neerzetten alsof het de waarheid is :n heb er geen goed woord voor over.
Voor die man ook niet trouwens, maar om er nou zo'n circus van te maken.

En dat uitgerekend Peter de Vries zo moet reageren over het mediacircus. Als er een zaak is in Nederland waar een mediahype rondom is geweest is het wel "zijn" zaak rondom Nathalee en Joran.
Neemt niet weg dat ik vind dat hij gelijk heeft, het gaat allemaal veel te ver op het moment. Nergens voor nodig.
Maar dat nou uitgerekend hij dat moet zeggen, vind ik wel apart.

Dat vind ik ook wel! Peter R. de Vries is wel voordurend in het nieuws met die zaak van Nathalee, maar dan hoor ik hem niet klagen dat hij veel in het nieuws is.

Ik vind het wel heel vervelend voor de ouders van Milly, ik denk niet dat het zal helpen bij het verwerken van het verlies al heel Nederland over ze praat...

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:19

Wens de familie van Milly veel sterkte ;(

Ben ook benieuwd wat de aanleiding hiervoor was.
Wellicht komt er hele andere feiten naar buiten weet het niet zeer dubbel dit allemaal eerste menselijke reactie is natuurlijk "WHAT THE fiets"
Het zal je dochter maar wezen en je krijgt dit nieuws naar een week in onrust en onzekerheid te hebben geleefd je wordt er zeker tien jaar ouder door....zeer verdrietig....

Anoniem

Re: Amber-Alert, Milly Boele

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:07

Ohh, ben ik weer aan het huilen.. ik zie net op HvN dat morgen de stille tocht is en dat er een koets met paarden mee zal rijden met poster van Milly aan de koets en aan de paarden.
Ik denk dat ik het morgen al helemaal niet droog zal houden.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:09

Koudbloed kim
ken je haar persoonlijk dan dat je zo moet huilen ?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:11

KoudbloedKim schreef:
Ohh, ben ik weer aan het huilen.. ik zie net op HvN dat morgen de stille tocht is en dat er een koets met paarden mee zal rijden met poster van Milly aan de koets en aan de paarden.

Ik las het ook en m'n ogen liepen ook vol...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:11

Nee helemaal niet.. ik vind het alleen echt vreselijk.
En als je dan hoort dat er een stille tocht met duizenden mensen in het roze wordt gehouden.. dan hou ik het echt niet droog.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:23

Mij schieten de ogen ook steeds vol als ik iets hoor of zie op het nieuws. Waarschijnlijk omdat ik zelf moeder van een dochter ben.

bellow2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:27

er staat een foto van de rouwende oma van Milly op de site van de Telegraaf
daar gaan de tranen weer

gun die mensen ook hun verdriet en weet wanneer je weg moet als journalist :(
Laatst bijgewerkt door bellow2 op 18-03-10 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:27

Waar staat die foto?

Oh, ik vind 't ook nog steeds zo onzettend onbegrijpelijk ..

bellow2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:28

aangepast vorige post, staat op site Telegraaf

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:38

'k heb de foto gezien, en me hart breekt eerlijk waar ..

bellow2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:43

oma had vast "gehoopt" eerder te gaan dan 1 van haar kleinkinderen

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:54

Echt verschrikkelijk dat dit is gebeurd.
Een "normaal" mens kan er toch niet bij met zijn gedachten wat een ander bezielt om dit te doen dus speculeren heeft geen zin.
Als je je mee moeten laten gaan met het gevoel van "je kunt niemand meer vertrouwen" dan heeft een mens toch geen leven meer? Dan moet je jezelf opsluiten en nooit meer met iemand omgaan. Waarom leef je dan nog? Het enige dat je kunt doen is zo voorzichtig mogelijk te zijn en hopen dat je nooit zo'n gek tegenkomt.....

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 21:17

Het filmpje met Carice van Houten vond ik ook ronduit belachelijk....
Maar het media-circus erom heen zeker niet.
De zaak heeft veel aandacht gekregen voordat Milly gevonden werd, en dat is maar goed ook.
Dat er eerder een Amber Alert uit had moeten gaan, dat er speurhonden ingezet hadden moeten worden, dat de politie eerder in had moeten "grijpen" op de rammelende verklaring van de verdachte, allemaal waar, maar achteraf hebben we allemaal makkelijk praten!

Maar je kunt er niet om heen dat de aandacht voor deze gruwelijke zaak zowel voor als na het vinden van Milly haar lichaam MOET!
Ik heb er geen moeite mee wat de media brengt, ik snap wel dat het voor haar familie niet altijd even dragelijk zal zijn, deze mensen zijn kapot gemaakt, kapot van verdriet, zelfs al zou het allemaal waarheid zijn is het verdriet ondragelijk... en dat blijft...

Bovendien zitten veel mensen te 'wachten' op informatie... Veel mensen rouwen, of ze de familie nu wel of niet kennen, veel mensen hebben vragen en daar willen ook zij antwoord op!

Maar laten wij Nederlanders NOOIT vergeten wat deze man heeft gedaan, want ook deze man stapt over een aantal jaren weer de maatschappij in...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 21:22

Jola schreef:
Een "normaal" mens kan er toch niet bij met zijn gedachten wat een ander bezielt om dit te doen dus speculeren heeft geen zin..

Mijn opa waar ik gister was vroeg zich ook een paar keer hardop af hoe die man toch tot deze daad gekomen is en dat hij er helemaal niets van begreep. "Wees blij dat je het niet begrijpt, geeft aan dat jij niet tot zo iets in staat bent, dat je wél geestelijk in orde bent" antwoordde ik en ik denk dat ook wel zo is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 21:30

Dat zegt mijn moeder ook altijd. :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 21:56

Heino schreef:
Jola schreef:
Een "normaal" mens kan er toch niet bij met zijn gedachten wat een ander bezielt om dit te doen dus speculeren heeft geen zin..

Mijn opa waar ik gister was vroeg zich ook een paar keer hardop af hoe die man toch tot deze daad gekomen is en dat hij er helemaal niets van begreep. "Wees blij dat je het niet begrijpt, geeft aan dat jij niet tot zo iets in staat bent, dat je wél geestelijk in orde bent" antwoordde ik en ik denk dat ook wel zo is :)

Moet niet altijd, persoonlijk begrijp ik veel zaken. Maar geestelijk ben ik nog altijd ok.
Beweegredenen verklaren niet alles, maar voor sommige helpt het om een plaats te geven, en bij andere kan je door de waarom een volgende keer vermijden.

Bij hem begrijp ik het ook niet, maar dat is omdat we niks hebben om te begrijpen en dan is het misschien zo gezien wel gezonder

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 22:13

IK heb het stuk in de Telegraaf ook gelezen en dat stukje ook van dat feestje in zijn achtertuin...
Je zal maar zijn vriendin zijn..echt ik zou mijn vriend dan nooit meer durven en willen aankijken.

Ben erg benieuwd naar de motieven...of hij daadwerkelijk haar wilde vermoorden of dat er bijvoorbeeld iets uit de hand is gelopen....

Maar toch blijft het apart heeft hij dat gat al van te voren begraven ja of nee....

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 22:17

KoudbloedKim schreef:

Klopt. Koets komt helemaal vol te liggen met bloemen en een grote foto van Milly ;)
Weet niet of er aan de paarden ook iets komt, denk niet dat ze dat zullen accepteren, de paarden.

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:28

mensen komen van heel ver om hun medeleven te betuigen.
een meneer sprak me vandaag aan die vanuit amsterdam een bloemetje kwam brengen.
heb de beste man maar voorgereden.want hij kon het niet vinden.
omdat het daar een doolhof kan zijn.
daar aangekomen werd zelfs ik even stil.
ik heb nog nooid zo veel bloemen knuffels en kaarten gezien.
zo veel huilende mensen..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 00:17

KoudbloedKim schreef:

Wat een mooi gebaar :+:
Mn moeder is morgen jarig (wonen in Dordrecht) dus ik ga denk ik wel even kijken. Moet toch een vriendin afzetten in Sterrenburg. (haar zusje en zijzelf trouwens ook kennen Milly. Zij (en ik) zijn bevriend met de zus van Milly)

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 00:37

Ik ben net bij de plek geweest met al de bloemen, zelf ook wat neer gelegd, ken haar broer van middelbare school, hij stond druk in gesprek anders had ik hem even gecondoleerd, Het verhaal van de tuin: Sander V, bleek al een aantal weken aan het verbouwen te zijn in zijn tuin, vandaar dat het niet opviel, en het dat van het feestje is ook waar, weliswaar was het geen feestje maar meer het samen komen van vrienden. Er heerst hier veel ongeloof en ik ga morgen ook naar de stille tocht, al is het maar om de familie te laten zien dat ik met heel me hart mee leef...

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 09:46

Roselie schreef:
Maar toch blijft het apart heeft hij dat gat al van te voren begraven ja of nee....

Milly was al overleden voordat ze als vermist werd opgegeven, reken er maar op dat hij dit van tevoren allemaal heeft uitgedacht...

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 09:48

Hebben jullie het stuk op www.telegraaf.nl al gelezen. De ex van Sander V beschrijft wat voor man het is. Bijzonder!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:41

op nu.nl nu ook een verhaal van een oude leraar van hem.
Rotjeugd, zichzelf snijden, en idd een ex die vertelt dat hij in bed ook gewelddadig werd.
Vooral dat laatste moet toch verschrikkelijk zijn voor de ouders van Milly....